Cine e astia din blogroll?

Mai 5, 2009

Acromiasun – Domnisoara Moni este o fiinta delicata, foarte inteligenta si care are multe de spus. Asta in cazul in care ai norocul sa o cunosti si mai bine spus, daca doreste ea sa te cunoasca. Moni e persoana cu care mereu ai ce discuta si nu ai sa te plictisesti in veci. Veti putea gasi pe blogul ei diferite aspecte ale vietii si cum le gandeste ea. Si le gandeste. Stiu ca sunt multe de spus despre tine Moni, dar deja le stii. Articol preferat : Visul romanesc intrece visul american.

Ana-Maria – Despre tine nu stiu (inca) multe, dar va recomand blogul ei daca va place lirismul si daca vrei sa stii neaparat cum a racit. Si e foarte subiectiva cand vine vorba de mine.🙂 Articol preferat : deci, mi-s inca suparata.

Ankisha – Scrie rar in ultima vreme, dar scrie bine. Pe cand un nou post, a trecut ceva timp nu crezi? Articol preferat : Cum te ajuta pregatirea universitara.

Ciresica – Raluca a fost cea care m-a convins sa fac blogul asta. Deci, multumesc zuzule ca mi-ai dat ocazia sa cunosc asa multi oameni interesanti. Cire e genul de om care te ajuta oricand ai o problema (adica asa se lauda ea =) ) si o vad asa, o tipa de gasca, cu care ai ce vorbi si unde merge. Dau un suculets cand ne vedem, da? Articol preferat : Eleganta in secolul xxi.

d3vilbabe – Oana e Oana. Chiar daca acum e noua Oana. E o tipa care cred ca spune lucrurilor pe fata si nu prea are de ce sa se ascunda. Decat de lumina. Din ceea ce am citit pana acum pe blogul tau, cred ca ai o gandire apropiata de a mea cand vine vorba de majoritatea aspectelor vietii. Si daca reusesc sa iti scot un zambet in fiecare zi cand ma citesti, atunci eu sunt multumit. Articol preferat : Colaj de ganduri.

Gabi – E un prieten din Bucuresti care scrie foarte rar si sunt nervos pe tema asta.🙂

Life No Fantasy – E un blog comun in care scriu Haylie, Myriam si Tifa. Despre Tifa nu stiu prea multe, cred ca nu prea stie ce vrea. In schimb, Haylie si Myriam sunt niste personaje de poveste, cu intepaturile lor reciproce fara de care nu as fi obisnuit cu ele. V-am mai spus, va completati reciproc sub orice aspect. Haylie e partea mai nebuna si amuzanta, iar Myriam cea mai romantica si visatoare. Combinatia perfecta. Articol preferat : Bucurie,ciocolata si soareci (Myriam), Oare merit (Haylie), Chitara (Tifa). (p.s. bagati si voi un search pe blog, caut linkuri la mana🙂 ).

Pitici Gratis – Blogu’ lu’ Radu, unde gasesti orice fel de aberatie posibila. Chiar si mai aberante decat ale mele.

O sa spuneti acum ca am fost prea scurt in declaratii si ca meritati mai mult. Nu neg asta, dar ma gandeam sa va ofer si voua ocazia sa imi mai spuneti ceva despre voi. Asa ca astept, dupa colt.

3 Răspunsuri to “Cine e astia din blogroll?”

  1. ana-maria Says:

    mie mi-e de-ajuns

  2. Haylie Says:

    e chiar suficient. in cele 2 cuvinte despre fiecare ne-ai descris perfect.🙂

  3. Myriam Says:

    multumesc pt ceea ce ai spus de blog si mai ales pentru ca ai afirmat ca sunt romantica si visatoare,pentru ca eu chiar sunt romantica si visatoare:X:X


Lasă un răspuns

