Blestemeeeeee.

Aprilie 17, 2009

Rahat.

Maine trebuie sa fac un drum lung cu masina, cu familia. Masina mea am observat ca nu prea ma are la suflet lately, azi s-a hotarat sa-si epuizeze placutele de frana de pe spate. Si amu umblu ca un besmetic dupa niste placute de frana.

Rogu-va salvati-maaaaaaaaaaa. Daca aveti placute de frana, va dau bani pe ele, va fac sex oral pentru ele, masaj timp de un an, surioare, fratiori, ce vreti voi. Numai dati-mi dracu’ niste placute de frana pentru spate la o Bora!

Later Edit : Am gasit placute. Am fost la service sa le schimb. Nu au reusit sa deblocheze unul din etriere, prin urmare no car bitch. A ramas acolo, pe elevator, cu o roata scoasa si etrierul atarnand de la atatea injuraturi primite de la mine, mecanici, spectatori, etc. Amu m-am procopsit cu  un Renault Megane cu cheie din aia magnetica naspeta. Orice ar fi fost bun. Prin urmare o sa plec azi la tara cu familionul, asa ca va doresc Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi si ne auzim iarasi din nou luni sau marti.

P.S. Tot nu mi-ati spus cu cine va ciocniti ouale de Paste. >:P

8 Răspunsuri to “Blestemeeeeee.”


  1. Eu o sa le ciocnesc cu familionul😀
    Cat de masina…nu ma pricep deloc la partea mecanica…mult noroc si ma rog sa te tina frana :p

  2. kOoDoO Says:

    Nu e nevoie, mi-au dat astia alta de la service. A mea e acolo pana marti. Mi-au dat un Renault Megane. Prekini buni.

  3. ana-maria Says:

    ce ai dat la schimb pt placute?

  4. kOoDoO Says:

    Bani.🙂

  5. kOoDoO Says:

    Multi. Mai bine faceam sex oral. =))

  6. ana-maria Says:

    era satisfacere pe mai multe planuri

  7. cipita Says:

    hmmmm .. nu spui nik de sexu ala oral ai k iti faceam eu rost de placute si chiar si de un etrier bun … dar de acuma ata ete :p


Lasă un răspuns

