Futbal.

Aprilie 1, 2009

Ai vazut meciul Romania – Serbia? Ai vazut ce sui trag astia la poarta?
Axioma : Orice fotbalist care joaca la nationala e bine platit. Mai bine platit decat 90% din oamenii care sunt mai inteligenti ca el, care produc mai mult ca el si care sunt mai amuzanti ca el. Nu sunt sigur de procentaj, dar cred ca sare lejer de 90%.

Teorie : Fotbalistii de cariera sunt niste idioti. Vai, de ce, de ce spui asta, de ce esti asa de rau cu ei, se chinuie sa dea cu picioru-n minge, alearga pe nenorocirea aia de teren 90 de minute, depun un efort fizic imens, n-ai vazut ce des scuipa si se scarpina la coaie? Da ma, stiu ca alearga ca prostii dupa o minge 90 de minute, ce sa-i faci, asa e legea jocului. Dar cum pula mea cand trag pe poarta n-o nimeresc decat in 20% din cazuri? Deci. Ba fotbaleatori, ba X5-ciarilor, ia beliti oleaca adidasu’ aci. Ba, deci tu esti fotbaleator de profesie, da? Apai cum muma lu’ Cristos cand dai cu spitu in minge nu chitesti poarta? Adica, ce adidasii mei, nu faci asta ca hobby nu? Aveti antrenamente, cantonamente si ce dracu mai aveti voi, aveti cel mai bun echipament, forma fizica si tot asa. Fotbalul pentru voi nu e un hobby de weekend, la care sa va intalniti pe terenul comunal si sa dati cu picioru-n balon la sto, beti o bere, va bateti intre voi si plecati fericiti acasa, ca mai apoi a doua zi sa te duci la jobul real. Futai ceara ma-sii, dupa ce se termina meciul nu te schimbi in salopeta si faci pe lacatusul-mecanic nu? Ai atatia ani de cand dai cu obiectul locomotor in mingea aia nenorocita, ai zice si tu ca te-ai invatat in atata timp sa dai si tu bine, cat de cat.
Gandeste asa : la jobul actual sa fii ca un fotbaleator din asta. Te duci la job, sefu iti zice „Ba, azi ai de facut 100 de lacate, daca nu ai facut norma asta ai belit fix cariciu'”. Si le faci, pe toate 100. Ba chiar mai faci 10 sa dea bine la imagine. Amu, daca ai fi asa de profund ca un fotbaleator, ai face 20. Si te duci la sef si ii zici „Imi pare rau sefu, am dat 110% din mine, am tras cat de tare am putut, am alergat, m-am invartit, m-am demarcat, m-am futut cu pitici, am dat cu ciocanu, tot, dar din 100 de lacate cat ai zis matale, am facut 20 bune si restul 80 le-am stricat, sunt la rebuturi. Le-au luat deja tiganii sa le dea la fier vechi, mai scoatem si noi un ban muncit. Vedeti? Vedeti cum ma gandesc eu la bunastarea firmei, ne recuperam o parte din bani din rebuturi”. Aplica tu asta la seful tau. Iti garantez ca iti  fute fericirea in toate pozitiile din Kama Sutra + cateva inventate de el.
Productivitate, dom’le.
Duceti Nationala pe culmi nebanuite, faceti poporul mandru de echipa sa de futbal, asa cum te-ai duce cu o gasca de oligofreni si retardati sa faci bugetul anual. „Daaaaaaaaaaa..io zic sa dam 5% din PIB la medicii stomatologi aviari. Apoi mai dam 10% din PIB la noi la Spitalul de Oligofrenici si Retardati, ca mancare nu ne da si mancam pib pe paine. Daaaaaaa. Mai dam 10% din PIB la echipa nationala de futut piciorul in minge ca sa invete sa dea la poarta. De fiecare data cand chiteste poarta ii dam 5 ron.” Au si retardatii idei bune cateodata. Eu i-as pune sa dea bani cand rateaza. Si asa sunt taxe in tara asta si pe pisatul in boscheti, sa bage taxa la fotbaleatori, cand rateaza poarta, PAC, factura. Si asa au bani, mai da-i in ciuperci mucegaite timide.

6 Răspunsuri to “Futbal.”

  1. eusiatat Says:

    Ai mare dreptate; Dar uiti un lucru, fotbalul pentru fotbaleatori e un simplu job. Ei nu stiu sa joace fotbal, nu inteleg scopul jocului, e ca un job de cacat pe care-l obtii dupa jdemii de interviuri si nici nu iti place, nici nu te atrage (sau poate doar pentru avantaje; daca are); Peste tot in tara asta e la fel. Insasi chintesenta romanului de rand se observa, precum Zidul Chinezesc de pe luna, in lumea fotbalului. Daca faci o comparatie intre jucatorii din exteriorul granitelor mioritice, cu cei din interiorul granitelor mai devreme amintite, diferenta e ENORMA, cu A de la absolut. Pai cum Doamne iarta-ma aceia rateaza 2-3 suturi pe poarta din 100 si ai nostri nimeresc doar 2-3 pe traiectoria portii din 100, si mai au si pretentii ca nu sunt platiti. Pai bine bai mucalete, dar te-ai implicat in vreun fel? Ai vreo performanta? (in afara de spart bilute din/pe nas sau de frecat „bilutele” intre ele)…..

  2. kOoDoO Says:

    :)))))))

  3. Haylie Says:

    si ni s-au dus sansele si cu Austria..superb..

  4. Myriam Says:

    Ai dreptate….God,fotbalul din Romania e mai ceva decat meciurile astea din comune.Adica…m-am uitat la meciul cu Serbia si mi-a venit sa sparg televizorul nu altceva.Hei…astia nu vroiau sa dea in poarta,sau nu puteau,dar cert e ca dadeau la un metru de poarta,la un metru deasupra portii,la un centimetru de bara,dar niciodata in spatele liniei albe intre cei doi stalpi.Sa tampesti nu altceva.Eu sincera sa fiu cred ca nu i-as mai face sa tot dea mingi de la unul la altul,le-as lua la toti porti si poate finally am ajunge si noi dupa secole in Campionatul Mondial.Cat despre salarii…oricum,sumele pe care le primesc sunt penibil de mari avand in vedere la prestatia de pe teren

  5. DaddyOp Says:

    pe mine ma doare fix la cashcheta de fubalu` din romania lu` peste sarat. poa` sa dispara din partea mea🙂 are cineva jante cu cauciucuri 225 / 40 / ZR17 de vanzare ?:P

  6. cipita Says:

    waaaaaaaaa … daca vreti un meci interesant si palpitant uitati-va la un meci de sah … sau de table… eu sunt cu ciclismul


Lasă un răspuns

