Acasa.

Martie 22, 2009

Am fost intr-o mica excursie ieri si azi unde recunosc, am mancat, am baut si am fumat ca un spart. Si nu imi spune nimic de fumat, fumez fiindca vreau eu si imi place si nu, nu vreau sa ma las prea curand. Am ajuns acasa si vorba aia, nicaieri nu e ca acasa. Adica e bine. Nu inseamna ca nu a fost fain acolo, oamenii au fost pot spune dintre preferatii mei dar intr-un fel deja vroiam sa mai vad si eu ce e pe acasa. Cam ciudat as zice si eu, dar na. Am fost prin Piatra-Neamt nitel, la un restaurant situat pe un varf de deal, nu ii stiu numele dealului, este langa Pietricica, dar restaurantul se numeste Clubul Gospodinelor parca, nu-s sigur daca e clubul sau altceva. Ignorand numele amuzant, e chiar fain acolo, servirea e ok, mancarea buna, peisajul super. Toate bune daca ignori mirosul INFECT si DEZASTRUOS si ORIPILANT si ASFIXIATOR de la toaleta. Din bun simt si spirit civic, am deschis geamul dupa ce am folosit toaleta, bineinteles cu puloverul peste nas.

Ma enerveaza oamenii care cand ii intreb ceva foarte simplu si usor de raspuns sau evident si se codesc cu raspunsul. Sau „Ai tigari?” „Da, dar are si la magazin sa stii”. Adica eu nu-mi dau seama sau cum, ma crezi asa idiot incat sa nu-mi dau seama ca au si la magazin sau cum? Dar ma enerveaza ca te aproba sau sunt de acord dar au ceva de comentat. Stiu ca iti cer imposibilul si imi dau seama ca as putea lua si din alta parte, dar poti la fel de usor sa ma refuzi si sa te scuzi, nu trebuie sa devii ironic amu.

Exista tot felul de culmi in Romania. Nu vi le spun ca le stiti si voi, dar tin sa precizez una care mi se pare culmea ironiei : „Siguranta si incredere” – afisate pe masinile politiei romane.

In mod normal, eu sunt un om direct si scurt si la obiect, nu-mi place sa infloresc si sa vorbesc mult si prost tocmai de aceea posturile mele poate va par scurte dar credeti-ma pe cuvant, pentru mine e mult scris/per post. Nu ma supar daca vii aici si comentezi, chiar daca devii personal, mie-mi place intimitatea si o prefer intotdeauna. Iar pentru aceia care s-au gandit la obscenitati cand am scris „sa devii personal” imi pare rau, nu va sustin cauza decat daca sunteti unul din aia cu care ies deseori prin oras la bere. Puteti sa injurati oriunde in alta parte si pe cine vreti voi, dar va garantez ca nu aveti dreptul sa faceti asta asupra mea fiindca va asigur ca nu ma cunoasteti indeajuns.

Ma seaca lepsele de prost gust si in sine ideea de leapsa intre bloguri, dar daca mi se ofera una interesanta nu am sa refuz. Ma enerveaza proasta de azi de la restaurantul de mai sus care dupa ce si-a fumat tigara a aruncat-o peste zidul terasei, desi avea scrumiera in fata ei si era si goala. Fa, tin sa iti spun ca esti proasta. Iar daca ii vreti caracterizarea, da, era o pitipoanca, faina la corp dar cu malai pe post de materie cenusie, cu ochelari din aia mari cat ochii la bazoi, cu aere de persoana super-interesanta, mereu avea de adaugat ceva si atotstiutoare. Si proasta. Am zis asta? Nu conteaza,e proasta.

Revenind la mica petrecere, ea s-a desfasurat undeva la tara, in aer liber. Iubesc sa merg la tara, oriunde ar fi, la munte sau la campie. Daca as avea multi bani, mi-as face o casa la tara si acolo m-as muta. E ceva in aerul rustic ce ma atrage, poate chiar si oamenii, asa, cu simplitatea lor. Nu-mi place aglomeratia prea mult si sincer urasc orasele mari. Da, urasc Bucurestiul, mi se pare un loc naspa, poti argumenta cu ce vrei tu.

Cam atat pentru azi (cred) sa ne recitim cu bine.

6 Răspunsuri to “Acasa.”

  1. Myriam Says:

    apropo de commentul lasat la articolul shopping de pe blogu meu….sa fiu sincera e o intrebare dificila.Sa nu crezi ca sunt o fanatica a cumparaturilor,pana la urma si la shopping merg din an in pasti avand in vedere k orasul in care locuiesc nu are asa multe de aratat.In mod cert dak u nu te uiti la nici un sport…atunci eu o sa renunt la spa-uri.Probabil numai obsedatele merg pe acolo si isi pierd ore din viata lor inutil pe chestii pe care oricum si le pot face si acasa si pe gratis….Shoppingul e un rau necesar,uneori amuzant,uneori necesar.Imi plac articolele d pe blogu tau.ms de comment

  2. kOoDoO Says:

    ok, dar poti raspunde si la tine acolo la ce am scris eu.🙂

  3. Haylie Says:

    Bucuresti?…nu ma incumet sa afirm prea multe despre el avand in vedere ca nu locuiesc acolo, dar din vizite, pot sa spun ca am observat traficul infernal, gropile, poluarea si aglomeratia. (lucruri deja stiute de toata lumea)

  4. kOoDoO Says:

    Si aici, la mine, traficul e naspa dar naspa rau de la 14-18. Gropi…sunt,dar nu exagerat. Poluare – la greu. Aglomeratie : deseori. Noroc ca nu lucrez in oras. Asta e scaparea mea. Weeee!


  5. Eu una sunt indragostita dupa Bucuresti. Nu as renunta pentru nimic la in lume la el, dar, ca orice om, mai simt uneori nevoia de iesire din „civilizatie”. Nu cred ca exista vreo persoana care sa iti aduca niste argumente solide cu privire la capitala.
    Cat de mica ta evadare…sa stii ca face foarte bine la sanatate :p

  6. hellostupid Says:

    Si pe mine ma enerveaza aia care nu stiu sa zica NU din prima si baga o replica rasuflata.


Lasă un răspuns

