Incursiune in gandirea si mentalitatea unora.

Martie 26, 2009

Am sa va povestesc amu dragii mei de un caracter de femeie, des intalnita, care prefer sa o ocolesc sau eventual sa rad de ea ca oricum nu se prinde.

Am iesit intr-o seara cu doi amici A. si J. la un club unde e si biliard, si pustoaice si femei faine, si bauturi la suprapret,etc. Trebuia sa ne intalnim cu sora lui A. si o prietena de a ei care din auzite e cam fitoasa asa, cu alte cuvinte productia de lamai a turcaletilor nu ii pot satisface greata. Ii bun, zic eu, macar sa radem un pic. No, dam noi acolo cu batu’ in bile vreo ora si astea intre timp se aseaza la masa, cu inca doi tipi. Terminam si noi si mergem la masa cu ei. Facem cunostinta…facem o pula, ca aia statea de vorba cu unul din aia si se preface ca nu ne vede, 3 vlajgani ca ne asezam la masa. (Bine, A. e mai micuts, dar voi imaginati-va ca e mare, asa, in spirit de gluma la adresa lui). In fine zic eu, iau un suc, ca eram cu masina si ma rezum la privit imprejur si glumit cu baietii. Intr-un final, pleaca ala de langa ea, cica la un club. Pe ea n-o ia. Ca nu vrea. El. Apoi incepe si ea sa vorbeasca.

Deci daca as declara acum ca e proasta, as jigni proastele. E undeva sub nivelul ala, e proasta cu fite, din aia care nu e surprinsa la nimic si care nu stie sa schiteze gesturi decat cand suge pula. Pe langa subiecte anoaste aduse in discutie, nici macar nu aveau legatura unul cu altul. La un moment dat ii zice un tip ca e proasta. Asa, direct. « Esti proasta ». Ea se blocheaza nitel, sa prelucreze informatia si apoi zice « De ce ? ». Fiindca pula ala cu care erai mai devreme se duce in club la agatat si pe tine te lasa de vaca aici. Deci esti proasta. Nu dom’le, ea nu e cu el, e neimportant el pentru ea.

Mai tarziu se gandea ea sa mearga in club si da, in acelasi unde era si ala, dar ea nu se duce dupa el, se duce numai sa se distreze acolo cu fetele. Pffff. Si ii raspund si eu, printre putinele cuvinte care i le-am adresat in seara aia, ii zic ca sunt cu masina si le duc eu unde vor ele, nu e nici o problema. Stii ce zice fenomenul ? Citez : « Nu mersi, n-am nevoie sa ma duci tu ». Am vrut sa ii zic fa, esti asa proasta incat nici nu stii sa te asezi fara ajutor si vii cu declaratii din astea. Adica nu stiu voi cum sunteti, dar totusi eram o cunostinta relativ noua despre care nu stia nimic si ma ia pe mine direct cu fraze de genul asta, de prost gust si lipsite de respect reciproc. Dar am tacut, desi puteam spune multe. Imi place sa cred despre mine ca sunt un om cu stil si mult bun-simt. Si stiu ca ii puteam spune ca gaina are creierul mai dezvoltat ca ea, ca ideile ei sunt la fel de complexe si intrigante ca datul cu matura peste rahat, ca tenia e pe scara evolutiva superioara ei, ca e motivul pentru care tac-su cheleste si unii barbati sunt gay, ca daca ar veni ingeri pe pamant pana si ei i-ar da la muie, ca un fag din padure are mai multa esenta ca ea,etc.

La plecare am vrut totusi sa fiu fin pana la capat si totusi le-am dus in club, totusi era si sora lui A. si nu puteam sa fiu marlan. Au mai fost chestii in seara aia pe care nu mi le aduc aminte, dar cred ca am facut imaginea generala a personajului. Pe mine sincer ma enerveaza/deranjeaza acest gen de oameni. Eu pot intelege anumite chestii, cum ar fi faptul ca nu esti dezvoltat indeajuns la gandire si ca te formezi cu timpul si mai apoi afli ce iti place cu adevarat sau nu,ok,inteleg asta. Dar nici chiar asa, deci nu exista, esti terminata mintal fiinta. Intr-un fel, imi pare rau pentru ea … dar in acelasi timp ma cac pe mine de ras. Citat J. : « E proasta, da` as da in ea ca surdu-n clopot. »

Iar pisi, daca citesti blogul asta, da, sa stii ca esti proasta. Da’ proasta rau.

Iar pentru persoanele de sex feminin care citesc aici, daca ati facut vreodata faze de genul asta, sper ca v-ati corectat mai apoi. Oricum astept o parere de la voi. Serioasa, daca e posibil.

