Zdrente.

Mai 9, 2009

Sigur le stiti, nu se poate sa nu fi avut de-a face cu ele/ei.
– Eu nu ma sui la Dacie, fata. Si ce daca e Logan? Eu nu ma sui in Dacie, adica pana acum am mers numai cu Moskvich si Wartburg si amu ma sui in Dacie? Mai bine merg pe jos.

Ei, dragutsa, daca ai declarat asta vreodata in viata ta, tin cu ardoare sa te lamuresc asupra faptului universal ca esti proasta. N-ai o chiftea in stomac si faci pretentii din astea de prost gust. Stai in camin impreuna cu alte 3 persoane in camera si nu iti convine masina cutare. Cand nu-ti trimite ma-ta bani, sugi pula pe un parizer si un bon de masa. Iti schimbi cuiul la tocuri pe baza zilnica fiindca mergi mult pe jos si n-ai bani sa-ti cumperi alta pereche. Tu esti buna numai de pus in dreapta acolo, sa iti dai chielea de pe dinti prin ranjet si sa poluezi atmosfera. Ca sa vada lumea ca pularaul de langa tine are o proasta de sa-i dea mecla atunci cand are chef. Deci tu, prin definitie, ai fleasca uscata de felul ei cand cunosti pe cineva, dar in secunda in care ai vazut masina respectivului si iti place, aileu, s-o umezit si pantalonii pe interior. Si atunci devii o persoana mai buna, mai schitezi un zambet, ii dai semne cum ca il placi si ai sta capra instant daca asta inseamna o tura de centru. Adica, eu asa m-as astepta sa faci. Altfel, poti sa-ti tocesti tarlicii in continuare. Eu, sincer, as face asa un fel de comparatie, in sensul ca ti-as memora fata care o postezi cand te cunosc, apoi cand iti arat masina, memorez ranjetele de apoi si spre final cand nu ma pot excita de ajuns cat sa-mi dau drumul pe fata ta, imi amintesc de moaca ta initiala. Si pe aia ti-o umezesc. Ce memorie vizuala am, ah. As tinde sa vorbesc despre gusturile celor de genul, dar imi dau seama ca nu prea exista, prin urmare ce rost ar avea? De fapt, de ce am scris eu despre asemenea balarii de oameni? De ce le dau eu asa multa importanta? Hm. Posibil datorita faptului ca mi se pare funny situatia. Si dialogul initial.
Ce rahat de emisiune e Nora pentru mama, Doamne pazeste, ocroteste, sfinteste si lumineaza. Stateam la masa, era deschis tv pe postul sulii, ca nu stiu care e, dar era avortonul ala de emisiune. Cu vaca aia de prezentatoare care imi fac 5 perechi de pantaloni din rochia ei si are sanii pana la genunchi cand e goala. Asa, aia, o stii. Si se certau doamna (in ghilimele) Maricica cu doamna (in ghilimele) Frasina pe nu stiu ce motiv. Extraordinar, dom’le. Si bagau astia apoi memento mori, „Reactia lui Lucian”. Si plesneste imaginea pe un prost care incepe…sa indruge niste banalitati si cum vede el situatia domnule. Apoi urmeaza alt memento mori „Viziunea lu’ Cristos” si vine Cristos pe pamant si spune pace voua, nu va mai certati, ca ma tai acu’ la vene si va dau de baut la toti ca sa ne impacam. Ca sangele meu e vin si stiti voi, chestii. Daca Isus Cristos ar fi emo, ar avea pivnita cu butoaie plina non-stop. Si-ar imbata toti prietenii, rudele si vecinii. In fine, revenind, deci ma uitam asa printre picaturi de mancare la emisiune si ma gandeam…ba, pana mea…show-ul asta chiar nu imi stimuleaza nimic. Nici macar degetele sa pun mana pe telecomanda. Discutii asemanatoare aud daca merg la tara, unde toata lumea stie tot despre ceilalti si intreb o baba despre tanti cutare. Si imi zice aia povestea vietii ei, cu tot cu adaugirile de rigoare inventate de lumea din sat. Plus, ca si bonus, mancatoria de cur dintre oameni. Si asa am transpus eu emisiunea „Nora pentru mama”, de fapt ar trebui sa fie intitulata „Casa plina de insipizi, care se cearta non-stop si nu spun de fapt nimic interesant”. Nu multumesc, chiar si daca ma plictisesc, prefer sa o fac in alt mod.

12 Răspunsuri to “Zdrente.”


  1. […] Zdremtze ! Stand si discutand in masina cu fratele meu koodooletz, ajungem la subiectul zdremtze. Da frate … cum pula mea … ajungi sa cunosti o […]

  2. daddyop Says:

    Deci, asadar si prin urmare… cum gandeste proasta ca masina mai intai conteaza, apoi persoana cu care iese … si ca tot e vorba de zdremte… face scurt o referire tot la zdremte …😀 http://daddyop.wordpress.com/

  3. kOoDoO Says:

    Asa, dati click acolo. Ca da fratele Optick banu’ gros pentru vizitatori de la mine.🙂

  4. ana-maria Says:

    se pare ca esti suparat rau,nu?

  5. kOoDoO Says:

    Nu. Indignat, sa zicem. Desi nu isi are rostul.


  6. Pai cam asa e plm… da nah … aceste specimene evoluate dintr’un soi de giboni modificati genetici sunt create pe acest pamant cu un scop… sa fie exploatate… si fara nimic personal domnu’ optick’u … la tine fratioare … cred k mai intai conteaza masina … asa poti agata si tu vreo gazela… sooper tare koodoole … ai imaginatie…

  7. daddyop Says:

    … fratelo… ar fi masina un motiv bun .. numai ca stii tu cum e … iti fug ochii dupa alea care is mai deocheate … si in procent de 95% alea care ies mai mult in evidenta is pitzipoancele … :)) asta ca sa nu zic ca am intalnit pitzipoance fara pretentii la masini … asta e si mai tare :)))

  8. Haylie Says:

    emisiunea aia…………nu am ce zice. eu personal ma crucesc cand vad atat lume obsedata de chestia aia si strigand in gura mare ca ei urmaresc in fiecare zi (sau ma rog, cand s-o difuza). porcarie e un cuvant prea mic pentru a descrie ce se intampla acolo. cuvantul potrivit nu il gasesc, asa ca o sa inchei aici.

  9. eusiatat Says:

    imi fata mintea multe acum…mai ales ca am si inspiratie…dar as face aluzii subtile la retele de calculatoare, licente, etc. asa ca promit sa-mi fac blog si io ca vad ca bejtii si-au facut spre amuzamentul meu🙂 (sau cel putin asa imi place mie sa cred)…..anyway…da-i inainte cu tupeu….

  10. eusiatat Says:

    PS: da sefule 2,:))))) stiu ca sunt offtopic dar nu-mi vine…

  11. kOoDoO Says:

    Gandeste-te la o apa curgatoare. Si iti vine.

  12. eusiatat Says:

    🙂 i shall remember. trebe sa avem o discutie noi doi.


Lasă un răspuns

