Pasiune

Iunie 5, 2009

Stiam…stiam, stiam, stiam, stiam ca trebuia sa fi stat dracului la masa aia, sa lungesc nenorocirea aia de pahar de suc si sa nu ma duc acolo. Stiam ca iarasi m-as fi disperat. Stiam ca as fi repugnat din nou masina. Stiam ca mi-as fi reprosat multe. Si stiam si ca DaddyOp o sa insiste. Si ne-am dus.

1 km patrat, o insula artificiala undeva spre centrul orasului. Urland. Vuind. Tunand. Orasul, in totalitate cu aceleasi caracteristici acustice.

Traiesc si disper dupa acest gen de sunet :

Si am ajuns…si m-am disperat. Imi faceau ochii ca girofarul. Mi se invarteau in cap imagini care de care mai frumoase in agresivitatea lor.

E Motor Bikers Party. 3 zile. Aici. Neaparat tre sa ma sui pe motor.Neaparat trebuie sa le aud urland. Neaparat. Neaparat o sa-mi iau unul, cat mai curand. Nu stiu cat mai pot rezista. Nu mai pot depinde de altii.

Si o melodie ce se potriveste :

Traiasca motoarele, berea si femeile bune cu palarie, in pozitia aia belea de pe motor!

9 Răspunsuri to “Pasiune”

  1. Ramona Says:

    indubitabil…disperarea si setea asta de motoare ,adrenalina…inteleg ca e un detaliu specific baietilor,dar ..nu inteleg ,ce atata insistenta in a-ti lua unul si a-l folosi?

  2. kOoDoO Says:

    Asta e ca si cum ai pune o intrebare unei femei careia ii plac cumparaturile de ce ii plac asa mult?
    Sau unui fotograf de ce face atatea poze?
    Cat despre mine…eu iubesc sunetul…designul….ceea ce poate…ceea ce pot simti pe ea….gasca de oameni cu care mai esti…sunt prea multe.

  3. daddyop Says:

    da … Bogdan, si sa nu uitam faptul ca motociclistii sunt foarte uniti si toti au aceasi pasiune… sunetul acela de motor, rateurile, sunetul de toba sport … e ceva cu totul special, si sa nu ne invartim dupa degete… majoritatea fetelor, femeilor sunt si ele moarte dupa motoare … ca sa nu mai amintim de nevasta lu` R. care a venit cu ditamai Porsche-ul … vrrrrr…..😀

  4. ana-maria Says:

    vreau motor vreau si eu…


  5. Vreau şi eu unul, dar să nu merg cu el! Doar pentru zgomot și potențialul cabalin de sub șa, ornat cu aerodinamicitatea curbelor și agresivitatea designului semi-futurist. I’m too crazy to have one of those DeathMonsters. Îmi trăiesc viața la culme pe bicicletă, darămite când stau cu fundul pe 200+ HP.😀
    Bafta

  6. daddyop Says:

    lasa ca ai stat in seara asta cu fundul pe mai bine de 200 de HP😀

  7. kOoDoO Says:

    Nu, Kawasaki ala n-are mai mult de 120 de cai. Relax bro.

  8. daddyop Says:

    taci ma … ca se simtea si el bine😀. ii zicem ca a stat pe o hayabusa :D:))

  9. daddyop Says:

    am gasit un R1 cu 2600 de euro din 2002, 140 de cai …😀


Lasă un răspuns

