Hi

Iunie 13, 2009

Dupa o saptamana incarcata in draci, in care de fapt am folosit mai multa smoala decat poate sa produca Iadul in cativa ani, in sfarsit a venit ziua de sambata. 13. Amu eu nu prea sunt superstitios, dar ziua de azi a inceput prost rau. Nu prost bun. Rau. Am un batranel simpatic la prima vedere la serviciu care mereu ma intreaba „Dom’ inginer, pe lumea ailalta, tot cu smoala o sa va ocupati?”. Si la cat de codos e, ii raspund acum : Da, o sa faci dus zilnic in smoala, o sa am eu grija de asta. Certuri la serviciu am avut non-stop, nu era de ajuns programul de 12-14 ore. Da’ le frec eu gamalia cat de curand.
Revenind. Sunt intr-o crasma, beau o cafea si un Pepsi, am leptocu’ sora-mii si un modem uaierless. Sincer, nu vreau nimic altceva. Nici conversatie, nici compania crasmaritei, nici telefon, nimic. Vreau doar sa stau aci sa scriu si sa nu ma frece nimeni la creieri, ca prea multa energie electrostatica s-a adunat de la atata frecus. Pare-se ca personalitatea aia a mea nebuna s-a retras undeva in concediu, ca-s asa de serios in ultima vreme incat nici eu nu mai rad la glumele mele. Hm. Chiar as avea nevoie de un concediu. Oricum, ceea ce vroiam sa spun aici de fapt, este ca am sa plec weekendul asta (ma rog, ce a mai ramas din domnia sa) undeva unde o sa ma relaxez la lumina felinarelor solare care le-am luat din Praktiker acum vreo 3 saptamani.
Pana maine sau luni, va las cu Invatatorul si Optick.
Va urez un weekend placut si relaxant. Eu stiu ca de asta am nevoie.

5 Răspunsuri to “Hi”


  1. Nasol frățică dacă te-au doborât ăștia așa devreme! Las’ că va trece și ziua de azi. Eu mi-s treaz de la 7, am fo’ la facultate, am dat un examen și am luat 9 (atât aș vrea sa iau de fapt 🙂; până luni asta e nota.)
    Week-end plăcut.

  2. ana-maria Says:

    hmmmm ce sa iti doresc? multa multa liniste? in orice caz tot ceea ce iti lipseste! pupici

  3. paradisiacmyriam Says:

    Multumim,multumim!Saracu de tine…cu atata smoala…nici nu te invinovatesc ca vrei sa te cari naibii unde vezi cu ochii…cred k toti avem momente;)

  4. daddyop Says:

    relax … se lenesteste el … vine numa un zambet tot :)) sunt sigur de asta😀


Lasă un răspuns

