Subiect.

Iunie 23, 2009

Da,deci in sforait epopeic de Hercule as scrie ceva demn de luat in seamna de generatia atomica de dupa 90. Nu ma intelegeti gresit,nu am nimic cu voi indeosebi, bineinteles in afara de faptul ca 90% din voi sunteti niste idioti in viata care tociti pamantul in van. As scrie ceva care sa va impulsioneze asa de puternic incat sa va duceti toti la mare si sa va inecati in ea de atata pasiune cu care am postat eu aici si desi sunt in stare de asa ceva urmeaza intrebarea strategic gandita si anume de ce as face asta? Adica de ce sa nu profit eu de pe urma voastra? Daca esti idiot si eventual si emo pai ce criteriu de angajare poti prezenta cand mergi la interviu? „Expert in manuirea lamelor in contactul cu venele, sarit de pe blocuri, diferite etaje (nivel mediu), plans in lacrimi de minotaur (nivel avansat), decorat cu Steaua Lacrimei Albastre in Amurg Cutremurator de Iarna Emotiva”. Am auzit, dracu’ mai stie unde, total neinteresant, ca boul ala de urla in microfon odata, de la vama veche a facut o scrisoare catre tinerii din ziua de azi in care a zis el ce si cum sa faca, idei generale pentru a trai viata si cum sa vina pustoaicele la el ca sa le paraie pizda in pula lui. Ba deci sincer, cum pula rigului puteti lua exemplu de la un ratangiu ca ala? Pai ala nu stie nici unde trebuie bagata pula in actul sexual si voi il desemnati amu’ liderul generatiei tinere din Romania de azi. Nu v-ati prins voi, dar in luminatia sa vrea doar sa prinda vreo cateva copchile din astea, sa le futa si apoi sa le explice de ce a facut asta, prin pilde si invataminte. Te-n mortii tai de oligofren. Iar daca n-ai cap sa gandesti pentru tine, atunci asculta-l pe el. Sau mai degraba pe mine si arunca-te in fata primului tren in miscare pe care-l vezi. Deci am specificat clar, in miscare, da?
Daca pui o pisica neagra…si un trifoi cu patru foi langa ea…ce se intampla? Se anuleaza reciproc? Sau se creeaza un paradox atemporal in care vom fi toti inghititi ca niste potarnichi in burta balenei albastre numita gaura neagra? Am cunoscut multe gauri negre la viata mea si tin sa spun ca majoritatea-s ucigase. De mici viezuroi cu coada si capul bombat.

Sincer eu vroiam in seara asta sa va expun un adevar pur existential in inexistenta sa, dar din pacate am uitat ideea principala din acest post genialo-autentic si specifico-metamorfic mie, asa ca hai sa incerc sa va fac un rezumat la rezumat. Cand litera A e prima si litera Z e ultima, inseamna doar ca stii alfabetul. Cand litera A e prima si litera F e ultima inseamna ca stii codul hexazecimal. In Univers, locurile sunt bine stabilite. Sunt corpuri care lumineaza abisul, corpuri care se dau bine pe langa primele si corpuri care paraziteaza pe cele anterioare. Putem spune in acest fel ca exista o societate la nivel galaxional, in care fiecare isi are rolul stabilit. Si exista si raufacatorii, ca in orice societate, iar in aceasta categorie avem gaurile negre, cometele si fragmentele aleatoare care ameninta stabilitatea societatii. Ca in orice societate, avem bine si rau. Si tot asa. Unde vreau sa ajung…stimate cetitor. Daca tu crezi ca esti bun la un profil uman (psihologie, literatura si ce pula mea o mai fi) si esti inscris la Facultatea de Inginerie, tin sa iti spun cu ardoare ca iti pierzi timpul tau, dar mai important, si timpul altora. Fa ceva adevarat pentru tine. Fii bun intr-un domeniu. Fii extraordinar, superb, de neegalat, inimaginabil, de neinlocuit in domeniul tau. Nu poti fi in acelasi sentiment in toate. Specializeaza-te pe unul. Fii soarele in galaxia ta. Si de-ti tot apar meteoriti in cale, topeste-i in puterea ta de parca sunt nimicuri. Nu ai sa poti multumi niciodata pe toata lumea, orice ai face. Tine minte. Baga-ti la hard-disk asta de la kOoDoO.
Si da, am scris vama veche cu litere mici, fiindca o asemenea nulitate de formatie nu merita nici numele-i precizat. Mai bine ascult un caine o noapte intreaga cum latra.

