tu

Mai 11, 2009

First, hit play. Then read lower.

http://www.trilulilu.ro/k187_k/a39388f7131d72

Eşti motivul aşteptărilor mele, esenţa care abia aşteptam a o descoperi. Poate o să zici că sunt nebun, dar uneori aş vrea să dau timpul inapoi pentru a-mi studia acţiunile din momentele noastre doar cu scopul de a mi le corecta inspre şi mai bine; aşa de puternică este influenţa ta.

Eşti muzica ce imi alină sufletul şi raţiunea in momente de melancolie. Te simt aşa aproape incât dacă ai intinde mâna spre mine de la distanţa ce ne desparte, ţi-aş simţi fiorul şi atingerea fină a pielii tale. Iar misterul meu incă eşti tu.

Eşti inspiraţia mea zi de zi. Fără a-mi spune ceva, mă simt din nou singur. Eşti ca un inger protector care se plimbă neincetat pe lângă mine şi mă salvează de ghinion, inconştient. Imi defineşti scopurile, iar scopul meu actual e să te aud râzând din nou. E aşa de dulce şi simpatic….râsul tău.

Eşti ciocolata mea amăruie. Cafeaua de care am nevoie in fiecare dimineaţă. Viciul meu favorit. Slăbiciunea mea preferată. Aroma ce imi lipsea. Iar dacă acum sunt un om mai drăguţ, să ştii ca datorită ţie s-a intâmplat.

All I need…is to feel you.

14 Răspunsuri to “tu”

  1. rafa Says:

    frumoasa melodia!!! iar cuvintele pastreaza cadenta versurilor si linia melodica🙂

  2. eusiatat Says:

    gandurile-s faine, melodia urmeaza sa o ascult. te expui prea mult😀
    stii ce vreau sa zic. sa auzim numai de bine.

  3. kOoDoO Says:

    nu, chiar nu stiu ce vrei sa zici cu expusul. In sensul ca…I don’t really care…atata timp cat citeste cine trebuie.

  4. rafa Says:

    apropo .. pot sa-ti ‘imprumut’ eSpresiile fara sa ceri drepturi de autor?😀

  5. kOoDoO Says:

    unde? depinde.🙂

  6. rafa Says:

    depinde … de ce anume?

  7. kOoDoO Says:

    Daca e ceva intim, sigur. Daca e ceva public, pune copyright.🙂


  8. ce fruuumooosss!!! u make my day!

  9. Haylie Says:

    asa la suflet:)

  10. ana-maria Says:

    aaaaaaa te simti bine?🙂

  11. ana-maria Says:

    da da ca doar nu eu… ha ha ha🙂 ai lasat critica si te-ai apucat de iubit…:) caci altfel nu ai asculta ceva de genul… glumesc e faina melodia un pic prea lenta pentru stilul meu, da’ versurile sunt dragute

  12. kOoDoO Says:

    Ma simt foarte bine.🙂


Lasă un răspuns

