Phhhhotosuting.

Iunie 18, 2009

In cursul bataliei mele de a strange fonduri pentru a salva melcii de la pieire, mi-am imaginat faptul ca, in umilinta mea, cea mai usoara metoda de a face niste bani rapid este sa-mi folosesc corpul meu balerinesc si desi mi se pare o injosire a propriei mele fiinte si credinte sa-mi pozez trupul pentru a fi admirat de toti prostii si cocalarii, am facut totusi asta. Doar sa-i mai pot vedea falfaind din ochi. Melcii, adica. Deci am sa va arat poza de la photoshooting, urmata de niste mici sugestii care sunt sigur ca o sa va ghideze catre cheia succesului unei sedinte reusite. Dont hate me because I am beautiful.

Photo-0019

– bagat fata de retard -> check.
– tras chelea de pe dinti intr-un ranjet insipid -> check.
– bagat privire de ileana cosanzeana asteptand pacatul -> check.
– angajat fotograf profesionist, rugat dinainte sa faca incadrarea bine, primit raspuns afirmativ si precum bine se vede a si „reusit” -> „check”.

Pentru cei pasionati de fotografie, am numit poza „Etern instelat nemarginit in torturile mele”. Cu ambele sensuri, daca intelegeti aluzia mea fina.
Am primit si ajutor din partea lui DaddyOp, care organizeaza o licitatie in urma careia fondurile primite vor consolida programul initiat de mine, de a oferi un acoperis tuturor melcilor, intitulat „Prima cochilie”.
Invatatorule, ne ajuti si tu cu ceva?
Astept parerile voastre.

P.S. Stiu ca suntem o gasca de pandalii, dar where’s the fun in life daca nu il facem noi?
Later Edit : Na, ca si Teacher si-a adus contributia.

11 Răspunsuri to “Phhhhotosuting.”

  1. daddyop Says:

    da ? exact … io vand carucior de butelie ca sa salvam melcii … bv… foarte frumos zic io …


  2. =)) u make my day…voi nu sunteti normalo, voi nu sunteti normali :))

  3. ana-maria Says:

    iti sta bestial Bogdane in ipostaza asta… am o intrebare: te mariti cu mine?😀

  4. kOoDoO Says:

    Asa-i ca-s sexi? Cu parul meu negru ca intunecimea mileniilor si tortul in picatele in brate….


  5. Cum sa nu tata. Name it, and you shall have it! Tragem o fuga si fac si eu una poza! ….Ar trebui sa-i cerem lui Mihai bani de publicitate🙂

  6. kOoDoO Says:

    Nu wa, nu cu poza…prin altceva. Ca doar de aia ai blog. Iote, eu bag poze, optick vinde carucioare de butelii…fa si tu ceva constructiv🙂


  7. Aaaaa….referitor la campanie. da wa fac. ma duc sa fac poze pentru diploma de licenta si cand vin inapoi o sa incerc sa fac ceva inedit!🙂

  8. Ramona Says:

    ce fata ai mai ..;)))

  9. Hubba Bubba Says:

    Scuza-ma, sunt offtopic, daca scriu writeln (xy) ; crezi ca merge? A naibii treaba, chiar stiam ceva Pascal, dar de un an de zile sunt pe pauza asa ca… pauza:))

  10. kOoDoO Says:

    ar trebui sa mearga. posibil sa fie nevoie de o virgula intre x si y.


Lasă un răspuns

