Mda.

Mai 3, 2009

Nu mai am chef de nimic. Nu mai scriu nimic azi si probabil nici maine. Nu, nu esti tu de vina, eu sunt. Si ala de mi-a pocnit masina.
Pana una, alta ia de aici 2 piese care sigur nu sunt menite pentru lumea asta imperfecta prin perfectiunea lor :
Schiller – Einsamkeit

si Schiller – Beach Music

Sa aveti grija de voi. Ca eu nu pot.

2 Răspunsuri to “Mda.”

  1. daddyop Says:

    … wa… bagamiaj pola ca nu dadea prostu ala peste masina mea … reparam si io portiera … o vopseam frumos asa … vai … io ar trebi sa ma enervez nu tu … hai dao dreaq de viata … ca e de cacat.

  2. d3vilbabe Says:

    s-a intamplat deja.daca stai si te consumi nu-ti faci decat tie rau.n-are rost sa te gandesti la ceva care tine de trecut si nu poti modifica.zambeste.uite.mi-ai aratat o melodie pe care n-o stiam si care-mi place.ai facut ceva bun azi🙂


Lasă un răspuns

