O mica parte din mine

Mai 19, 2009

Pana in prezent am scris aici deoarece am avut un motiv anume, sincer sa fiu nici eu nu stiu care e acela. Dar acum cel putin, chiar nu am absolut nici un impuls de a (mai) scrie ceva..parca imi lipseste imboldul acela de la spate care m-a impins sa scriu. Nu…nu am probleme la serviciu, nu am cine stie ce afacere de condus, nu am proiecte de facut si nici munti de catarat.
Cu toate astea, am sa va expun parerea mea personala despre un subiect, iar acel subiect ar fi relatiile la distanta, fiindca tot sunt trecut prin asa ceva. Pe oricine am hotarat sa o accept ca si posibila…iubita… tin sa precizez ca a meritat. In sensul ca m-am simtit asa de bine in prezenta ei (chiar si numai virtuala) incat sincer nu mi-a mai pasat de barierele de tip fizic dintre noi. Si nu ma arunc cu capul inainte, sa scot o relatie din orice conversatie ce o port cu o persoana de sex feminin dar am o intuitie incredibila si imi dau seama din primele cuvinte spuse daca imi e pe plac sau nu. In fine, sarind peste detaliile de acest gen, stiu ca sunt multe bariere psihologice privitoare la acest gen de relatii si fiecare are dreptul sa gandeasca in propriul sau mod, nu spun nu. Mie nu imi pasa de piedicile de acest gen, sunt doar „insecte” in calea mea, le calc, le strivesc si merg mai departe. Si nu vreau sa renunt la cineva absolut special doar din cauza unor asemenea preconceptii. Sunt rabdator, pana putem gasi o solutie de compromis pentru a putea fi mai mult impreuna…fiindca atunci cand facem asta sigur o sa fie ceva special intotdeauna. De ce sa dau cu piciorul asa usor la o persoana la care tin extraordinar de mult si e deosebita prin felul ei de a fi, cand si inima si ratiunea imi dicteaza aceleasi sentimente? De ce sa ma mint pe mine insumi? Nu pot, oricat as incerca. Functionez pe principiile mele, nu sunt foarte diferite de comun, as putea spune, si as face orice numai sa fiu fericit si eu si ea. Si aici intervine dilema majora. Pentru ca eu m-as ferici doar cu atat. Nu imi pasa cat investesc in a o vedea (adica timp,bani si alte chestii de tip material) atata timp cat sunt(em) fericit(i). Mai este insa o parte ce ma apasa extraordinar de tare, fiindca in acest fel de gandire al meu i-as taia din elanul pe care si l-a propus ea, i-as sucumba ambitiile pe care le are si in care eu nu eram inclus. Si asta eu nu pot face si aici intervine dilema existentiala….ce Dumnezeu pot face?
Acum, normal exista doua posibilitati. Una si poate cea mai usoara, ar fi sa ne resemnam si sa ne continuam vietile fara a avea nimic in comun..decat cateva ore de conversatie (buna, as adauga) si un sarut memorabil (ma rog, cateva). Si atat. A doua ar fi..mai complicata, cum sa ma explic…sa merg eu pe drumul tau, undeva alaturi de tine. Sa te sustin in tot ceea ce faci si in acelasi timp sa mai avem putin timp si pentru noi. Fiindca eu, momentan, mi-am lasat ambitiile in urma, dezamagit fiind de felul cum a evoluat traiul aici. Nu am renuntat total la ele, sunt inca acolo, puse in stand-by. Pana la momentul potrivit. Dar nu le pot ineca pe ale ei fiindca ar fi cea mai mare crima ce as putea-o face. Ambitiile mele de moment sunt reprezentate prin faptul ca vreau sa fiu fericit, asa cum inteleg eu fericirea. Sa am pe cineva deosebit langa mine, sa imi intalnesc prietenii des si sa mai calatoresc din cand in cand.
Tu ce ai face?

LE : Acum realizezi cat sens are asta?

20 Răspunsuri to “O mica parte din mine”


  1. Presupun ca deja s-a purtat aceasta discutie intre voi doi…nu mi se pare normal ca sa renunte unul din voi la ceea ce face acum. Ar fi egoism din partea celuilalt. pe de alta parte unul din voi trebuie sa faca primul pas…sa ii arate celuilalt ca ii este „supus” sufleteste si trupeste.
    Ce as face eu? As merge mai departe…din pacate am devenit mult prea egoista ca sa mai fac astfel de compromisuri…

  2. kOoDoO Says:

    Tocmai asta e ideea. Ca eu nu vreau ca ea sa renunte la nimic, iar din perspectiva mea nici eu nu o sa fac asta. Primul pas l-am facut …


  3. Atunci…nu stiu.Daca niciunul dintre voi nu este dispus sa faca acel sacrificiu…atuuunci…

  4. kOoDoO Says:

    M-am exprimat gresit. Din perspectiva mea, daca o sa continuam, eu nu renunt la nimic. Sau la ce renunt este neimportant. Asta era ideea.


