Generatia Gugalitoare

Iunie 2, 2009

Stii care e cel mai cautat termen, in limba romana, pe Google in 2008? Jocuri. Stii care este al doilea? Horoscop. Dar al 3-lea, al 4-lea si in continuare? Vremea, GSP, hi5, prosport, libertatea, bancuri, jocuri online, evenimentul zilei, jetix, program tv, jocuri pentru copii. In umila mea parere, rezulta ca marea majoritate a plebei prostimii se aduna si polueaza atmosfera (nu numai internautica) in gol. Si cealalta concluzie este ca lumea sigur face cautari de genul asta de la serviciu. Ca daca-s acasa, nu caut pe google jocuri si nu caut horoscop sau gsp. Dar sa intram in detaliu.
Prin definitie, eu cel putin, am un job la care mai pot si sta de aiurea. Pe bune. Intr-o zi daca este sa lucrez scot firmei profit cat salariul meu pe cativa ani. Sa spunem ca mi-as permite sa frec toata ziua luleaua aiurea pe net. Cu toate acestea, stilul meu de a trece timpul nu se consuma prin search-uri pe Google despre jocuri. Si aici intram pe partea reala a problemei. Adica sunt multi, foarte multi care chiar au treaba sau ar avea treaba de facut, dar de ce sa o faca daca bibilica il indeamna sa joace ceva, apoi o cafea, apoi in vizita la un coleg, apoi rasfoit nitel Libertatea online si asa a mai trecut o zi la serviciu. Exemplele concrete si cele mai edificatoare sunt la joburile din stat, ca nu-i zice degeaba stat. Coincidenta face sa am anumite tangente cu unele institutii, unde pot observa clar activitatea zilnica. Sunt intr-un birou, fac setarile la un server. Ma chinui si cu cabluri, switchuri, pe jos, pe dupa mese, fac setari, transpir tot. Doamnei in al carei birou ma aflu ii suna telefonul. Se plange aproximativ 20 de minute unei alte colege ca are multa treaba, nu mai face fata, e foarte cald si simte ca mai are un pic si lesina de cata treaba are. Nu exagerez absolut deloc, astea au fost cuvintele ei. Inchide telefonul, rasfoieste 2 minute un dosar, isi aprinde o tigara, mai bea un pic din cafea si ma tine de vorba. Da aerul conditionat mai tare. Vine o subalterna si incepe Al 12-lea Sfat Constitutiv al Poporului. Cat am stat eu acolo 2 ore, aceleasi actiuni repetitive. A da, si intrebari de genul : cum deschid documentul asta? Cum caut filme pe net? Si normal ca m-am enervat si am pus limitare de banda, special pentru dvs. doamna.
Mai apoi vine partea cu astia care cauta GSP si Prosport. Stirile din sport intr-adevar sunt un domeniu crucial in viata de zi cu zi, mai ales ca te pot invata atatea lucruri noi in domeniul in care activezi. Nu e nimic nou intr-o stire de sport, niciodata. Aceiasi inculti care se injura reciproc, aceiasi stresati care dupa ani si ani de exersat tot pe langa poarta dau cu spitul. Sportul e sport daca il practic eu, nu daca imi pun hoitul in fata televizorului sa urmaresc meciul. Si da, ai ghicit, nu urmaresc nici un meci. Ever.
Subiectul Libertatea e discutat si rasdiscutat, nici nu mai are rost sa intru in detalii. La fel si hi5 si cancan. Cocalari si pitipoance, in toate. Plebea prostimii, cum spuneam.
De ce nu se cauta ceva gen recenzie la cutare carte? Sau explicatia unui fenomen? Cati dintre voi stiu de fapt ce este un fulger? (n.r. din astia cautatori). Ma sperii uneori cand vad cu ce termeni de cautare se ajunge pe blogul meu. Lumea chiar cauta pe Google : zdrente, puicute futute si babe, pitzipoance flocoase, cum iti dai seama ca are pula mare, futai cu babe pe ogor, text sclipitor la hi5 si alte ineptii de aceeasi sorginte. Prostule, stii ca pentru fiecare search pe Google poluezi atmosfera cu 7 g de CO2? Nu va deranjeaza un pic gandul ca un idiot cauta acum ceva gen „pizde faine pe hi5” si iti omoara incet incet atmosfera?

8 Răspunsuri to “Generatia Gugalitoare”


  1. Da pe mine de ce nu ma cauta cu din astea?:-?
    Nu e corect! Vreau si eu sa am de cine si de ce rade😀

  2. kOoDoO Says:

    Pai fiindca tu nu scrii articole de care scriu eu =)


  3. mmmda e si asta un raspuns :))

  4. daddyop Says:

    ma… ia sa vad io care e ala care imi polueaza mie aerul pe care il respir… pfoai fac razboi, trebe o petitie sa se inchida google, hi5 si youtube… cele mai poluante motoare de cautare…😀

  5. Me Says:

    Foarte colorată ultima parte a postului tău!:)
    Revenind la subiect, mă folosesc de google atunci când îmi lipseşte o informaţie, atunci când nu îmi amintesc numele unei melodii, când nu ştiu cum se prepară un fel de mâncare etc. De multe ori google a umplut spaţiul gol în care mă aflam. Fiecare caută informaţii din sfera lor de interese. În concluzie, majoritatea au preocupări ce lasă de dorit: hi5, facebook, jocuri, piţipoance ş.a.


  6. 🙂
    Daca nu iti place valul, schimba-i directia. Nu ai ce sa le faci. Decat daca te angajezi la gugle si schimbi gramatica motorului de cautare, astfel incat cuvintele respective sa fie prohibite. Ma bucur ca cineva se mai bucura de soare. Eu ma cert cu astia de la RDS de dimineata, **tu-i in gura……

  7. kOoDoO Says:

    Aplica-le elitismul moldovean. =)


  8. Nu ma lasa inima sa fiu atat de meschin. In schimb le-as putea da foc la pravalie. Stiu, cunosc si am vazut o sumedenie de porcarii, smenuieli, vrajeli facute de cei mai sus mentionati. Am tacut din gura. Daca nu-mi rezolva problemele ii dau in gat si in judecata.


Lasă un răspuns

