Vietile mele anterioare.

Iunie 1, 2009

Am vazut asa, fugitiv pe un blogulets un subiect intitulat „Cine ai fost intr-o viata anterioara?” si mi-a placut ideea. Sunt acolo si niste linkuri catre niste pagini unde iti zic unii tot felul de chestii, eu nu am reusit sa vad. Nu ca asta ar fi important. Chestia e ca oricum in strafundul mintii mele nu trebuie sa-mi spuna altcineva ce am fost intr-o viata anterioara, ce mama dracu’, am fost viermi in acelasi mar de stie? Asa ca iote la ce m-am gandit eu ca am fost intr-una din vietile anterioare , momentan numai astea mi le amintesc :
– Ciuperca de pe bastarca lu’ Casanova – e secolul XIX (parca), ai belit-o cuceritorule, nu exista inca remediu pentru mine. Am vazut cu ocazia asta mai multe pisi decat un ginecolog din China.
– Vulturul care a mancat-o pe Elodia si tin sa precizez ca nu prea am avut cine stie ce manca din ea.
– Nero, la partea cu kilareala si dat foc. Ce amuzante sunt glumele mele, haha.
– Calul lui Stefan cel Mare, care era de fapt un glumet si facea tot felul de poante despre voievod prin grajduri. Ca daca ma ridicam pe copite chica asta in coroana.
– Gheisa intr-o casa de eunuci, ca-mi place ideea asta de tentatie extrema.
– Furnica, pentru o scurta perioada de timp, pana mi-a fost omorata colonia de piciorul lui Ghita Muresan.
– Sultan, avand ca harem 500 de femei de toate natiile si felurile. Am trimes toti barbatii la razboi ca sa imi diversific haremul.
– Tantarul care l-a intepat pe Alexandru Cel Mare si l-a ucis.
– Pisica unui faraon, de se pirostreau toti la picioarele mele cand apaream. Toate patru.
– Rechin omnivor. Adica de ala care mananca oameni. Aia care-i manca in cur sa faca surf pe teritoriul meu.
– Betiv in vremea prohibitiei. Pai din excretiile mele mi-am facut afacere, asa de tari erau.

Voi ce ati fost ma?

Gata, ma duc sa mai dau o tura cu ATV-ul. Sunt la servici, am niste munti de chetroaie pe langa si un ATV de 250 cc. Traducere libera : orgasm de cariera.

16 Răspunsuri to “Vietile mele anterioare.”


  1. gizassssss am fost barbat si gradinar sef si locuiam in Etiopia siii aici urmeaza socul: Am fost o dansatoare roscata. Am trait in Tibet si am murit pentru ca ai fost ingropata de vie. oare in viata viitoare ce-o sa fiu? :))

  2. kOoDoO Says:

    Poate ai sa fii sotul meu =)

  3. daddyop Says:

    si io am fost mana ta dreapta, si mi-am uitat in palat sabia… si m-am intors dupa ea… si poate precizezi faptul ca te-am prins cu nevasta-mea si te-am kilarit, ca sa stau io apoi cu restul femeilor pe care le-ai adunat tu in harem… ha ha ha… ce imi plac glumele mele, cat despre ATV, sa ti-l i-au peste bastarca…

  4. hayliehayl Says:

    pffuu…intr-o viata anterioara eram fost barbat, eram din Austria si eram…..calau:D (citez: executor of sacrifices)…..tot calau e

  5. kOoDoO Says:

    Aici ne potrivim🙂

  6. paradisiacmyriam Says:

    eu intr-o viata anterioara am fost un mesager…dar dupa un test mai plin de acuratete am fost o predicatoare din India prin 1272 si mi-am ascuns toate talentele,urmand ca talentele sa-mi fie pronuntate in viata asta….mie mi s-a parut interesant,desi nu cred k in chestiile astea…Si daca ar fi sa fiu ceva,cred ca as fi vrut sa fiu un tigru…..sau daca ar fi sa fiu o fiinta umana,cred ca printesa egipteana…asta chiar mi-ar fi placut….

  7. kOoDoO Says:

    O furnica, o viespe, nimeni?🙂


  8. 1. Ai fost un vestit marinar. Ai trait in Africa de Sud si ai murit de ciuma. Cuvantul tau atarna greu oriunde te aflai: acasa, la munca sau pe strada, cand erai cu prietenii.
    2. Te-ai nascut undeva in teritoriul modern din Nordul Chinei in jurul anului 1425, de profesie pastor sau bucatar.
    Cica mi-am dedicat prea mult timp prietenilor si acum trebuie sa astept si sa accept ajutorul de la altii🙂 N-ai sa-mi dai si mie un ban???? :)))
    Va astept la pizza, daca nu imi fac shaorma din porcii tai🙂


  9. p.s. mi-ar fi placut sa fiu un calugar shaolin😀


  10. deci toata lumea a fost ceva interesant..numai eu dansatoare..si roscata..imi vine sa plang..credeam ca am fost o regina sau cel putin cleopatra.

  11. kOoDoO Says:

    Ai fost regina cuiva😉 Sau Cleopatra cuiva😉


  12. da regina unui bar intreg de betivi probabil :))

  13. kOoDoO Says:

    pai daca ai fost dansatoare, asta nu inseamna ca erai neaparat si pentru public. Cei mai mari regi aveau dansatoare numai pentru ochii lor :>


  14. he’s got a point😉

  15. ana-maria Says:

    poate ca am fost Evita Peron sau Valeria ce sti? sau poate…


  16. aaaaaaa thanks I feel better now:*


Lasă un răspuns

