10 melodii ce ma caracterizeaza.

Aprilie 17, 2009

Sunt un mare devorator de muzica. Si azi am ajuns acasa si cum imi place sa fiu stresant, am zis hai ce naiba, sa fac o lista cu 10 piese care zic eu ca m-ar caracteriza. Lista e mare, dar hai sa incep cu astea 10 acum. Cand o sa vreau sa va stresez iar, mai bag 10. Here we go :

1.  Schiller – I’ve seen it all -> In medie, aproape toate piesele scoase de Schiller mi-au placut. Mi se par geniale, fara sa mint. Just listen.

2. Mos Def – Willin’ Out (Kut Masta Kurt Remix) -> Mos Def e unul din cei mai apreciati rapperi din SUA din genul oldschool. Spre deosebire de ceilalti, el a atras atentia prin muzica sa datorita inteligentei adaugate. O piesa care merita :

3.  The Gypsy Queens & Kings – Que Dolor -> Nu luati in seama numele in mod necesar, reprezinta de fapt Fanfara Ciocarlia. Au o muzica plina de viata, la care e imposibil sa nu dansezi. Ascult cu placere cand imi vin pandaliile, tin minte ca intr-o seara mergeam 3 masini prin centru cu Fanfara Ciocarlia undeva spre maxim. Imaginati-va acum fetele trecatorilor :

4. David Deejay – Disco Lights -> Majoritatea pieselor de la David Deejay va spun cu mana pe inima ca mi-au placut. Aceasta nu este o exceptie :

5.  Luniz – I got 5 on it -> Sincer, baietii astia au scos un beat de sa moara dusmanii. Probabil o sa il recunoasteti si o sa credeti ca e luat de prin alte parti, dar nu, aceasta e piesa originala cu beatul original dupa care a fost preluat de multi altii :

6. B.Real,Busta Rhymes,Coolio,LL Cool J,Method Man – Hit’em High -> a fost miez la vremea ei :

7. Rammstein – Ich will -> nu prea sunt eu cu rockul, sincer. Totusi Rammstein a fost mereu una din formatiile mele preferate. Piesa asta e favorita mea de la ei, probabil si datorita faptului ca e si un fel de motto al meu :

8. Cass & Slide – Glad i ate her (original mix) -> mama tuturor house-urilor. Am cautat melodia asta prin 2003 daca nu ma insel de am innebunit. Dupa cautari de vreo luna, am ascultat-o cred 3 zile la rand :

9. Gorillaz – Dare -> nu inghit multe piese de ale lor, asta insa imi place :

10. Lil Wayne – Lollipop -> se aude fain in masina si imi place si beatul :

<embed src=”http://www.metacafe.com/fplayer/1527756/lil_wayne_lollipop_photo_slide_show_lollipop.swf&#8221; width=”400″ height=”345″ wmode=”transparent” pluginspage=”http://www.macromedia.com/go/getflashplayer&#8221; type=”application/x-shockwave-flash” allowFullScreen=”true”> </embed><br><font size = 1><a href=”http://www.metacafe.com/watch/1527756/lil_wayne_lollipop_photo_slide_show_lollipop/”>Lil Wayne Lollipop – Photo Slide Show Lollipop</a> – <a href=”http://www.metacafe.com/”>For more funny videos, click here</a></font>

Care asta e codul de embed si care nu merge, fute-i-as mama pentru fratiori si surioare.

Un răspuns to “10 melodii ce ma caracterizeaza.”

  1. Haylie Says:

    eu pot sa zic despre ich will ca e prima melodie de-a lui rammstein pe care am asculta-o si singura care imi mai place si acum. nu sunt mare fana a hard rockului dar pentru mine merge;)


Lasă un răspuns

