Ce ma enerveaza. Dar nu chiar tot.

Martie 30, 2009

Ma enerveaza cand conversez cu cineva pe messenger si imi arde numai raspunsuri de gen „k”. Da` scrie ceva mai interesant in pula mea, pune-mi o intrebare, cauta un subiect de discutie. Daca ma iei deja cu k ai terminat toata structura fundamentala conversationala pe care o initializasem. Ia-o putin logic. Iesi in oras cu una si vorbesti cu ea si ea zice numai k,k,k,k,k. Prima impresie a ta e ca e retardata. Intr-un final incepe sa-ti zica cum a luat numai premiul 1 la scoala. Apoi a doua impresie a ta e ca e retardata cu diploma. A fost si la olimpiade. Wow, ce profesori retardati a avut. Daca nu esti in stare sa sustii o conversatie oricat de banala ar fi ea degeaba ai acasa 10 diplome cu desteptaciunea ta. Si daca vrei subiecte interesante,am si din alea.

Nu inteleg de ce dau unii la psihologie. Adica nu ca-i dau la buci, adica dau admitere acolo si fac facultatea aia. Amicul A. cica se gandeste sa dea la psiho. Ca sa aiba grija de nebuni si sa patrunda el in mintea lor nastrusnica. Ei, veste rapida pentru voi, psihologii astia, nu prea exista remediu pentru aia. Is nebuni, fericiti si glumeti asa cum sunt ei. Te chinui ca prostu’ sa intelegi ceva din gandirea lui cand de fapt ea nu exista. Nu degeaba e vorba aia, un nebun arunca o piatra in balta si 10 intelectuali se chinuie sa inteleaga de ce. Apoi, a doua varianta e ca dupa ce ai terminat psihologia sa te faci profesor, job care e platit prost pe langa faptul ca isi bat toti plozii aia pula lor nedezvoltata inca, de tine. Prin urmare nu vad un viitor stralucit pentru psihologie. Tre sa fii mai nebun ca nebunu’ sa faci acea facultate.

Ma enerveaza faptul ca femeile nu stiu ce vor. „esti un om extraordinar, dar nu pot fi cu tine”. Da’ cu Gigel a popii de ce te-ai lasat capra,a? Daca iti spun ca vreau sa am grija de partile tale intime, ia-o ca pe un compliment in lucianu’ meu.

Ma enerveaza smenarii. Cum pula mea, tu mare autoritate a tarii sa nu te poti autosesiza in cazuri atat de evidente cum a fost de exemplu ala cu Popoviciu. Ba, deci autoritati, deci fiti antena. Este imposibil sa faci intr-o saptamana cateva miliarde de euro asa… puf, is acolo in cont. Adica trebuie sa fii oligofren sa crezi „uite la asta, cred ca sapa santuri si a gasit o comoara de are azi mai mult cu 2 miliarde de euro decat ieri”. Totusi sunt mirat de faptul ca totusi a fost dat in gat, chiar si asa sifilitic de putin. Cred ca a sarit cateva etape de spaga de a ajuns in presa. Si rectorul, deci rectorul, Universitatii de Agronomie sau cum o fi se lauda in ziare ca a vandut el pamant,dom’le. Pe pamantul ala, pulica asta a bagat blocuri sau nu stiu ce, Pizza Hut, IKEA si ce dracu a mai obtinut el ca franciza, adica mare afacere ai incheiat tu ba tataie de ai dat pamantul cu 200 mii de euro si ala a scos in prima luna profit cateva milioane/miliarde de euro. Cu toata mediatizarea si asa-numitele „acuzatii” ati vazut ceva prin presa in ultima vreme? Chiar ai impresia ca o sa ajunga aia la inchisoare? Chiar crezi tu asta? Aplica baietii spaga un pic acolo, tzac-pac tzac-pac, fac vreo doi vila din banii aia si toate astea o sa fie o mica istorie ramasa in analele poporului roman, care il doare fix undeva de astia. Care din cauza lor stam cu salariul mediu minim pe Europa.

