Tu ce blogosfera sustii?

Martie 28, 2009

Am tot vazut pe ici pe colo tot felul de bannere cu „Sustin blogosfera feminina” sau „Sustin blogosfera masculina”. Adica pana mea, doar eu ca barbat nu o sa sustin acum blogosfera feminina, nu? Decat daca vrea unul sa intre in pantalonii ei si sa sustina blogosfera feminina, ca sa-i dea aia un zambet iar el sa-si dea drumu’ in pantaloni. Si viceversa e reciproca.

Eu sustin blogosfera canina. Intr-un viitor, cand cainii o sa isi dezvolte suficient creierul, dupa razboiul intre rasa umana si cea canina si dupa victoria rasei canine, eu am sa fiu singurul om crutat de la servitudine. Ati belit cariciu’ ba. „Uite ce simpatic e!!! Ce botic are!!”. In curand, ai sa ii lingi rahatul de sub coada. Si Fifi al tau o sa rada printre bale in timp ce scapa una.

7 Răspunsuri to “Tu ce blogosfera sustii?”

  1. Myriam Says:

    Blogul nostru nu sustine nicio blogosfera pentru k sincer…mi se pare aiurea sa sustii fie numai blogosfera feminina fie numai blogosfera masculina.De ce sa nu o sustinem pe cea neutra pana la urma daca tot am vrea sa sustinem ceva?:))=))

  2. kOoDoO Says:

    Fiindca cea neutra inseamna Naomi si de ce sa ne cacam pe noi, nimeni nu-l sustine pe ala.🙂

  3. DaddyOp Says:

    lasa ca io sustin si blogosfera pisiceasca si pe cea canina … sa vezi ce o sa suga de altfel cainii pola la motani :))

  4. acromiasun Says:

    kOoDoO :P… nici eu ca femeie nu o sa sustin blogosfera feminina. Si evident, cum bine spuneai tu, viceversa este reciproca…deci nici pe cea masculina. Dar cred ca totul vine de fapt, nu din manifestarea unui instinct de apartenenta la o „elita” pe care doar unii o pot accesa( nu ca ar fi foarte greu ), ci din instinctul de trib (o forma a instinctului de supravietuire). Se fac coalitii si se stabilesc obiective, se apara interese si se duc lupte pentru teriorii, s.a.m.d…de o parte si de alta a baricadei. O sa incepem sa vorbim de separatia puterilor in blogosfera:))!
    Totusi, ma simt stinghera. Asa singurica, fara nimeni sa ma apere si sa ma sustina, sa ma laude, sa ma promoveze…..offff:(
    Parca as sustine blogosfera extraterestra! Ce zici, merge? Ah….dar stii tu unde o gasesc?

  5. kOoDoO Says:

    Blogosfera extraterestra e in curs de formare. Michael Jackson a fost primul membru, dar eu zic mai bine nu acum, e super-minoritara, mai asteapta cativa ani. Baga-te in blogosfera kOoDoO-leasca.

  6. eusiatat Says:

    bah, hai mai bine sa nu sustinem nimic. pentru ca e de cacat sa judeci oamenii numai dupa ce scriu fara a sti in prealabil ce gandesc cu adevarat. desigur ca imi mai dau si eu cu parerea cateodata pe marginea subiectului sau … pe marginea subiectului🙂, asta nu inseamna ca sustin sau nu ceva. desi imi ghidez viata dupa anumite principii si imi aleg prietenii dupa anumite veleitati treaba cu blogosfera feminina si masculina consider ca face bine desi dauneaza in mare masura: tinerii/adolescentii. fiecare puradel „ceteste” si cand cetesti doar cuvinte fara vreo noima sau inteles moral, normal, ca nu-i ramane nimic in materia cenusie-albicioasa, lipsita de circumvolutiuni. si uite-asa trece prin viata ca lebda prin apa……
    am vrut sa zic ceva si am uitat.

  7. kOoDoO Says:

    Wa, parca esti drogat si nu te poti concentra sa dai un comment legat de subiect. Data viitoare mai citeste odata postul si dup-aia baga comment. Si nu te mai imbata/droga/ameti sau macar daca esti bat/drogat fii dracu amuzant.🙂


Lasă un răspuns

