Atentie!

Aprilie 16, 2009

Aveti mare grija cand mergeti la cumparaturi la Real. Sa va spun de ce. Ieri, dupa ce am iesit din magazin cu cumparaturile, 2 pustoaice la vreo 20 de ani, bune, au venit la mine sa imi ceara un foc. Dupa ce le-am oferit, m-au intrebat daca le pot duce pana in centru cu masina. Am stat putin pe ganduri si am zis da, intr-un final. Si aici intervine schema lor.

In timp ce mergeam, ele stateau in spate amandoua, au inceput sa se sarute si sa se mangaie. Au tinut-o asa timp cam de 5 minute, dupa care una din ele s-a mutat in fata, m-a descheiat la pantaloni si a inceput sa ma feleze, in timp ce cealalta imi umbla prin cumparaturile facute. Dupa ce si-a umplut buzunarele, au facut schimb, dupa care amandoua au dat atentie numai placerii mele. Apoi am ajuns in centru si au coborat.

Deci va rog, aveti mare grija. Eu am patit asta marti, ieri de doua ori si cred ca o sa ma duc si azi.

3 Răspunsuri to “Atentie!”

  1. Emma Says:

    ” You are receiving this message to confirm that you wish to receive comment notifications by email
    for the blog post ‘Contact imperfect’ on the blog ‘kOoDoO’s Blog’. ”

    De ce as vrea sa confirm asta? Si de unde pana unde m-ai gasit?

  2. kOoDoO Says:

    Pai daca te uiti acolo unde comentezi ai sa vezi ca sunt niste casute. Daca ai bifat casuta aia in care zice sa te anunte pe mail cand scriu un raspuns la ce ai scris tu, ai sa primesti e-mail. Pe adresa care ai scris-o tu. Foarte simplu, nu?

  3. eusiatat Says:

    bah…:)) la ce ora te duci de obicei acolo ca sa merg si eu🙂


Lasă un răspuns

