Despre hi5

Martie 23, 2009

hi5-ul e un site ca toate altele, cu multe poze, text, reclame si sunete. Nu stiu de ce toata lumea da vina pe hi5 ca e de cacat cand de fapt idiotii care si-au pus poze cul ii strica imaginea. Pai eu daca as fi fost administratorul site-ului, intai sa isi faca Gica Barosanu cont la mine, intai ii dadeam un test de IQ ca sa vad si eu ce ii poate fata mintea si apoi luam decizia daca sa-l las cu cont la mine. Bineinteles ca daca ar fi venit din prima cu apelativul Gica Barosanu sau Printzesa Printzeselor sau H@xxx0r il refuzam politicos cu o poza cu semnul international pentru muie. hi5-ul e inca un exemplu de munca facuta bine la inceput ca mai apoi sa fie labarita de toti bulangiii si printzesele flocoase la subrat, relativ recent aparand tot felul de impuritati (ca sa le zic asa, finut) gen glitter graphics, unwrapped gifts, poker nu stiu de care & company. Na, au vazut si oamenii ca asta se cere si pana mea, au satisfacut clientul. Le mai sugerez sa mai adauge si „Fute baba in padure”, „Mulge vaca in tarcul de gaini”, „Arunca cu oua stricate in masinile dusmanilor”, „Cadouri cu laude pentru barosani”, „Stele nemuritoare roz sclipitoare”, „Cap de strut = creier imens”, etc.
Daca esti o piti care a pus poze nimicitoare cu tine insati pentru a atrage comentariile baietilor care de abia isi incep pubertatea, te inteleg. Ai nevoie sa fii admirata pentru ceea ce esti de fapt. Sincer, in liceu nu mi-a pasat nici mie ce are in cap ea. Dar daca te incadrezi in categoria de mai sus si ai peste 20-22 de ani, imi pare rau pentru tine pisi, dar esti proasta. Da` proasta de te impiedici si cand stai pe loc. Asa de proasta ca nu pricepi de unde ies foile la imprimanta. Si iti garantez ca daca iti spun o fraza de mai putin de 20 de cuvinte te blochezi ca proasta si scoti un raspuns gen : „uai baete” „ce?” sau razi ca proasta la priveghi. Adica pula mea, daca nu te duce mintea, te duce curu’. Si amu ca sa nu fiu ipocrit sau misogin, daca esti un bou care se duce la sala pentru singurul motiv de a arata mai bine pentru agatat femei, esti prost prin definitie. Esti asa de prost ca nu iti dai seama cum se invarte roata. Spre deosebire de pisi, tu degeaba iti arati muschii si curu’ pe hi5 ba, consumi oxigenul degeaba. Ia intreaba-l pe ala „Ba tu ai facut sex vreodata? Da’ nu laba” si o sa vina raspunsul „Bineinteles ba, ma fut des”. In viziunea lui daca se duce la baie, ridica un picior pe chiuveta, tranteste pula de marginea ei, pune mana peste pula si da din cur, ei asta e futai, ca nu e laba. (mersi pentru idee,J.). Iar orgie inseamna sa intre si mana cealalta in joc.
Si pisi, ca sa nu-ti moara laudatorii, am si eu un comment pentru profilul tau de hi5 : Cand stai asa cracita sau cu sanii tolaniti pe masa, inseamna ca vrei normal,oral sau anal?

9 Răspunsuri to “Despre hi5”


  1. Aoleooo!!!Si eu am avut cont de hi5 si mi l-am sters din aceleasi motive. Ma disperau specimenele care aparusera pe acolo. Nu vreau sa fiu asociata cu vreo piti… Bleax!

  2. eusiatat Says:

    =))) foarte ilar postul. ma asteptam sa scrii despre treaba cu lateii si coasa de la subrat; anyway. bah, pula mea si noi am fo’ la sala, dar nu pentru a ne arata muschii pe „bate cinciu'”, cat despre site-ul cu pricina recunoaste si tu, ca iti place sa iti arunci ochii pe acolo, in cautare de material de „laba intelectuala” ….fie: material de bloggosfera; o zi faina bah:)

  3. ankisha Says:

    Stii afisele alea cu „drogurile strica tot”? In loc de „droguri” ar trebui sa fie specimenele din atlasul de mitocanie urbana…

  4. kOoDoO Says:

    @ciresica – eu il mai am inca🙂
    @adi – lateii si asa intr-un post viitor poate. Stiu ca VOI mergeti la sala si stiu ca nu din motivul de mai sus. Si sincer n-am mai intrat de ceva timp, dar fusei azi sa iti dau un comment obscen dar mi-am dat seama ca poza cu tine face toate cuvintele🙂

  5. kOoDoO Says:

    @ankisha – da, faina comparatie. Merita sa-i faci un copyright🙂

  6. Myriam Says:

    Clar…ai perfecta dreptate.E naspa sa vezi ca un site candva oarecum pentru oameni normali la cap a ajuns sa fie inpanzit cu prosti,musculosi care arata de parca sunt umflati cu pompa(sau cu compresorul dak sunt moderni) si cocalari care tot ce fac e sa-si arate tonele de aur si ce fara gust se imbraca.A…si ca sa nu omit,pitzipoancele cu creierul cat creierul gainilor(de fapt gaina le depaseste),cu haine asa zis provocatoare,care sa le scoata sanii siliconati intr-un mod vulgar sau chiar machiajul ala de parca vin de la un bordel,nu dintr-o casa oarecum respectabila.Oarecum pentru ca nu as vrea sa comentez si aspectul asta.Pana la urma ideea mea geniala….sa faca un site in care sa fie permisi doar cei cu IQ-ul de minus unu sau chiar mai putin,un site pe care sa nu-l viziteze decat adeptii sus-spusului stil.Poate asta o sa duca la eliberarea prostului gust,pentru ca e suficient un cocalar sa se supuna programului pentru ca mai apoi sa devina un trend si cocalarii sa dispara,spre fericirea tuturor:P:);)

  7. kOoDoO Says:

    am sa ii chem pe toti pe blog la mine si sa ii aduc pe calea cea buna, o sa fiu un Mesia al cocalarilor. Ii fac enoriasii mei ca sa-mi lase toate pitipoancele sa le iau in p***.

  8. eusiatat Says:

    decat pitzipoance in p………! este o zicala de aur (din multe): „o laba la vremea ei, e mai buna ca 10 femei”;

  9. kOoDoO Says:

    Sa nu devenim totusi extremi🙂


Lasă un răspuns

