Jurnalul meu,Ionică.Part 1.

Martie 12, 2009

Dragă Jurnal,

Te-am cumpărat azi de la căminul cultural, fiindcă mi-a facut cinste Vasile a lu` Breaza cu beutură şi mi-au rămas bani în buzunar. Ca orice român cu bani în buzunar, m-am hotărât să-i cheltuiesc şi cum toată lumea ştie că dacă iţi face Vasile cinste, nu pleci bazat pe propria locomoţie în totalitate, aşa că m-am făcut cu tine. Aoleu, unde-mi sunt manierele, io sunt Ionică Vlăstar, cel mai şmeker flăcău din tot satu` Babardeni. Ne auzim mai târziu un pic, iar muge vaca ceea de parcă o încalecă tractoru.

12 martie 2009

M-am trezit. Am bătut-o pe Frasina că aseară n-a muls vaca şi amu e umflată ca un zeppelin. Am expediat-o pe F. imediat să o priponească de grajd să nu cumva să-şi ia zborul, că cine are vacă de lapte la noi în sat se poate spune că e înstărit.

Mai pe urmă am fost la crâşmă şi am băut. Toată lumea ştie că dimineaţa merg vreo 3 cinzeci ca să începem ziua cu dreptul. Am înhămat caii la căruţa mea cu jante , după care apropo se uită tot satul şi se zgârie că n-au şi ei şi am plecat spre câmp.  Pe drum m-am întâlnit cu Vasile, aşa că m-am întors la crâşmă, unde am surprins-o pe F. cu unu` la masă. După o porţie sănătoasă de tocit pielea mâinii pe amândoi şi de râs, ne-am aşezat la masă,  că până la urmă prietenia contează.

Mi-am cumpărat un cd-player cu empe3 la mijlocul meu de transport personal cu tracţiune bruto-animalică. Cineva mi-a zis că nu îl pot conecta bine, că am prea multe boxe pe căruţă şi nu am destule ieşiri pe cd-player. Să văd ce o să fac şi cu asta, că deja îmi vine să-l dau de asfaltul proaspăt turnat în comună de 3 luni, în fuga după voturi de la campania electorală, care incepe deja să se mănânce de la balegă.

Am deschis televizorul şi am dat peste ştirile de la ora 5. Cât de lipsiţi de inspiraţie pot fi unii oameni. Apăi tre’ să fii chiar prost să violezi o babă de 80 de ani când sunt atâtea bunăciuni în sat. La o adică, mai există oi, vaci….şi prin asta mă refer la nevestele ăstora plecaţi la muncă în Italia.

Al dracu vacă, încearcă să mă păcălească. După ce că e balonată cât grajdu’, acum licheaua mai dă şi din urechi ca să-şi ia zborul. Da’ n-o mulg azi. Mi-e lene. Sunt obosit, toată ziua am fost pe drumuri. O să mă culc. Parcă aş mai bea ceva.

3 Răspunsuri to “Jurnalul meu,Ionică.Part 1.”

  1. eusiatat Says:

    :)); mai cu vlaga … scrisul face bine la memorie!

  2. koodooletz Says:

    O sa fac tot posibilul stimabile.

  3. DaddyOp Says:

    bun, bun… mare adevar graiesti jupane!😛 plm ca am de dat mancare la gaini, mi s-o umflat cocosu`n pene. hai pa, ma duc sa spal cocosu` la coae. baga mare scrie acolo ca sa citesc.


Lasă un răspuns