Inainte sa iesim in seara descrisa mai sus, prietenul A. a vorbit cu ea o vreme. Bine, nici nu o cunostea indeajuns sa-si faca o parere, dar cand a facut el miscarea definitiva, tipa a zis ceva de genul ca nu e genul ei sau nu il merita ea pe el. Pff, praf in ochi. Va redau acum comentariul lui pe tema asta : « de ce TOATE fetele si-au insusit replica aceea cu „nu esti genul meu” sau „nu te merit”, „o sa gasesti ceva mai bun”; pula mea, sa zica dracului …ba esti oribil, esti prea inteligent/prost pentru mine, ca-i mai buna sinceritatea decat cacaturile astea care le insira cu atata verba. te fac sa te simti ca un refulat sexual, un frustrat. TOATE (figurantele cu nasul pe sus, care nu vad mai sus de buricul musteriilor cu D&G fake edition, si slapi Ferre). Ele mananca „branza” de la ei si ei sorb din ele ceva „putin mai intepator”; fac cheta sa poata bea o bere/om si apoi se plimba cu ciorile prin parc, ca-i mai romantic chiar daca in loc de versuri, poezii, sentimente isi impart scuipat, seminte, par pubian, palme duioase la ficati etc. ce naiba doar asta-i noul trend in materie de dulcegarii conjugale. Si ca fapt divers, avem masini si o anumita stare materiala, oricum mai buna ca a lor, simpatici suntem (stim asta pentru ca nu suntem oribili), inteligenti peste masura (mai ales dupa o bere), si tot ele pun conditii de parca as/am imprumuta sexul lor ca sa ne jucam cu el si atat. In pula mea, daca voiam sa ma fut, ma duceam la curve. Plm, pe alea daca le platesti iti spun si „te iubesc”. Iti fac orice alea. Daca nu esti vreun Columbeanu impotent nu ai cum sa te dai cu ele in aceeasi barca a vietii, penmtru ca deh, daca ti se scoala face ravagii. Pentru ca asa suntem noi barbatii. Sau ma rog unii din ei.

Si inca ceva… barbatii nu vor neaparat o relatie ci mai degraba o alternativa diferita si o perspectiva noua a gandirii. Nu sunt disperat dupa femei, nu ma simt singur, sunt doar sastisit de pizdele cu pretentii ».

In ceea ce priveste gandurile mele…eu de obicei sunt un om relativ direct si nu imi plac ocolisurile. In sensul ca la inceput pot sa apar rece si impasibil, dar nu e deloc asa, mai tarziu in relatie devin un romantic incurabil. Din aceasta cauza intotdeauna mi-e greu la inceput. Nu pot sa merg la agatat si nu am facut asta mai niciodata. Nu exprim ceva decat daca intr-adevar asa e. Ma enerveaza nehotararea…daca esti de sex opus si te intreb daca vrei sa fii a mea sau ceva asemanator si spui nu stiu, sa vad, nu sunt sigura si chestii de genul asta de obicei ma enervez si ma retrag. Si a doua ocazie de obicei nu prea exista. S-a tot discutat despre femeile cu fite si compania, sunt fiinte antipatice mie si le evit cu orice ocazie sau le pun la punct din prima cu intentiile mele asupra lor. Nu e genul meu sa am relatii scurte, tocmai de aceea imi aleg bine cu cine o sa fiu si stiu exact ce vreau si vreau o femeie care sa aiba putin din fiecare, daca intelegi ce vreau sa zic. Si uite cum dintr-un post ce a inceput funny (relativ) am dat-o in filozofeli. O sa mai revin , cred, pe tema asta, e interminabila. Pana atunci numai bine va doresc.

P.S. Acum sa nu credeti ca oferta de mai jos nu mai e valabila.

10 Răspunsuri to “Incursiune in gandirea si mentalitatea unora.”

  1. eusiatat Says:

    no. femeile sunt pe cale de disparitie, desi noi barbatii suntem in inferioritate numerica pe plan modial cam de 4-5 ori, conform unui studiu german; restul sunt degeaba. subscriu ce a scris mai sus colegu si-mi asum identitatea pentru ghilimele…..
    i’ll be back!

  2. eusiatat Says:

    stii cum e aia? =))

    „toti te bat, toti te-njura toti iti baga pula-n gura, parc-ai fi papusa lor, futeleas papusa-n gura” =))))

  3. kOoDoO Says:

    Da, i s-ar potrivi de minune :))


  4. Barbate…esti prea bun pentru mine, nu te merit…dar la dracu eu tot te vreau =))

  5. kOoDoO Says:

    Mai putine vorbe, mai multa actiune.🙂


  6. […] facut sa zambesc si sa uit subit ca-s nedormita si ca ma rupe o durere de cap in 5.Asa ca domnul kOoDoO ,printr-un acces de inspiratie, s-a procopsit cu un loc in blogroll-ul meu.Pen’ ca […]

  7. hau Says:

    ba fratilor nu stiu cat de redusa pot fi sau is deja de abia descopar si eu da’ sa mor de nu mi-e ciuda de o faza.unde dracu gasesc si eu unu asa ca tine?ca eu dau numa de varianta masculina la papusa cu pula in gura.si sa fiu al naibii de nu as bea o bere si m-as animali in discutii cu un dement maniaco impulsiv cu un iq maaaare adik asa mmm hai in pula mea sa bem ceva si sa stam de vorba pina deliram.

  8. kOoDoO Says:

    Oricand, la dispozitia dvs.


  9. […] sa facem amu? Hai sa chemam “Fenomenul”. Pentru cei care nu stiu , e pisi din postul asta. Aileu, cat am mai ras Doamne. O intreaba A. Iti place de J? Nu, nu e genul meu. Dar de kudu iti […]

  10. ana-maria Says:

    romantic incurabil, ia auzi…🙂


Lasă un răspuns

