Iesire.

Aprilie 26, 2009

Ieri fusei in oras cu niste prietenari, A, J si O. Bun. Ce am facut pe scurt :
Intru in florarie. A fost ziua cuiva si trebuia sa luam niste flori. Intru…flori pe tejghea, flori in ghivece, flori in etajere, flori pe rafturi, flori pe jos, dadeai peste ele cu piciorul, flori in par la vanzatoare, flori atarnate deasupra capului, flori si in sus si in jos. Conversatie :
_ aaa..sarumana. Aveti flori?
– ….da…
– nu va suparati, cu cat dati kilul?
– …..de care doriti?
– nu stiu doamna, am aci 20 de lei, dati-mi si mie niste flori acolo.
Jap, palma dupa cap, intra sora-mea in actiune.
Apoi ies cu astia. Unde mergem? Pfff..nu stiu, hai sa mergem. Bun. Intr-un magazin, o bunaciune incerca niste ochelari de soare.
– Cum imi sta cu astia, fata?
– Bine fata.
Si tot isi dadea eticheta de peste bot.
(J) – Lasa tu eticheta, fata, ca asa se poarta acum.
Au plecat normal, cu 3 handralai razand acolo non-stop de ele. Vorba lu` J : pana mea, tot isi dadea eticheta aia de peste bot cum face curcanul la pielita.
Apoi ne-am facut asezamantul la o crasma. Ma rog, din aia cu pretentii. Beam si noi o bere, se misca scaunul. Eu ma uit la J, A se uita la J, O. se uita la mine si J se uita la bere. Si apoi urla sa auda toata crasma : „Ce aveti ma? E doar un cutremur”. Noi toti aveam impresia ca ne misca vreo careva scaunul. Am ciocnit berea in privirile stupefiate ale unor bunaciuni de pe acolo si i-am dat inainte. Life is Good. LG.
Pe la 20 asa…epuizasem toate subiectele de conversatie amuzante. Ce dracu sa facem amu? Hai sa chemam „Fenomenul”. Pentru cei care nu stiu , e pisi din postul asta. Aileu, cat am mai ras Doamne.
O intreaba A. Iti place de J? Nu, nu e genul meu. Dar de kudu iti place? In mod sigur nu. Si m-am enervat si am devenit serios si incruntat si am intrebat-o : Zi-mi un criteriu care iti place la un barbat. Si ea zice : iti zic 2. Trebuie sa fie facut si nu trebuie sa aiba burta.
Vaaaaleu, nu stiam cum sa ma bag sub masa ca sa rad mai tare. (realizezi cred ca e acelasi lucru nu?). La care J zice : Da’ tu nu stii ca muschiulosii au pula mica? Si nu m-am mai putut abtine.
Am ras mult ieri, parca eram drogati. Iar amu, dragii mei o sa ma duc la un gratar cu gasca mare, sa intindem si noi niste friptane si sa speriem casierele si persoanele care se ocupa de securitate din Plus. Cine stie, poate mai facem un trenulet p-acolo, cum ne e obiceiul. S-auzim de bine..

2 Răspunsuri to “Iesire.”

  1. Haylie Says:

    mda…cutremurul… noi pe aci’ suntem foarte feriti asa ca nu avem treaba cu cutremure…desi…as vrea totusi sa vad cum e:)

  2. kOoDoO Says:

    Nu e mare filozofie, te zgaltana un pic. Chestia e ca dupa ce realizezi ca e cutremur te sperii un pic (sau mai mult) si incepi sa te crizezi, care sincer e cel mai prost lucru pe care-l poti face. Nu inteleg de ce trebuie sa te sperii (aviz Moni si Cire), e doar un pic de zgaltaiala acolo. Si daca e un pic mai tare abia atunci incepi sa iei masuri, dar ce masuri sa incepi sa iei daca tu esti speriat(a), nu mai ai luciditate nici sa te hotarasti pe unde sa iesi. Cu calm se rezolva.


Lasă un răspuns

