Untitled.

Mai 1, 2009

1 mai. Mare sarbatoare. Ziua cand mai lenevim oleaca. Mi-am luat liber de la serviciu azi si maine ca sa pot sa plec si eu undeva. Si acum isi baga dracul coada la mijloc si se schimba tot. Intalnirea mea cu domnisoara Moni nu a mai avut loc din cauza unui eveniment nefericit, sa stii ca sunt alaturi de tine Moni. Apoi, dupa ce am revenit de la tara astazi, cand pe drum am condus ca un maniac, stiu ca multe lume ma injura acum, a venit vorba sa merg la Iasi. Dar nu stiu ce m-a luat, asa o lipsa totala de interes fata de party life , ca daca ar fi fost sa merg acolo sigur asta as fi facut. Din previziunile unui prieten care il am acolo, astazi ar fi fost seara tequila-bere-tequila-bere si maine disco. Din previziunile sora-mii si a prietenului ei tot ceva asemanator. Si nu stiu de ce, dar nu am vrut asta, parca as vrea sa ma relaxez psihic in compania unei cunostinte noi sau chiar intr-un loc nou cu cei vechi. Asa ca nu m-am dus nici la Iasi, desi sora-mea a fost cam insistenta si imi pare rau intr-un fel. Cam trei sferturi din gasca de aici s-au dus la mare, foarte frumos din partea lor, sper sa prinda vreme buna. Acum sa vedem si noi, cei ramasi ce o sa facem dar prevad asa o nepasare totala si pana la urma parca vad ca o sa merg doar la bazinul de inot si atat. Si am mai fost dezamagit nitel si pe alte planuri, deci weekendul asta putin prelungit s-a cam dus dracu’. Dar poate  o sa se indrepte cumva. Oana, pastreaza acadeaua aia.

Ba astia din gasca inca prezenta, nu va faceti si voi un blog acolo sa comentez si eu nasol pe blogurile voastre?🙂 Sa fac acolo o categorie separata intitulata „Prietenari” ca sa stie lumea gugalitoare cat de handicapati sunteti? Punem poze cu gratare, masini si gadaoale =). Ha? Ce ziceti? Sau un blog comun?

Ziceam ieri ca nu stiu daca o sa mai scriu aici. Cred ca sunt intr-o faza in care nu mi-e prea bine. Ma mai gandesc. Ca imi place.

6 Răspunsuri to “Untitled.”

  1. DaddyOp Says:

    wa… da io daca imi fac blog intai tre sa vb despre supozitoru` albicios… super masina netunata matizu` fantastic cu scara deasuprea de la interventii din bacau. asa ca sa vada lumea cu ce ma deplasez. masina care merge cu viteza melcului turbat😀

  2. kOoDoO Says:

    Nenorocitilor, v-ati tras blog?🙂

  3. Un chitarist anonim Says:

    Dar unde zice de varul gicaaaaaaaa?Nicaieri

  4. kOoDoO Says:

    Varul Gica Gasca Chitarist a venit azi la mine sa-si curete negru’ din unghie aci, ca la el nu poate. Si am savurat o pizza scumpa de calitate mediocra in Pizza Hut. Iti faci blog si tu ba?🙂

  5. cipita Says:

    mi-am facut blog gasco … dar ramanae intre noi nu mai spui la nimeni pt k o sa scriu doar ceea ce gandesc ( PS: doar pagini albe … eu nu prea gandesc, tipic romanului)

  6. kOoDoO Says:

    Stiu gascan, deja am pus link catre tine.


Lasă un răspuns

