Femei, femei….

Iunie 15, 2009

Si cum statea ea acolo in pozitia aia, stiti voi, de trimite pula semnale in cod morse catre creier si incepe sa faca bumbe in pantaloni, ma gandeam…ce fain ar fi sa pot opri putin timpul in loc. Sa fac ceva gen Vaaaaaaaaaluuuuuuuul Testoaseeeeeeeeeei Temporaleeeeeeee si pac, stop time. Apoi m-as duce la ea, facut sex din toate pozitiile posibile, dupa care lasat-o in aceeasi pozitie initiala. Apoi mers inapoi la locul meu si observat reactia. Numai pentru asa ceva as folosi VTT. Sa vad ce face ea dupa. As trage ca nesimtitul din sticla de bere in timp ce ea se cauta in pantaloni. Daca ar fi virgina, ar spune „Ce dracu, nu-mi vine decat peste o saptamana. AAAAAAA, mana asta nu intra acolo!”. Daca nu, ar fi ceva de genul „Ce dracu s-a udat asa, cred ca ma excita tipul ala care se uita la mine in timp ce bea din bere. Si totusi, de ce s-a largit?”. Si eu, cu un ranjet insipid holbandu-ma la ea. De-ai sti tu fato ce te-a lovit…
Pare-se ca am inceput sa dezvolt o afinitate catre lucrurile imposibile. Ieri am vazut una pe langa cinema intr-o fusta asa scurta ca nu stiam daca sa-i zic sau nu ca o uitat sa-si ia pantalonii pe ea. Era si mica de inaltime, putea sa-mi faca o mica felatie din picioare, in mastodontia mea n-ar fi fost o idee rea. Dar as fi pus-o peste mine acolo, in scaunul de cinema, ca oricum daca sarea in pula nu se vedea, asa de mica era de inaltime. Precum scria si-n testul ala care l-am facut, de mi-a iesit ca-s MASTERMIND deci omul cu eficienta maxima…tipa era perfecta cerintelor mele, nici macar nu trebuia sa fac cel mai mic efort in aplicarea procesului fecundal, la cat de putin material avea pe ea si nici cel mai mic efort fizic din moment ce toata marimea ei putea fi foarte usor umbrita de marimea organului meu. Este eficienta maxima? Este.

Cetisem niste prostii intr-un magazin din asta care le stie pe toate, ceva gen obiceiuri proaste de la munca, care afecteaza just imaginea ta in fata celorlalti. Adica, daca te duci si te caci pe biroul sefului si mai apoi ii spui „considerati asta ca demisia mea” e posibil sa nu te mai placa. Daca te duci la colegii tai si faci misto de ei cateva ore, le zici de familie, cat de naspa sunt sotiile lor, cat de prosti si retardati sunt copiii lor si cata pula ai bagat tu in fiicele lor alea bune, exista sanse de 30% sa nu te mai placa respectivii colegi. Sunt mici, dar sunt. Sau daca trebuie sa faci o prezentare in care trebuie sa atragi niste fonduri de la un anumit client pentru a-ti sponsoriza activitatea si incepi sa le iei firma in batjocura, ca ai aflat tu pe net ca-s de tot rahatul si nu mai au profit de 3 luni, nu au platit salariile la angajati si la urma urmei, cu ce pula noastra ati putea voi sa ne ajutati…exista o infima sansa ca ei sa nu te placa. Dar este acolo, iti faci o imagine proasta si nu te mai place asa tare lumea, ca pana acum toti te iubeau, colegii tai iti dadeau bani daca bagai o duma de sa rada cate 10 minute iar colegele cate o mica muie pentru ca le faceai un compliment in care de fapt minteai cu nesimtire asupra stratului adipos mai gros decat pufoaica din Siberia ce le acopera. „Wow, doamna Giga, ati slabit? Am observat ca saptamana aceasta ati reusit sa va introduceti pe usa biroului fara ajutorul colegilor”.

Aaaaaa, mi-am amintit de o chestie care tot vreau s-o zic si mereu uit. Care e pentru femei. Deci, voi femeile, aveti mai multe „conexiuni neuronale” la organul vostru sexual decat noi barbatii, deci de fiecare data cand faceti sex voi va puteti simti mult mai bine ca barbatii. Bun. Atunci de ce pula rigului nu sunteti mai interesate de sex, macar cat suntem noi? Pai nu e normala treaba asta. In loc sa te simti bine, ca sa fiu al dracu’ de nu te simti bine, si sa faci precum o astmatica in pula, dai din prima cu refuzul. Sau ma rog, tre’ sa faci jocul ala idiot cu socializare si greu de lasat. Ceva nou pentru tine, la acelasi rezultat se ajunge. Pai daca as fi in locul vostru….mergeti in conceptia de turma ca nu e bine asa, in loc sa va ganditi si la ce e bine pentru voi. In fine.

Alte prostii din magazinul ala de le stie pe toate se refera la ce se uita domnii prima oara la o femeie. De parca nu ar sti orice prost. Normal ca ma uit la curu’, sanii si fata ta. Ca daca as putea sa aplic Valuuuuuuuuuul Testoaseeeeeeei Mintaleeeeee si sa vad ce-ti poate bibilica, ar fi altceva. Ori, asta nu se poate. Deci, initial, ma multumesc cu formele tale. Mai apoi vad ce-ti poate si capul. Asa ca nu te mai simti jignita atunci cand se holbeaza unu’ la tine si iti zice „uite ce buna e aia, as ara-o vreo saptamana”. Ca daca ar sti ce ai in cap, te-ar ara mai mult probabil.
Iar daca tu crezi ca VTT este pur imaginatia mea, stai putin, analizeaza-te atenta si gandeste-te bine unde te-am deflorat.

7 Răspunsuri to “Femei, femei….”

  1. daddyop Says:

    Valuuuuuuuuulllllllll Testoaseiiiiiii Temporaleeeee … cu tipa din ford fiesta de la ania … parca i-as fi facut un fratior copilasului din carucior :))


  2. deci asta cu valuuuuuuuuuuuuuulllll testoaseiiiiiiiiiii e super tare, ai o imaginatie tare bogata..:))


  3. Dac-ați ști numai fetelor ce imaginație are…Ce imaginație bogată avem împreună :)))
    Hai…VAAAAALUL TESTOASEEEEEIIII TEMPORALEEE🙂

  4. kOoDoO Says:

    Al dracu, numa’ barbati am p-aci pe la serviciu. Nu prea merge VTT🙂

  5. Ramona Says:

    :O/…am citit cateva randuri , dar ..gata , nu mai pot continua🙂

  6. paradisiacmyriam Says:

    Gata…koodoo,m-ai facut sa ma inrosesc…si nu de rusine(ai vrea tu!!!) ci de ras….tre sa recunosc…ai un stil caracteristic….:))

  7. kOoDoO Says:

    Mersic, esti prima ce recunoaste. La postul asta.


Lasă un răspuns

