Got milk?

Iunie 9, 2009

Saptamana asta sunt rupt cu serviciul, plus alte cateva indatoriri majore. Deci, Doamne ajuta blogul asta.

Poftim, asta o sa fac eu in fiecare zi vreo 12-14 ore.

printscr22

8 Răspunsuri to “Got milk?”

  1. mondaysun Says:

    esti inginer cumva?🙂


  2. Da.🙂 E inginer. De mecanică fină…
    Știe să pună tablă pe bloc, face decorațiuni interioare, știe câte ceva despre zidărie, acrobații la etj-ul 4-10 legat de cablu UTP/FTP🙂. Mai are și cunoștințe despre electrictate și electronică…
    Dl. Inginer mai completați dvs. :)) Eu știu pentru că le-am făcut împreună pe toate🙂
    P.S.: Știe să facă și de mâncare.😛

  3. kOoDoO Says:

    Roboti industriali, linux, administrare retele, rechin, idol.
    Mancare? Daca vrei cartofi prajiti toata viata…

  4. daddyop Says:

    mda… cand dai click pe puctu ala de acolo … se deschide trapa aia de la mijloc si se trage frumusel camionu sub trapa … si curge asfaltu pana se umple …. e belea … cand tre sa dai clickuri acolo … mai mare dragu` sa faci asfalt fara incidente …

  5. kOoDoO Says:

    Am sa mai fac o trapa. Cand apas pe buton sa cada sefii in subsol cu un minotaur.
    Altul, cand apas pe buton, face dus la angajati.
    @Cire – ala e softul la statia de asfalt.🙂

  6. mondaysun Says:

    aoleu…ce de ai facut. Linux mi-ar fi placut si mie sa stiu. dar tot ce necesita un pic de efort e cam greu …daca nu ma impnge nimeni de la spate. Noroc cu minte…ca invat repede. Ceva retele stiu si eu…asa …minim. Acrobatii…suna interesant :)…poate ca o sa ma gandesc si eu la varianta asta cand voi vrea sa creasca nivelul adrenalinei in mine.
    E de ajuns daca sti sa faci cartofi prajiti…macar nu mori de foame🙂


  7. ma doare capu…seamana cu chestiile alea ciudate pe care le faceam la fizica in liceu =))


Lasă un răspuns

