Revolutie in Republica Moldova.

Aprilie 7, 2009

Cica se revolta astia in Chisinau. Citisem de pe un blog ce si cum, face update des. Bun, hai sa aflu mai multe raspunsuri, zic eu, optimist. Deschid Google, ca pagina de start am chestia aia de la Google care ti-o poti personaliza (gen http://google.ro/ig).
Realitatea.NET – Stiri – o ard aiurea cu Gigi Becali, un boxer si o poveste cu un tribunal din Germania.
Evenimentul Zilei Online – Handbal, romii (cu un r) isi sarbatoresc ziua si unde cresc salariile anu’ asta.
Hotnews.ro – Noi am vrea,dar nu ne lasa, cursul BNR si euroizarea.

Consecinta? M-am sictirit de atata analiza si subiecte de rahat. Spuneti-mi frate ce se intampla acolo. Lasati-ma cu analizele idioate, create fara nici o baza reala si umflate ca sa fie material pentru articol. Pe scurt, toata analiza matale dom’le nu-mi spune nimic. Iar despre Gigi, pana si pe messenger au unii idioti status cu „Free Gigi”. E pe cale de disparitie.

In fine, ce am gasit despre ce ma interesa : manifestantii au spart geamurile cladirii Presedintiei si au fortat intrarea, dar au fost opriti. Cu gaze lacrimogene si gloante de cauciuc. Deci S-A TRAS. Am dat un refresh acum, se pare ca au reusit sa intre in Parlament, au scos mobilier afara si l-au incendiat.
Asa tata, aratati-le.

7 Răspunsuri to “Revolutie in Republica Moldova.”

  1. kOoDoO Says:

    Urmariti revolutia online, se pare ca posturile tv si radio sunt blocate sau foratate sa nu relateze : http://search.twitter.com/search?q=pman

  2. Haylie Says:

    nimic decat Moldova…

  3. Myriam Says:

    Moldova…aceeiasi prostie romaneasca,doar ca alta doctrina.Oricum…am auzit eu la stiri de chestia cu falsificarea voturilor de comunisti si cererea de anticipate,dar acuma zau…daca comunistii au falsificat primele rezultate nu pot falsifica si pe celelalte?Ei…dar vorbeam de prostie si buna vorba k noi reactionam ,adica protestam numai cand ne ajunge cutitul in rana…si e invartit bine.

  4. eusiatat Says:

    of course……tipic romanesc. romania …o tara condusa de curve in care traiesc curve….si nu balmez meseria in sine ca e la fel de veche ca si statul ….STATUL ROMAN ci conceptia de ipocrizie…
    acum am ajuns la concluzia ca la cat de frumoasa e lomba romaneasca pacat ca-si bat toti „europenii” joc de ea.

  5. eusiatat Says:

    rectific … blamez*

  6. kOoDoO Says:

    Si ce legatura are cu ce am scris eu?


Lasă un răspuns

