Subiecte aleatorii.

Aprilie 12, 2009

„Deliciously unsuspecting” statea ea la masa vecina noua, savurand un suc natural. Avea un corp de imi venea sa o iau acolo, in vazul tuturor. Era buna. Buna cu draci. Raritate. Stiti voi… ca surdu-n clopot.

Nu am reusit sa inteleg motivul existentei twitter-ului niciodata. Adica e un site, deci unde tu scrii ce faci, deci unde peste 5 minute mai scrii iar ce faci, deci unde comenteaza si altii la ce faci tu de parca in 5 minute te-ai futut cu Pamela Anderson si acu treci la arat pe Lindsay Lohan. Exemplu :
10:47 : M-am trezit si am deschis calculatorul. Salutare, lume, sunt online acum, povestiti-mi tot ce s-a intamplat in ultimele 2 ore cat am dormit si n-am scris aici.
10:52 : Hahahah, Maricica mi-a zis ca s-a basit Gica in direct pe twitter. A scris in timp ce facea asta. Ce fain.
10:57 : Fifi imi fute iar piciorul. O sa-l duc la veterinar, imi iau laptopul si mai scriu de pe drum si de acolo.
10:59 : Comment de la Gica : iti rezolv eu partea sexuala a lu` Fifi. Adu-l la mine.

Tragea din paiul ala lichidul, tuguind buzele si umflandu-si pieptul iar asta ma facea si mai hain. Delicioasa fiinta. Supranatural de faina. Cu doua mici gauri la finele spatelui, ca la orice tipa cu fizic ceresc.

La multi ani tuturor celor cu nume de flori. Bine ca mi-am amintit, ca am de dat niste telefoane. Nu ma duc la biserica pentru a sarbatori asta, eu unul sunt certat cu biserica. Legatura mea spirituala cu Dumnezeu e intre mine si El, n-am nevoie de intermediari pentru asta. Plus ca s-au lacomit astia mai ceva ca Marea Conspiratie Mondiala. Preotul de la tara de la mine detine un PECO in sat, are un magazin alimentar si o crasma. Are 2 fii, amandoi studenti la Teologie, 2 curvari si smenari in curand preoti. Nu, multumesc. Tot respectul meu pentru calugarii de la anumite manastiri unde se mai pastreaza traditia asta (exceptandu-i pe aia obsceni/perversi,etc), dar preotii pentru mine sunt niste afaceristi, imi pare rau daca te dezamagesc, dar eu nu intru in biserica decat din respect pentru anumite persoane din familia mea. Si chiar daca intru, imi pare rau, mai mult de 5 minute nu pot sta. Cand religia a devenit o afacere profitabila, credinta trece pe locul doi.

Era bruneta. O bruneta faina, de care imi plac mie. Avea ochii negri ca miezul unei nopti innorate. Parul lung si bine aranjat sa ii acopere jumatate din spatele-i suplu, superb.

Imi plac jocurile pentru calculator putin mai vechi. In care grafica nu juca un rol asa important si te axai mai mult pe amuzamentul jocului si povestea in sine. Jocuri gen Fallout, Diablo, Worms, Heroes, Stronghold, Neverwinter Nights….jocuri ce iti prezinta o poveste care te face sa crezi in tine si in eroul tau, sa iti pierzi timpul fara sa-ti dai seama ca sa termini o misiune si dupa toate astea sa zambesti cand iti iese ceva ce nu reuseai. Au fost extraordinare si sunt si acum. Jocurile ce ies acum pun prea mult accent pe grafica, investesc in asta toti banii si eforturile ca sa iasa un rahat prajit, in care nu exista un fir epic, iei arma si tragi in tot ce-ti iese in cale. Pe scurt.
Sa aveti o duminica frumoasa si sarbatorita cum se cuvine, va doresc.

p.s. Stiu ca poate era mai bine subiecte aleatoare, dar asa am vrut eu sa scriu. Daca nu iti convine, comenteaza.

5 Răspunsuri to “Subiecte aleatorii.”

  1. ana-maria Says:

    sigur nu vorbesti de preotul din satul bunicilor mei… ca si el practica…

  2. kOoDoO Says:

    Asa este la moda acum in randul teologistilor, intelegi?🙂

  3. ionut Says:

    Ahhhh Camelia…………:))

  4. kOoDoO Says:

    Valeuuuu, o fost ziua lu’ Camelia….ahhhhh, Camelia……


Lasă un răspuns

