De ce oamenii e proşti.

Martie 12, 2009

Oamenii e proşti din cauză că nu îşi folosesc propria bibilică să gândească, ci ascultă alţi proşti cum debitează toate infecţiile posibile. A, ţi-a trecut o înjurătură prin clepsidră? Da` nu mai bine te gândeai un pic la ce-am zis în loc să foloseşti reflexul ăsta?

Deci. A fost faza cu handbalistu` ăla care dom’le „a fost ucis”. Dau ca exemplu. Am primit la 2 zile zeci de mass-uri pe messenger cum că Doamne, era speranţa României, lumina din întuneric şi Cristos pe Pământ. Ce ştiai tu, băi tataie, de nenea ăla înainte să-l linşeze ăia? Te durea fix undeva de el, aşa cum mă durea şi pe mine, singura diferenţa e că şi acu’ mă doare la fel de mult. Dar nu dom’le, trebuia să-mi toceşti mie creierii cum că înmormântarea va fi azi la ora cutare, să facem petiţie online sau mai stiu eu ce căcaturi, aşa… de ochi frumoşi şi fiindcă îmi dai tu mass.

Hai recunoaşte acum, ţi-a dat altu’ mass şi ai zis pana mea şi io-s prost ca el, măcar să ne adunăm şi să dăm massuri, că dacă estem mulţi poate ne adunăm IQ-urile şi scoatem un 60. Din punctul meu de vedere, dacă aşa dintr-odată a început să iţi pese după ce a murit ăla (Dumnezeu să-l odihnească în pace) apăi înseamnă că eşti un ipocrit şi un idiot. Ce ştiai tu despre el înainte sa moară? Iţi păsa de el dacă murea? Te afectează cu ceva moartea lui, măcar aşa la suflet. Ai câştigat mai multă încredere în tine sau recunoştinţă (uite dom’le, îi pasă) dacă ai dat mass cum că trebuie acuzaţi, că românilor nu le pasă,etc. Hai să recunoaştem. Te doare undeva şi eşti ipocrit sau foarte uşor influenţabil de masa de cretini ce se perindă în lista ta de messenger.

Şi crezi că ăsta e singurul exemplu? Mai sunt milioane exact cu aceeaşi mentalitate. Trebuie doar să gândeşti puţin. Şi ai să iţi dai seama.

6 Răspunsuri to “De ce oamenii e proşti.”

  1. Un chitarist anonim Says:

    Da…cel putin o saptamana numai asta auzeam:).Dar cand au murit niste oameni mai culti sau care au facut ceva bun macar(caci sa joci handbal…),toti muti,neinteresati.Macar pe mine nu ma intereseaza niciuna din parti.In fine pot sa zic numai ca verii gandesc la fel.Pe Sambata!;):D

  2. eusiatat Says:

    un kkt de subiect mediatizat in exces. te oripileaza si ma repugna cand vad atata „tembeliziune” si care mai de care se da mai gomoz si mai rotund pentru ca are prea multe colturi. in loc sa-i cinsteasca memoria ca deh’ a facut ce a facut pentru sport in general (nu ca am avea sportivi asa performanti; de cand cu fitzele si figurile) s-au apucat de terfelit numele si familia prin noroi de dragul rating-ului, si sa maniPULEze ca niste maniPULIanti constiinta colectiva a „necugetatoarelor”=romani care asteapta schimbarea … fara a se implica in vreun fel pentru schimbare…..gata nu mai aberez🙂


  3. Şi nici măcar nu este singurul exemplu. A mai fost şi cu Vieru care, spre ignoranţa mea am aflat cine e după ce a dat colţul şi tot aşa. Asta se cumpără, asta se vinde…nu poţi cere mai mult de atât.

  4. koodooletz Says:

    @ chitarist – Ce se mediatizeaza, asta are succes.

    @ mister eu – maniPULAtorii astia sunt mai cretini in fiecare zi. Se dezvolta exponential. Adica daca azi ai 1, maine is 2, poimaine 4, raspoimaine 8.etc. ca ramii de la calculator.

    @ Ciresica – multumesc de inca un exemplu. ai gandit si ti-ai dat seama😛

  5. ankisha Says:

    Multi si-au luat zi de concediu ca sa-l conduca pe ultimul drum :))

  6. kOoDoO Says:

    Normal, mai scapau si ei de o zi la serviciu. Amu nu-mi zi ca si tu ti-ai luat liber sa te duci acolo!


Lasă un răspuns

