Alte chestii ce ma deranjeaza

Iunie 4, 2009

La nivel macro, ar fi prea multe lucruri. Prea generale. Si presupun ca mult prea discutate prin alte parti. Asa ca o sa ma rezum la chestiile mici, de zi cu zi sa zicem. Legate de experienta mea acumulata pana acum in extremul asta de chintesenta al vietii. Nu te dispera persoanele care se dau drept altcineva atunci cand le cunosti? Am un prost in life aici la serviciu, care e de fapt un tractorist cu basca la interior, dar vine aici pe la mine pe baza zilnica sa faca pe intelectualul. Dupa doza de inceput legata de serviciu, in care laudele la propria lui persoana nu inceteaza sa curga, ajungem de obicei la acelasi subiect.

– Bai Bogdanel, hai da-mi si mie niste numere de fete de prin oras. Hai ca sun aici de fata cu tine, ca sa nu zici ca am numarul de la tine sau ca fac vreo referire la tine.
Mereu acelasi raspuns :

– Ti-am mai spus. Nu dau numere de aiurea, nu conteaza cine esti sau cine e ea. N-ai decat sa formezi 0744111111, apoi 0744111112 si tot asa pana dai de una cu care sa vorbesti. Sau suna la serviciul clienti, ca sunt si acolo femei dornice de discutii.
– Da’ numarul la prietena ta nu mi-l dai? Hai sa o sunam aici sa vedem daca pune botu’ sau nu.
– Nu-ti dau ma nici un numar, lasa-ma ca am treaba.

Ei si asa tot o tine vreo 10 minute, ca un cleptoman cu alzheimer pana se satura si el si ma ia cu alte prostii. Din cauza asta, vreau sa deschid o firma…care sa suni acolo si daca te enerveaza cineva si nu te lasa in voie, sa vina un  reprezentant cu un toiag din ala de mosnegi si sa-l traga cu incovoietura toiagului de langa client. Si daca nu se rezolva asa, sa-l foloseasca drept putere de convingere. Toiagul, that is.

Ma enerveaza persoanele care vorbesc mult si prost. Cum sunt aceia care dintr-o propozitie fac rezumat la ce bodoganesc ei de 23 de minute. Eu cel putin, daca vorbesc, macar e ceva interesant, altfel tac. Tocmai de asta unii zic ca-s prea tacut. Altii zic ca-s timid. Dar de fapt mie nu prea imi pasa, daca ma vezi vorbind inseamna ca imi spui ceva interesant. Daca nu, inseamna ca vorbesti singur, ca televizorul. Tocmai de asta vreau sa deschid o firma…care sa suni acolo si daca vorbeste cineva in gol cu tine sa vina reprezentantul firmei, unul special angajat, cu urechi mari (Gen Scafi) si sa se puna acolo in locul tau sa stea sa asculte, sa aprobe, sa mai intrebe din cand in cand „chiar?” si asa mai departe. Iar clientul face altceva mai productiv in tot timpul asta.

Ma enerveaza astia care se cred buni la toate. Il intrebi daca stie sa faca un cutare lucru si zice raspicat da, fara sa stie la ce se baga de fapt. Deci hai sa lamurim un lucru : baza fundamentala a societatii (ca de aia e societate) e ca fiecare individ sa-si desfasoare activitatea intr-un domeniu in care se pricepe cu adevarat. Ca eu daca acum chem o PR-ista sa-mi tina locul o zi la serviciu la mine, sigur stele cad pustiind in urma ei. Si nu numai. Din aceasta cauza am intiparita in minte, stampilata daca vreti, notiunea asta de a fi bun la ceva. Dar bun cu adevarat. Si restul, cate putin, sa nu te faci de rusine in caz de ai nevoie vreodata. Pai tu iti chemi contabilul sa-ti faca instalatia la centrala termica din casa? Tocmai de asta vreau sa deschid o firma…care daca suna un client si raporteaza unul de asta care le stie pe toate sa le faca, trimitem un reprezentant sa-l bata de sa-i zguduie bine pasaricile din cap si pe final sa-i spuna : „Na, futu-te-n gura, kung fu nu stiai”.

Un caracter asemanator ar fi aia de se baga la prea multe lucruri deodata si nu-l fac pe niciunul bun. Sfat : ia si fa un lucru cap-coada si fa-l bine. Nu poti multumi pe toata lumea. Niciodata.

Prin urmare de asta imi dati mereu dreptate. Fiindca-s un pic extrem in rezolvari. Daca lasi omul sa faca mereu, sa repete aceeasi greseala, o va face la infinit daca nu e mustrat. Spuneti-mi nebun, dar dupa o mustruluire din asta extrema, pe cat punem la pariu ca nu se mai repeta? Am invatat asta pe cand lucram la McDonalds. (da, cele mai negre 6 luni din viata mea). Veneau cersetori p-acolo si trebuia sa ii dau afara de pe terasa/restaurant. Primele dati, ca prostul : iesi afara, n-ai voie, mergi in alta parte. Si stii ce? De fiecare data reveneau. Pana m-am trezit din letargie si i-am aplicat unuia o palma si o injuratura. Apoi a inceput dictatorialismul. Cand gresea un subaltern, il puneam sa ude florile de afara…pe ploaie. Il faceam alpinist cand stergea steagul mecului, de pe stalpul inalt de vreo 10 metri. Chiar ma gandeam sa-l pun sa scoata apa din baltile acumulate cu sireturile. Asta n-am mai apucat-o, dar o sa o aplic aici. Soon enough. Army style. Tocmai de asta vreau sa deschid o firma…care sa observe diferite pedepse aplicate angajatilor, de genul acesta, sa tina o baza de date pentru orice client interesat de chestii noi de genul asta. La fiecare pedeapsa noua, firma va acorda o diploma de merit autorului, textul din ea diferind de la caz la caz.
Ma enerveaza modemurile Huawei. Decat net prin ele, mai bine Hrothgar, in Heroes 3. Tocmai de asta vreau sa deschid o firma…care sa cumpere toata firma Huawei doar pentru scopul de a vinde modemurile ca obiecte de facut poante nasoale pe prietenii tai. Sau pe cine o fi.
Pe voi ce va enerveaza? Subiecte asemanatoare? Sau cate firme am eu?

