Prieteni.

Mai 25, 2009

Pot spune cu mana pe inima si fara nici un fel de eschiva ca sunt inconjurat de niste oameni cu care eu ma simt absolut in largul meu, ma accepta asa cum sunt, cu toate toanele mele bune si rele, care fac pe dracu-n patru sa ma ajute cum si cat pot cand am nevoie si sunt buni de pus la rana atunci cand te mai paleste viata.

Va multumesc ca existati. Va multumesc ca m-ati acceptat. Va multumesc ca atunci cand aveti putin si eu deloc impartim putinul pana il facem deloc. Va multumesc ca v-ati pastrat integritatea si gandirea. Adi, mai tii minte cand mergeam la serviciu, eram platiti cu ziua si trageam ca doi cai de povara…si n-aveam un sfant in buzunar…scoteam 10 mii si mergeam si luam un corn si il imparteam amandoi prin case de scara? Cand ne chinuiam ore intregi sa facem treaba buna si nu eram apreciati mereu? Cand picam tot noi naspa? Cand ai venit dupa mine beat cu masina ta sa ma iei din locul unde am pocnit-o pe a mea, ca eram terminat psihic? Petitia noastra la Guzgan o mai tii minte? Sau serile cand faceam cate 600-800 de mii pe zi si dupa o foame crunta, mergeam la crasma si mancam si beam ore intregi…la fel si John…cate sarpante nu am escaladat, intalniri in double-date si sesiuni de rasete interminabile am avut? Mai tii minte cand mancam in sarpanta la lumina statiei? Tata Optick, cate ture de centru nu am facut noi, de cate pisi nu am ras pe infundate la masa si cate excursii la service am salasluit? De cate ori nu ai dat tu un suc ca eu eram sarantoc si viceversa? De cate ori, cu totii nu am injurat pe anumiti … ce, ca nici parveniti nu-s…in fine, sunt prea multe lucruri de spus si nu are rost sa le enumar aici. Voi le stiti. Poate ar fi cazul sa povestim niste tampenii de ale noastre p-aci…eu spun ca din alea o sa se inteleaga mai bine.

Pe bune acum nu stiu ce m-as face fara voi, sunteti oamenii care ma fac fericit momentan. Cam singurii, sincer sa fiu. Va multumesc pentru sprijinul moral, intelectual, material, amuzant si retardat pe care mi-l oferiti neconditionat. Sentimentul e reciproc🙂.

Va multumesc ca existati : Invatatorul, John, Tata Optick, Cipita, Guzghi, Rusty, Kllu, Valentin, Stef, Alex, Mahuletz, Mircea, Gica Cel Mic a lu’ Rusty…iar daca am uitat pe careshva, sa-mi arda o palma si sa-mi spuna.

Stiu, ar fi trebuit sa scriu mai multe si sa fiu mai articulat in scris. Dar sunt foarte obosit.

A,da, era sa uit. Intamplare.

– Fa, faci muie?

– Da, dar numai cu prezervativ.

– Da’ ce pula mea, tii post?

16 Răspunsuri to “Prieteni.”

  1. daddyop Says:

    da cate excursii la service am facut ? ma … noi de cand avem masini suntem mai sarantoci ca niciodata… nu mai avem nici un sfant in buzunare …😀 da lasa ca daca nu e la mine e la tine si invers … si la fel si cu john si adi. ma suntem cativa … dar buni. si sti ce ? a intrebat lucian de tine wa…

  2. ana-maria Says:

    hhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmm tre sa iti ard o palma😉

  3. ana-maria Says:

    peste ceafa daca ajung HAHAHA


  4. Poantele cu Guzghi îs de departe cele mai haioase.

    Ţii minte când ai coborât din maşină cu el, la o intervenţie şi el vorbea la telefon cu un client și mirat te-ntrabă :
    – Koodoo mi-ai văzut cumva telefonul?
    – Vorbești la el, bă boule!

    Pentru cei care nu știu, Guzghi ne-a fost șef. The best from the best. La vremea aia…și acum.🙂

  5. daddyop Says:

    da mai tii minte cand am coborat 7 oameni, 2 tobe si 2 buhaiuri, dintr-un matiz? Asta acum cativa ani de revelion, cand am plecat noi cu uratu`
    Guzghi: „koodoo, a-ti venit pe jos?”
    Koodoo: „Nu ba, am venit cu matizu`”
    Guzghi: „Dumnezeuleee, si a-ti incaput in el toti? O la la la !”


  6. Noroc că avea cauciucuri noi și nu derapam. Ne duceam naibii toți. Banii care i-am scos de la urat nu ne ajungeau de amendă.🙂

    P.S.: Nu am luat bani, am mers de plăcere. Dar dacă era să luăm…😛

  7. kOoDoO Says:

    Guzghi. Noapte. Fuma si mergea pe casa liftului. Ajunge in capat, nu-l vede si cade peste mine.
    – Ce-ai patit ma, ce-ai facut?
    Guzghi alb tot la fata :
    – S-o terminat blocu’.
    =))))))

  8. kOoDoO Says:

    DUMNEZEULE!!!!! =))))

  9. rusty Says:

    ar trebui saty dau o palma ca ai uitat de un prieten gica cel mic:))

  10. klauss Says:

    i-auzi, mah, mare figura guzghi asta a vostru.

    iar la articol, sa ne fie de bine, ca am invatat mult unii de la alti..


  11. poti sa-ti tragi una c-ai uitat sa fii preten🙂
    Si nu stii la ce ma refer😛

  12. hayliehayl Says:

    ce ne-am face fara prieteni………..

  13. kOoDoO Says:

    @klauss Guzghiiiiiiiiiiiii ai zis ca dai de baut! Te-ai dat repede ranit,drace.


  14. Cat de frumos ai scris de prietenii tai. Rar citesc cuvinte atat de sincere legate de prietenii. Felicitari voua ca reusiti sa fiti asa si cand e criza :p

  15. kOoDoO Says:

    Reusim noi cumva…
    Guzghi, ia povesteste-ne tu cand am vrut sa spalam covorul acasa la tine :))))


Lasă un răspuns

