Taxe.

Aprilie 7, 2009

Ca in orice alta zi lucratoare a saptamanii, azi ma aflu la serviciu, dar spre deosebire de zilele trecute azi chiar nu am ce face. Si de abia e 7:34 AM. Toate bune si frumoase, am inteles ca nu o sa fac mare lucru pana dupa Pasti (daca are cineva idee cand pica anul asta Pastele, sa-mi zica si mie sa nu mor prost infatuat), deci o sa urmeze o perioada de acalmie relativa. Chiar ma gandeam sa imi iau un hamac, sa-l prind de peretii biroului si cand vine patronul sa mai inspecteze el ce fac sa ma gaseasca Tarzan in birou. Poate ma las si la peleu’ gol ca si asa e cald la mine. Si ca sa fie totul mai interesant o sa-i zic „Tarzan iubeste Jana. Jana venit suga liana Tarzan? Haha, glumeam ba pula cu bani”.
Mi-am luat o punga mare de Lays, din aia cu Thai Chili. Ma pisca pe limba cand mananc si cred ca mai tarziu cand o sa ma duc la buda o sa ma cac ca dragonu’.
Hai sa va zic ce nascocire au mai scos astia de pe la conducerea tarii. Deci prostalaii cred ca n-au destui bani la buget si ce au zis? Hai sa le mai bagam o taxa la animalele de povara. In ce consta? Guvernul vrea sa bage un impozit (wow, ce surpriza) pentru microintreprinderi de 1500 euro pe an. Ii doare fix in flapsu’ pulii daca firma are venit sau profit. Tu tre sa platesti impozitul. No, amu eu zic ca mai mult de jumatate din microintreprinderi reprezinta un nene care vrea sa dea si el factura din cand in cand, cand cere clientul. Stiti ce inseamna asta? Ca in curand o sa se desfiinteze multe firme, ceea ce inseamna si mai putini bani facuti legal, fiindca toti o sa lucreze la negru, injurand printre dinti legea sulii. Adica eu sigur asa o sa fac de adopta bulangii astia legea.
Ba Guvern. Va mai dau eu o idee pentru un impozit. Bagati impozit pe cacat. De fiecare data cand se duce badea sa se cace tzac-pac factura. Intre timp, pana se obisnuieste lumea sa se cace pe bani, faceti repede niste firme care monteaza cacatmetre. Cacatmetrul este un aparat de masura, care depisteaza marimea, lungimea si consistenta materialului si are si chitantier inclus. Are comanda vocala, cand te aude ca scremi te taxeaza in plus, are sunete de incurajare in functia pe care o ai la serviciu, are sisteme ajutatoare care iti largesc gaura astfel incat sa vina repede urmatorul si implicit, bani la buget. O sa fie cozile si mai lungi la farmacii, pe medicamente compensate laxative care sa dilueze consistenta, sa te caci numai imprastiat ca sa nu te taxeze cacatmetrul. O sa urmeze izolatia fonica la baie, fiindca de atata facut popcorn pe buda se plang vecinii la tine ca inseli statul si nu esti un bun-platnic si din cauza ta nu au apa calda la robinet si caldura iarna. Sexul anal nu o sa mai fie asa de popular printre femei ca isi iau tzapa in etapa finala. Copiii o sa aiba din nou material de bagat in punga si aruncat de pe blocuri in gagici faine datorita supraproductiei de materie fecala ne-devarsata in wc. Cat despre mine, eu am sa le sparg geamul masinii si sa le dau direct materia pentru facturi.
Inca nu mi-au trecut total nervii de aseara, dar vreau sa spun ca unii oameni (a se citi in cazul meu, femei) chiar sunt inchisi la minte precum culoarea lu’ Banel. Nu stiu ce sa fac, sa insist sau sa-mi bag ceva?

Later Edit : Ceva de genul asta ziceam :

poop-girlfriend1

4 Răspunsuri to “Taxe.”

  1. cipita Says:

    a dat norocul peste mercedes frate .. sa vezi ce vanzare o sa aiba nemtii de acuma inainte

  2. ankisha Says:

    Pai cum sa mai faci ceva legal in ziua de azi daca te confrunti cu o multime de taxe si birocratie excesiva? Si la anul iar o sa se planga astia de pierderile cauzate de „munca la negru”, o sa mai inventeze niste taxe s.a.m.d.

  3. eusiatat Says:

    bah. sunt satul….
    sunt satul de birocratie, sunt satul de „****esh”, sunt satul de parlamentarii romani…sunt satul de materii cenusii fecale;
    mi s-a acrit…si ce e mai rau….ca oricat as incerca sa schimb de multe si mult se intoarce impotriva mea precum principiul actiunii si reactiunii fizice. te loveste in moalele capului. ……ce-ti doresc eu tie dulce romanie…tara mea de glorii, TZARA DE CACAT. mi-e teama sa nu ma imbat ca nu ma ia nimeni in serios….

  4. saychese Says:

    asta razbunare frate=)) ,o galeata cu caca in masina :)) =))..


Lasă un răspuns

