Analiza introspectiva subiectiva privitoare la elucubratii anoste.

Mai 14, 2009

Astazi din lipsa de ocupatie, am luat o ruleta la serviciu si am inceput sa masor diferite componente ale statiei ce o am in administrare p-aci. Bineinteles, aceasta fiind o activitate ce nu-mi putea lua mai mult de 5 minute fara a ma plictisi total, am zis sa gasesc ceva mai interesant de masurat. Ghicesti? Amu nu zic ca e mare, dar cand merg la „chemarea naturii” intr-un lan de grau, per exemplu, si il scot la lumina, trasez poteca instant. Daca ma misc putin in stanga-dreapta fac ingerasi in grau vizibili din avion. Iar ocazional, cand nu gasesc telecomanda la televizor, il extind pana acolo sa schimb canalul. Iar daca vrea o pisi sa-mi faca show de striptease, nu are nevoie sa vina cu bara de acasa.

Daca cerul cade peste tine vreodata, imi dai voie sa te lipesc pe perete la mine ca poster? Mi se pare cam anost biroul meu fara nimic lipit pe pereti. Ai sa fii mica mea Mona Lisa, numai sa ranjesti tamp atunci cand te turteste. Apoi, in spiritul meu creator, am sa iti desenez o mica mustacioara si o svastica langa tine si am sa te proclam in numele dreptatii, cuviintei si a adevarului Mare Sfetnic la Curtea Regala a Regelui Ce Doboara Lanul de Grau Fara Efort. Am fost botezat si de un indian cand aveam 2 ani si conform obiceiului lor am primit cu sfintenie si un nume de al lor si anume Cel-Ce-Ofera-Vulturilor-O-Creanga-Pentru-Odihna. In Regatul de Miazanoapte sunt cunoscut drept cel mai binevoitor rege, multe fiice din nobilime cuviintandu-se sa primeasca milostenia mea. Sa spunem doar ca daca privesti umbra mea, ai sa zici ca vezi un elefant centaur.

Stii vorba aia din popor, pisica mica rastoarna buturuga mare? Asa am patit eu cand mergeam cu vaporul. Capitanul, disperat a anuntat prin interfon ca matelotii au pierdut ancora in port si nu avem cum sa ne oprim si prin urmare sa ne pregatim de impact fiindca drept in fata avem un aisberg. Si atunci, pentru a evita o tragedie, m-am sacrificat ca un erou, m-am dus la prova, am aruncat mandria in ocean si a functionat ca o prajina cand am saltat vaporul peste aisberg. Un supravietuitor de pe Titanic a lesinat de bucurie, ca initial avusese o senzatie de deja-vu. Dupa ce si-a venit in fire, m-a intrebat unde eram in 1912…si i-am spus ca in acea viata anterioara am fost femeie.

Prin prisma acestui lucru, DNA s-a autosesizat si a inceput cercetarile, avand drept cap de acuzare genetica. Undeva pe parcurs, s-a intamplat ceva cu spaga. O sa ma semnez cand plec in cartea cu impresii.

Daca mi-ar vedea-o Naomi nu ar mai vrea sa fie femeie. Insa daca mi-ar vedea-o Nikita, ar spune ca nu ii ajunge. Cred si eu, ea nu poate face sex decat in apa ca balenele albastre nu pot procrea pe uscat. Cand merg la bazinul de inot, instructorii o folosesc ca trambulina.

Si nici nu am avut timp sa va spun cum e in erectie, cand trebuie sa merg cu trailerul prin oras.

Later Edit : Cand merg cu DaddyOp prin centru, tre sa tinem masinile unite ca sa-mi pot tarai si eu mandria p-acolo.

7 Răspunsuri to “Analiza introspectiva subiectiva privitoare la elucubratii anoste.”

  1. daddyop Says:

    ba … de unde iti mai vin ideile astea ? deci data viitoare ne zici cum e in erectie ? :))

  2. ana-maria Says:

    doamne, ce-ti mai fata mintea!

  3. daddyop Says:

    poi normal… dar incearca sa afli ce nu ii fata mintea😀 asta ar fi teribil de greu …

  4. hayliehayl Says:

    :)). nu cred ca stiu ce sa zic. doamne ce idei ai:))

  5. ana-maria Says:

    sunt absolut sigura ca e greu…;)

  6. ionutbertea Says:

    looooooool :))))))))) te pomenesti ca o tii infasurata de vreo 5 ori pe dupa picior…

  7. ciokkan Says:

    🙂
    asa am ras si eu azi.


Lasă un răspuns

