Nesatisfacutii tarii.

Aprilie 8, 2009

Mai citesc si eu din cand in cand bloguri. Aleator. In cel putin 70% din blogurile romanesti gasesti foarte des expresii de genul „Mi-e sila de tara asta”, „m-am saturat de tara asta”, „mi se face scarba” & company. Asa ca am cateva cuvinte sa va zic astora care-s non-stop gretosi : ia-ti tata catrafusele si emigreaza unde vrea genunchiul tau. Adica ce mama naibii ai facut tu ca sa schimbi catusi de putin ceva in tara asta? Stai toata ziua cu refresh pe blog si latri ca un caine obosit ca ce naspa e in Romania. Cauta un blog de exemplu cu cineva care planteaza copaci. Ala indeamna pe toata lumea sa ia parte la actiune si nu se plange asa mult ca tine, macar face ceva. Stai si te caci atata pe tine ca Romania sucks. Ridica-ti dracu’ curu ala mare si fa si tu ceva. Nu mai cotcodaci atata pe blog despre greata ta. Nu este asa important faptul ca nu te baga mai nimeni in seama, cel mai important e faptul ca te plangi toata ziua intre pauzele de masturbare.
Ai impresia ca progresul si civilizatia izbesc toata tara in momentul disparitiei comunismului? Ce te repezi asa sa fie toata lumea civilizata cand nici tu nu esti. Esti un exemplu de urmat in ceea ce priveste civilizatia si bunul simt? Crezi ca economia se redreseaza asa, instant, ca si cum ai face un 3 in 1? Deci, du-te frate, emigreaza. Du-te printre straini carora nu le pasa cine esti. Pa.

Am sa fac un mic ghid pentru cei de genul. Ceva gen ghidul prostului nesatisfacut.

GHIDUL GRETOSULUI CARE SE PLANGE TOATA ZIUA DESPRE ROMANIA

1. Munceste o vreme aici ca sa iti strangi niste bani.
2. Citeste „Prostia omeneasca”, de Ion Creanga.
3. Dupa ce ai strans din buci ceva timp si ai banii adunati, pregateste-te sa emigrezi.
4. Anunta la toti cunoscutii ca iti bagi organul genital in Romania si ca pleci.
5. Fara stirea ta, prietenii tai dau petrecere de plecare la care nu esti invitat(a).
6. Fa-ti bagajele si cumpara-ti bilet.
7. Du-te-n pizda ma-tii.

Du-te. Si lasa-ma cu nemultumirile tale de stresat. Du-te si munceste ca sclav in alta tara ca nu ti-a convenit Romania. Nu sunt un patriot convins dar nici nu pot fi de acord cu tot felul de declaratii ale unor nesatisfacuti. In plus, consider ca cei care au plecat in alte tari ca sa munceasca pe atatia bani cat iau eu si aici nu sunt la acelasi nivel cu mine. Ei au setat jocul vietii pe „Easy mode” in timp ce noi, cei ramasi aici jucam pe „Hardcore”. Numai ca isi rup corpul pe acolo ca sclavi.

13 Răspunsuri to “Nesatisfacutii tarii.”

  1. Myriam Says:

    Ce imi place despre modul in care scrii este faptul sa spui lucrurilor pe nume…adica nu cu vrajeli si chestii.De fapt…nici viata de peste hotare nu e asa usoare…cel putin noi cei de aici ne imaginam ca acolo zboara elefantii roz cu colaci in coada cand pana la urma nici nu prea este asa de mare diferenta.Oricum…eu sincera sa fiu mi-as dori sa emigrez un pic in State sa vad care-i treaba pe acolo,dupa care sa ma intorc,pentru ca pana la urma nu mi-e rusine de Romania,din moment ce m-am nascut aici si stiu ca are si puncte albe si negre.Si nici nu stiu de ce toata lumea considera Romania vinovata cand pana la urma traim in lumea pe care am creat-o cu buna stiinta?

  2. kOoDoO Says:

    Au, dar de ce in SUA? Am o parere relativ proasta…dar sa zicem ca ar merge, parerea proasta o am despre oamenii de acolo, dar despre locuri cred ca intr-adevar ai ce vedea. Eu as vrea sa vizitez Egiptul. Tocmai pentru misterul anumitor constructii de pe acolo. Sau prin America de Sud.

  3. Myriam Says:

    si eu:X…vreau sa vad pe Ramses…si piramidele…si Valea Regilor …sa si sa vad daca ma mananca vreun crocodil in Nil…pai…ma gandeam sa plec in America din simplul fapt ca am invatat atata engleza si inca o sa mai invat…si vreau sa o exersez…nu inseamna ca o sa ma mut acolo

  4. kOoDoO Says:

    Poti exersa cu je. =)

  5. saychese Says:

    corect….eu chiar daca as pleca din tara…sa zicem ca prind un job ,dar tot ma intorc inapoi in romania.tara asta are ceva aparte ,te face sa te intorci si a 2-a oara.cu toate ca are ea multe defecte,dar astea nu prea conteaza….e frumos in romania …e foarte frumos…,iar unul care a stat 20 de ani in strainatate si a „slugarit”strainii stie cat de mult inseamna sa stai in tara ta si stie sa aprecieze mult mai bine si mult mai mult tara lui natala..

  6. Haylie Says:

    oricat de rau af fi…in Romania raman.nici macar nu mi-a trecut vreodata prin minte sa ma stabilesc in alta tara. si cum zice amica mea, noi ne-am facut cu mana noastra: bun sau rau, asa ca ar fi corect sa ne asumam responsabilitatea.

  7. Desdemona Says:

    Total de acord..am fost si eu(nu dau nume unde) si nici acolo nu e mai bine..si oricum..nicaieri nu e mai bine ca la tine acasa..anyway… ms pt sfat..o sa merg cu el la service..


  8. se vede ca esti un copil… invectivele sunt cuvinte de legatura pentru tine…

    n-am avut rabdare sa citesc toate aberatiile, dar am o vaga impresie ca gesesti mult

    inginer la 20 de ani… da’ in cat timp ai facut matale facultatea?

  9. kOoDoO Says:

    Multumesc de comentariul tau cu contraargumente obiective.
    Se vede ca esti un insipid. A. Si probabil unul din ala care polueaza aerul degeaba. Nici nu o sa ma chinui sa iti raspund la restul intrebarilor tale.


  10. fotografule, deschideti inima pentru autopsie si fa-i o poza daca tot esti acolo. copil esti tu. incapacittea ta de a intelege si de a ceti pana la capat preced lipsa rabdarii tale.


  11. invatatorul… p.lii mele.. articolul ti-e dedicat tie! chiar daca nu sunt de acord cu el… vezi cum iti koodoo iti umple frigiderul de carne…

    eu am o alta opinie decat el, mai moderata; dar cand vine vorba tine cred ca o sa fac front comun cu el si-ti recomanda sa sari direct la punctul 7 al ghidului de mai sus!


  12. H Analfabetule🙂
    Cand vine vorba de punctul 7 esti campion si cu …. si cu gura.
    Mai pune mana si mai ceteste ceva, suferi de limbutie sau te mananca palmele(daca da fa-mi un blowjob)?


Lasă un răspuns

