Google searches.

Aprilie 25, 2009

Mno. A sosit ceasul…sa va arat si voua cu ce cautari gugalitoare s-a ajuns pe inocenta asta de blog. Pare boring, stiu, dar unele sunt cel putin amuzante, daca nu bolnave.
In ordinea numarului de cautari :

koodooletz blog – Aci e. Ai ajuns bine. Mii de ani de civilizatie te-au adus aici in 5,23 ms.
hi5 – Sigur n-ai gasit aici poze cu fleoscaite goale. Asa ca imi pare rau, ai luat tzapa.
koodooletz – Io-s, din mama in fiu.
cum se aseaza un sistem 5.1 – pai subwooferul il pui fix langa monitor, ca in interval de o saptamana sa nu mai mearga. Apoi satelitii ii pui pe umeri si dai la maxim subit.
edward maya – stereo love (vika jigulina) – are cautare piesa asta. Si e si faina.
futai cu babe pe ogor – Te sui in masina, iesi din oras, ajungi in primul sat, iei o baba, o duci pe camp si rezolvi. Na, ca am raspuns si la asta. Sa stiti de amu, boilor.
koodooletz.wordpress.com – Mai bine scrii pe Google decat direct in Address Bar. Asa mai poluezi un pic atmosfera.
capsuni an forma de inimioare sclipitoare – Sclipiti-as *BIP* pe moaca aia a ta de proasta.
imi sugea pula cind dormeam – cainele.
orange gprs de cacat – da frate, bine ca ai nimerit aci. Sper ca te-am lamurit cu gprs la orange. Inca unul care sa-si bage pula in ochii lor. Facem un partid ceva?
documentar despre lagarul auschwitz – Am un articol,serios, e aici si sunt si niste recomandari de carti, care inca nu le-am gasit.
conexiuni la net – uaierless, lan, cablu tv, modem. Am epuizat alt „subect”.
femei care asi belesc pizda – Eu stiu cum iti belesti pula, dar pisi? Tu cum iti belesti pizda?
daca iti blochezi cont hi5 – esti prost de la Pamant la Soare si inapoi de 2 ori.
te rog iarta-me – > ca sunt prost si analfabet.
ce poti face dupa ce ai terminat psihologia – Ahahah, v-am zis eu voua.
baieti care se sug pula unul la altul – poponar si gay. Ce e mai rau de atat?
cum fac sa nu mai fiu privat la hi5 – Te dai public.
gaura pizdei la femei – patrata si cu picatele roz.
poze cu romanca cesi vinde virginitatea – Vrei sa licitezi? N-ai bani , relax.
lacate vechi – aiesta m-o terminat. Nu stiu ce sa-ti zic ba…lasa-l in ploaie o saptamana si il poti vinde ca si classic.
despre hi5 – sigur. E un articol. Pe scurt : s-a facut de tot rahatu’.
mai dai cu mobra in gaste – din cand in cand.
salam cu familia – mezeluri se numesc. Prostule.
jocuri de iti bagi pula in ele – da, astea mai noi. Am zis eu undeva.
cum sa blochezi un hi5 – ii pui caracatita pe roata.
faze cu femei grase – am un articol funny cu asta, ai picat binisor.
cum iti dai seama daca si a facut laba – are o fata de vinovat, e rosu la fata si cand mergi spre el calci in ceva gelatinos. Mai bine fute-l mai mult ca sa nu isi mai faca laba.
cum fac sa dispara about me de pe hi5 – iti imaginezi ca nu e acolo.
imagini cu masini de pus pe hi5 – Dar a ta nu merge? A, n-ai spalat-o azi,de asta,ok, inteleg.
masaj feminin – sunt acolo pisi 10 metode cu picamer si sistem 5.1 si pentru cautarea de mai sus.
unde se pune struna la pula – ba, am scris clar. Manson de cauciuc si struna peste el si dai la pedale. Ce dracu, nu stii sa citesti?

Si in fine, o piesa faina – Velvet – Chemistry :

3 Răspunsuri to “Google searches.”


  1. Aoleoooo!!!Nu mai pot de râs🙂 ) Cât de cretini pot fi unii oameni? Cred că ai avut parte de o porţie zdravănă de râs🙂 )

  2. Hubba Bubba Says:

    Mi-a foarte placut postul asta:))

  3. kOoDoO Says:

    Stick around ca scotch-ul, ca a cam sosit timpul sa va dezvalui alte cautari noi.
    P.S. Welcome.


Lasă un răspuns

