kOoDoO va raspunde!

Iunie 15, 2009

Savuram mai devreme (de fapt, savurez si acum,dar alta) o bere si m-am gandit, ce mama naibii, stiu ca vreti sa patrundeti ca molia in dulap in gandirea mea logico-strategico-amuzanta, deci am facut o pagina in care imi puteti adresa orice intrebare doriti voi, iar eu am sa raspund cum stiu mai bine. Ce zici, te tenteaza?
O gasiti pe undeva prin partea asta -> …..

2 Răspunsuri to “kOoDoO va raspunde!”

  1. hayliehayl Says:

    imi fac o lista cu vreo 20 de intrebari si apoi ti le adresez pe toate:D

  2. kOoDoO Says:

    Sau pe rand…cum preferi.


Lasă un răspuns

