Scrisoare.

Aprilie 16, 2009

Oooo, ce bine ne potrivim noi doi, ne-am sincronizat din prima, i-am zis sa aleaga intre pere si mere si am zis amandoi mere in acelasi timp, cu o intarziere de 2 secunde la mine. Tu imi faci visele sa devina realitate, ca am visat ca ma balaceam intr-o balta de noroi si tu erai porcar la tara la bunicii mei si ai venit si m-ai salvat. Vreau sa-mi petrec restul vietii cu tine asa cum vascul paraziteaza copacii falnici, sunt a ta pentru vecie si chiar dupa ce o sa murim si o sa ajungem in rai o sa facem perversiuni sexuale cu coronita, o sa zburam amandoi din nor in nor ca sa ne ia radarul, sfantul Petru iar sa urle la noi sa nu mai falfaim atata ca facem praf. Inima mea bate pentru tine ca o toba folosita de un rocker drogat si nefutut. De prima oara cand te-am vazut am crezut ca esti mesia venit pe pamant, cu vorbele tale dulci ca zaharelul pe varfu’ limbii, cu sarmul tau indubitabil de original pe care numai eu il pot intelege si prezenta ta scenica, esti Romeo-ul meu din Balcani. Esti asa sexi, m-as sui peste tine ca tractorul pe brazda, ca musca pe muntele de rahat din buda din spatele gradinii, ca radiatia atomica peste cernobaleni si ca maria sa pe regina. Tu esti paraul imaginatiei mele, izvorat din padurea neagra de la subratul meu si mergand tocmai pana in cele mai lungi extensii ale unghiilor mele. Mi-ai invadat sufletul si mintea asa cum bolnavii invadeaza spitalele romanesti si raia nespalatii. Esti scopul pentru care respir si pentru care consum de pomana oxigenul pe planeta asta. Esti o parte din mine acum, inca nu stiu care, dar de ar fi sa aleg as zice ca esti partea care o alint cel mai mult cand ma simt singura, folosindu-mi credinciosul vibro2000.
Te iubesc si esti viata mea, chiar de-ar fi sa mi-o ia cineva.

4 Răspunsuri to “Scrisoare.”

  1. ana-maria Says:

    mamaaaa cat romantism… pe mine una nu m-ar impresiona🙂

  2. ana-maria Says:

    mamaaaa cat romantism patetic… pe mine una nu m-ar impresiona :)scuze

  3. kOoDoO Says:

    Nici nu e menita pentru a impresiona.🙂


Lasă un răspuns