17 Răspunsuri to “Alte chestii ce ma deranjeaza”

  1. daddyop Says:

    wa … acuma sti tu … fiecare cu beserica masi… imi dai si mie nijte numere de gajici de la tine din telefon ? hai ca nu le zic ca am numarul de la tine … le zic ca am numarul de la PORC😀

  2. Me Says:

    Şi pe mine mă deranjează persoanele care vorbesc aiurea sau spun ceva doar de dragul de a da din gură, dar nici extrema cealaltă nu-mi place. E bine să te situezi undeva la mijloc şi mai important este să alegi momentul potrivit pentru a spune sau a tăcea.

  3. hayliehayl Says:

    pe mine ma deranjeaza oamenii care se lauda icontinuu. nu ca ar fi ceva rau sa te mai lauzi….da asa mai rar…si mai subtil. nu ca aia care din 3 cuvinte, 2 is lauda pura.

  4. ankisha Says:

    In ultima vreme au inceput sa ma enervezi copiii. Aia care tipa si se tavalesc pe jos ca vor nu stiu ce. Eu cand eram mica nu ziceam nici pas daca imi spuneau ai mei „nu”. Bine, de vina sunt parintii. Oamenii astia nu ar trebui lasati sa se inmulteasca. Si ma enerveaza oamenii care dau in prosteala cand aud de copii „vaai, ce dragut, si uite ce ochi albastri are, dar uite ca nasuc, dar vai, ce destept e, ce scumpic, etc etc”.

  5. kOoDoO Says:

    :)))
    Sa zicem ca nu m-ar deranja asa tare partea a doua. Nu sunt eu chiar asa de extaziat cand ii vad ochii albastri, dar tot il laud eu cumva.
    Iar in prima parte…total de acord🙂


  6. no total de acord cu postul tau. daca-l vezi editeaza partea in care-ti explic treaba cu „LA care sa suni” si nu „care sa suni”. Care este!
    Imi place sa vorbesc, … logoree, locvacitate cum vrei sa-i zici. Poate e subiectul naspa dar ce zic e mai interesant. Analogia te da pe spate🙂 AIUREA! Bro’, ani cat am lucrat noi ne-am plictisit unul pe altul ….dar nu intr-atat demult sa ne aruncam unul pe altul de la 4-th or 10-th floor.
    No. Ankisha eu am ochi albastri si eram foarte guraliv cand am fost mic….:D si acum sunt la fel! Numai sa nu beau inainte🙂 In viata-mi tumultoasa am reusit performanta de a ma imprieteni cu 3 persoane FOARTE PLICTISITOARE, cu care stau de vorba din bun simt si atat; nu pentru urechile mele ci din partea lor pentru mine. Daca aberez sterge postul🙂 Mai am 2 sticle de vin si nu stiu cand sa le termin🙂


  7. ps ….editeaza si pune INCAT SA NE ARUNCAM UNUL PE ALTUL. a 4-a oara cu noroc. e de la vin …si sterge postul asta:D

  8. kOoDoO Says:

    traim prin alcool in noaptea asta, ah?🙂


  9. somthin’ like that…tot nu ai editat posturile?🙂 eSpecting…………………………………….

  10. kOoDoO Says:

    Lasa-le asa man. ‘s’all good.


  11. pe mine ma enerveaza oamenii din tramvai..aia care te calca pe picior sau care se „urca” pe tine cu sacosele de parca n-ar exista loc destul in tramvai. Si ma mai enerveaza oamenii nespalati care put de-ti vine sa te arunci pe primul geam deschis, ma enerveaza si controlorii fiindca sunt foarte tupeisti si ma enerveaza deasemenea tigancile alea care vand flori prin restaurante/ baruri ( trebuie sa urlu la ele de 3 ori ca nu imi plac florile moarte, pana sa inteleaga ca nu vreau sa cumpar ) weel that’s it I got it off my shoulders..pfiu

  12. kOoDoO Says:

    Bun,bun. Zi-le de bine cu fiecare ocazie🙂.
    Ei, astea-s unele din motivele pentru care mi-am luat masina🙂


  13. same shit si cu masina..trafic, nervi, intr-un cuvant Bucuresti!


  14. ce bine e in provincie :)…….

  15. kOoDoO Says:

    Da. In afara de intervalul 13-17…cand e la fel ca in Bucuresti. O ora de la noi pana in centru. Come on, tu ai zis ieri cu gura ta. In rest,da, e bine.
    Offtopic : Cand mai scrii si tu ceva?


  16. azi, cand termin curatenia, imi fac mancare, si cand imi trece mahmureala…


Lasă un răspuns