  5. si presupun ca nici ea nu este dispusa sa renunte la nimic important…

  6. kOoDoO Says:

    :))))) n-ai inteles.

  7. ana-maria Says:

    bafta in limpezirea gandurilor ca tare debusolat imi pari

  8. kOoDoO Says:

    That i am.

  9. Me Says:

    Eu aş face exact ceea ce am făcut şi nu am nici un regret în prezent: poate am lăsat în urmă o fărâmă în comparaţie cu ce am primit de-a lungul timpului, înzecit, înmiit. Am fost întotdeauna reticentă în a discuta despre relaţiile la distanţă, a da sfaturi etc., în schimb am oferit dovada vie, pe noi, începutul, evoluţia şi prezentul- frumos sau fericit(cuvinte seci în comparaţie cu realitatea, mult mai intens conturată).

    Pot să-ţi spun doar: „listen to your heart”(Roxette are o melodie intitulată aşa), acolo e răspunsul la incertitudini, întrebări, soluţia confuziei…

  10. kOoDoO Says:

    Precum probabil observi, inima mea e hotarata deja…

  11. iris Says:

    nu te lua dupa ce spun altii..tu in interior stii ce trebuie sa faci..cat sa-ti fie tie bine, poate suna cam egoist..dar prima persoana pe care trebuie sa o protejezi esti tu. ocazii din acestea pot aparea oricand..intr-adevar gasesti greu o persoana care sa te inteleaga..dar asta nu inseamna ca exista numai una pe lumea asta. de multe ori inima te induce in eroare..asculta si ce spune mintea..de cele mai multe ori are dreptate.

  12. iris Says:

    nu te lua dupa ce spun altii..tu in interior stii ce trebuie sa faci..cat sa-ti fie tie bine, poate suna cam egoist..dar prima persoana pe care trebuie sa o protejezi esti tu. ocazii din acestea pot aparea oricand..intr-adevar gasesti greu o persoana care sa te inteleaga..dar asta nu inseamna ca exista numai una pe lumea asta. de multe ori inima te induce in eroare..asculta si ce spune mintea..de cele mai multe ori are dreptate. Fii mai rational!

  13. kOoDoO Says:

    Voi, astia din Bucuresti…doar ratiune aveti intiparit pe voi. Deci pe bune, numai feedback de „gandeste cu capul” am primit de la persoane din orasul ala. Ce Dumnezeu se intampla acolo, v-a distrus de tot nenorocirea aia de urbe? S-a redus totul numai la interese personale? Sunt si eu foarte incisiv in gandire si imi folosesc capul poate prea mult,dar nu se reduce totul numai la asta.

  14. Invatatorul Says:

    Fii rational, gandeste doar cu capul = egoism, narcisism, etc.

  15. Me Says:

    Ce ar fi în lume dacă omul nu ar avea inimă? N-am ştii ce înseamnă iubirea, pasiunea, compasiunea… Cam asta îi propuneţi omului atunci când sfătuiţi să fie raţional. Raţional în iubire?

    În încheiere „Raţiunea şi iubirea sunt la cuţite.”, spunea Pierre Corneille.

  16. kOoDoO Says:

    Nici eu nu puteam sa ma exprim mai bine🙂

  17. iris Says:

    E situatia mai ciudata aici in Bucuresti, probabil fiindca e plin de cocalari si de profitori, imi pare rau daca te-am ofensat cu ceva..poate nu aveai nevoie de parerea mea. Prefer sa gandesc cu capul..fiindca inima m-a bagat in cacat de multe ori si am ajuns in ultimul hal de depresiva. De acum inainte gandesc cu capul..macar stiu ca nu mai ajung sa am crize de nervi pentru ca o inima a fost indeajuns de idioata sa ma duca spre un drum gresit.Daca asta inseamna ca sunt egoista..atunci fie..mi-a ajuns cat am fost doar pt altii si prea putin pt mine. Data viitoare am sa tin minte sa nu mai comentez..oricum nu are rost.

  18. kOoDoO Says:

    Daca scriai acest comentariu de la inceput, ar fi fost altceva. Nu am fost ofensat cu nimic din partea ta si ma bucur ca ti-ai spus parerea. Poate te mai astept pe aici?🙂
    Recunosc, partial ai avut dreptate in primul comentariu.

  19. iris Says:

    multumesc..nu-i nimic iti inteleg atitudinea..am avut-o si eu candva..pai daca nu te mai gasesc pe forum te gasesc aici..:)


Lasă un răspuns