Ma enerveaza cainii de rasa pechineza. Mi se par perfizi si lipsiti de gust. E varianta ipocrita a unui caine normal, care s-a obisnuit cu traiul de apartament si observatul de pitzi cum se fute langa bolul de mancare. Cu moaca aia naspa a lor si marimea de sobolan, imi vine mereu sa le dau un sut. Daca ar putea vorbi i-as intreba unde-i restul din ei.

Ma mai gandesc eu si va mai zic.

13 Răspunsuri to “Ce ma enerveaza. Dar nu chiar tot.”

  1. eusiatat Says:

    ma enerveaza aceleasi lucruri mai putin absolvirea la psihologie. si-mi sustin ideea spunandu-ti ca „NIMIC NU E INTAMPLATOR IN LUMEA ASTA”! ;)…Femeile? Femeile nu stiu ce vor nici daca au toata lumea la picioare (cel putin 95% din ele)! restul fac rabat de la regula. si cum regulile sunt pentru a fi incalcate mai ramane un procent de 1-2% de femei inteligente pentru care merita sa sacrifici 5 min din viata-ti tumultoasa de plictisitoare ce e. Cat despre STATUL roman, e veche meseria.
    nu are ce sa te mai mire: „veni vidi vici – been there, seen that, done that”. As emigra cu cea mai mare placere in Burkina Faso, dar n-am nici bani de bilet…..(tocmai am avut o revelatie si mi-am dat seama de ce n-aveau aia de la O-zone bani de bilet….voiau sa emigreze?:))

  2. kOoDoO Says:

    Adica hai sa recunoastem acum, Rep. Moldova cred ca e singurul loc mai rau decat Romania.🙂

  3. rafa Says:

    de unde stii ca e mai rau … ai fost acolo?:)

  4. hellostupid Says:

    Ah ce ma dispera si pe mine lumea care vorbeste doar cu ok sau cu smileuri. Mai sunt si aia care scriu cate un cuvant si dau enter imediat, cand ar putea sa scrie frumos totul intr-o propozitie. Si mai sunt si aia care nu scriu corect, am ceva pe creier eu probabil dar daca vad ca scrie „numi” „dami” sau alte cacaturi fara cratima le dau verdictul de om retardat.

  5. kOoDoO Says:

    adic-a scrisul d-e genul asta? k, si eu sunt d-e acord cas nist-e i-idoti.

  6. cipita Says:

    corect, normal, brb :p

  7. cipita Says:

    adik limbajul asta te enerveaza a?

  8. d3vilbabe Says:

    true,so true…asta-i concluzia:)))
    deci nu,am si eu un specimen d-asta cu „k” si intamplarea face sa am nevoie sa vorbesc cu el macar o zi….cum e discutia noastra?
    el: si ce mai faci?mai zi ceva
    eu: pai…am fost acolo,am facut aia,m-am intalnit cu ala care a zis aia
    el: k
    dupa 10 minute…
    el: da’ mai zi ceva ca ma plictisesc…

    sa nu-i freci 5 palme peste ochi atunci cand il vezi?

  9. d3vilbabe Says:

    o data pe zi*…dorm pe mine:))

  10. kOoDoO Says:

    Am descoperit faptul ca esti prea indulgenta. Pai cu 5 palme nu rezolvi nimic. Da-mi voie rogu-te sa iti sugerez niste posibile solutii alternative :
    1. Cauti programe de flood si il scoti de pe messenger.
    2. Te duci la el, te dai la el si il lasi cu mataranga sus in soare.
    3. Nu ii raspunzi de cateva ori, iar intr-un final cand ii raspunzi ii zici ca erai ocupata sa intelegi ce a vrut sa zica prin frazele complexe pe care ti le-a scris.
    4. Scrii si tu ce scrie si el/ea.
    5. Te duci la jujitsu, inveti sa spargi caramizi cu pumnul iar caramizile sparte de pumnul tau i le dai de cap/masina/geamuri/calculator.
    Daca mai vrei, doar intreaba.


Lasă un răspuns