6 Răspunsuri to “Subiect.”


  1. Boon, boon. Dă+le peste ochi. Cocalari închipuiţi.
    Ar trebui ca la liceu şi la şcoala generală şi la anumite facultăţi să se predea disciplinele „Bunul simț” și „Respectul”.
    Nu mă cac pe mine maro, că respect pe toți sau că dă bunul simț pe din-afară din mine, dar știu să-mi dozez impulsurile, astfel încât nu numai cel căruia mă adresez să înțeleagă ci și cel ce ne ascultă.
    Aberăm amândoi….🙂
    Lasă comment dacă suntem noi prea DHOAAAAAA (la mine pe blog vis-a-vis de mine)

  2. kOoDoO Says:

    Deci, ma’ friend, pe bune ca ai venit cu o idee geniala. Cu disciplinele alea. Si cine le pica, sa fie executat. Stiu, devin super-extrem acum…bine, nu executat, doar biciuit.
    Dhoaaaaaaaaaa!

  3. paradisiacmyriam Says:

    da…prea multi adolescenti care se iau dupa exemplele negative.Ca de exemplu…porti brandul ala esti smecher frate….sau te duci si te iei la cutite cu mai stiu eu cine…esti bengos,nu altceva.Si e drept de asemenea k prea multi adolescenti cred ca lumea se invarte in jurul sexului si cei care nu cred asta ajung sa fie atrasi in fenomenul asta ca intr-un nisip miscator.Proasta informare,proasta educatie,prostul gust si multe altele ar fi subiecte de eterne articole…Prea pacat ca nu anihileaza mai multa lume tenta asta low spre care se indreapta totul….
    P.S:am ras cu lacrimi la partea aia cu Steaua Lacrimei Albastre in Amurg Cutremurator de Iarna Emotiva….e drept,acum incepe sa se poarte sa te arunci pe geam=))

  4. kOoDoO Says:

    Pusca mea, strica astia betoanele cu capurile lor.

  5. d3v Says:

    poi bre…tu blamezi acum ceea ce blamau odinioara parintii nostri.intr-adevar noi parca eram o leaca mai isteti si mai cu bun simt decat astia(voi,ca eu cand imi aduc aminte ce trasnai faceam imi vine sa fug sa ma ascund in prima gaura de canal) da’ asta depindea foarte mult de societatea „de moda veche” in care traiam atunci.
    singura lor vina,saracii,ca si a noastra, e ca-s usor influentabili si putin prea precoce .sunt mici,nu aruncati cu pietre.
    iar la partea a doua,din pacate,tre’ sa-ti dau dreptate:))) sunt atat de multi care sunt vrajiti de „frateee,meseria asta se plateste” incat isi rateaza talentul si asa ajungem sa fim noi intampinati prin banci de ase-isti plictisiti de viata si neimpliniti care tin sa-si verse frustrarile si ratarile pe noi.
    ^_^

  6. kOoDoO Says:

    Nu neaparat blamez, d3v. Dar cand ii vad asa de inofensivi si ca au cu totul alte idealuri in viata (gen cum sa-si schimbe frizura, toalele si ce telefon sa-si cumpere) imi vine sa ma duc eu si sa-i lovesc cu parul vietii peste ochi. La 16 ani mie nu-mi ardea de din astea. Iar la bun simt…hah…
    Si de ce „din pacate”? Tre’ sa ma contrazici mereu?🙂


Lasă un răspuns

