Angajez nebun.

Iulie 1, 2009

Respecte gingase. Astazi a fost un show aici la serviciu de si acuma rad in lacrimi…si sa va zic de ce. Mai tineti minte pe cel mai fericit om pe care-l cunosc? Eveniment international! Bai, deci a venit nevasta-sa din Italia. Bine, ea a venit de vreo saptamana, dar abia ieri a dat si pe la el. Si azi…domnul Ghita Paiu a venit cu doamna Paiu la serviciu. Tinand-o de mana, a insistat sa o cunoasca toata lumea.
– Dom’ inginer, dom’ ingineeeeeeeeeer.
– DA!
– Asta e sotia mea!
– Sarut mainile, incantat.
– Asa-i ca-i frumoasa?
– Asa-i, ce-o fi vazut la tine nu stiu. (rasete).
Pleaca, se duc amandoi spre birouri. Patronul, om non-stop nervos si cu multe pe cap. Urla asta la el, dom’ director, dom’ directooooooooor…sotia mea…si apoi toti inginerii la rand…toti tre’ sa cunoasca pe sotia lui. Imaginati-l asa, gales, mandru, cu nevasta-sa de mana, ce mai, om in toata puterea cuvantului. Nu se poate sa il refuzi cand il vezi cu moaca aia de copil inocent, super fericit si cu un ranjet cat fata lui. Amu partea proasta e ca asta o sa plece si el in Italia, dar n-am inteles daca temporar sau definitiv.
In orice caz, face parte din echipa mea deci si prin urmare ANGAJEZ NEBUN. Daca aveti careva detalii sau cunostinte, nu ezitati sa ma contactati. Ca eu nu pot sta la serviciu fara unul din asta, cine-mi mai canta „Mandro, de ce m-ai parasit?”. (note to self, vorbeste cu Misu ca el e doctor la nebuni).

Asa. Acest subiect fiind partial epuizat, trecem la urari. Ca-s 2 zile de nastere la care trebuie sa ma bag ca musca-n somn.
La Multi Ani Guzghi! (cu intarziere). Sa te fereasca Dumnezau de o cireada de elefanti in fuga, de o gasca de instructori de fitness deficienti mintal, de cancer de piele cand iti pui fundu’ pe xerox, de instalatori la care se vede crapatura fundului in timp ce-ti repara chiuveta, de gnomi mutanti excitati, de vanzatori ambulanti la usa ce vor sa-ti vanda oale de proasta calitate, de sfarcuri moi, de pisici radioactive, de roboti extraterestri cu buguri in soft, de Mosi Craciuni furiosi si de angajati McDonald’s cu idei ce vor a fi puse in aplicare. Sa-ti dea Dumnezau o cantitate imensa de femei nimfomane, bani la bugetul firmei, clienti intelegatori si sanatate la copii. (prin copii a se intelege coaie). Astept bere.

La Multi Ani Horsy!!! Sa te fereasca Cel Sfant de clovni modificati genetic, de un harem de cantareti parosi, de filmul „Soferi futuristi de camion”, de martorii lu’ Ebola, de vanzatori care-ti prihanesc popcornu’ care l-ai luat sa te uiti la film, de pitici toxici mormoni, de copchii cersatori care danseaza cand iti cer bani, de alcoolisti in varsta care vor sa-ti vanda sticle goale, de lipitori gigantice si de mamuti excitati de cai. Sa-ti dea Dumnezau capita aia de fan care tot o vrei de ceva timp, scrisori de dragoste de la fomei, posibilitatea de a avea sex cu 20 de stewardese in timp ce avionul trece printr-o zona cu turbulente, de oameni care vor sa te bata banghii pentru a nu nimeri, de sanatate la copite si bani la haturi. Si de caruta usoara. Astept tot bere. Dedicatie – Mahala Rai Band – Kibori.

11 Răspunsuri to “Angajez nebun.”


  1. Ce fel de inginer se cauta? Nu ca as fi vreunul, dar poate ies din somaj si castig si eu ceva…🙂
    La multi ani lu’ Kalu si din partea mea, ca azi e ziua lui si pentru Guzghi: „Da naibii odata de baut!!!” De 3 luni ma rog sa dea si el o bere si ranjeste la mine cu mustata tunsa….🙂

  2. kOoDoO Says:

    Inginer lopatar!🙂

  3. hayliehayl Says:

    In mod cert ai un stil foarte original de a face dedicatii.Am ras iar cu lacrimi=)) Cat despre Nebun…acuma o sa innebuneasca pe altii.Nu o sa va fie dor de el?!:))

  4. kOoDoO Says:

    Aoleu si inca ce dor. Precum ziceam mai sus, cine dracu imi mai canta mie amu cand is la servici? Era ca un copchil den ala cand venea cu intrebari la mine. Ceva gen „Tati, de ce mi s-a ridicat cocoselul azi?Vrea de mancare?”. „Da, tati”.


  5. Aha. Deci nu se cauta nimic de angajat.🙂
    Bag …., DA? Si-n antena lui Voiculesc…

  6. Myriam Says:

    De fapt commentul lui Haylie era al meu…ups…am uitat sa ma dezloghez:))

  7. Hubba Bubba Says:

    O sa-mi fie mie dor de Ghita si-l stiu din doua posturi doar;))
    Cele mai originale urari; de fiecare data cand e ziua cuiva drag mie incec sa fac o originala originala, diferita de traditionalul, eternul, vesnicul „sanatate,fericire,bucurii”; acum am de unde ma inspira:))


  8. Cea mai buna urare de bine pe timp de criza e: SA-TI AJUTE D-ZEU SA NU AJUNGI SOMER! Berea mai incolo… Guzghi, ai tacut ca Ghita-n papusoi. Faceam si noi un cadou acolo, un pustiu de bine…
    imi pare rau ca te-am ofensat asa tare, noi astia de ne-am „reprofilat”.

  9. kOoDoO Says:

    @Myriam – Nu-i bai, ai mai facut aici cotizatia de partid pentru Haylie.
    @Hubba Bubba – nu fi hoatsa. Le poti folosi, dar cu copyright.🙂
    @Teacher – adica cum ma, vrei sa ti-o dea pe la spate clovni modificati genetic de nu e buna urarea sau cum?🙂


  10. :)) Iar intelegi ce vrei tu.
    Dar daca tot mi-o trag clovnii mie, banuiesc ca au fo’ pe la tine mai intai si te-au intarcusat…😛


  11. […] Angajez nebun. « kOoDoO’s Blog In orice caz, face parte din echipa mea deci si prin urmare ANGAJEZ NEBUN. Daca aveti careva detalii sau cunostinte, nu ezitati sa ma contactati. Ca eu nu pot sta la serviciu fara unul din asta, cine-mi mai canta “Mandro, de ce m-ai parasit ?”. … de filmul “Soferi futuristi de camion”, de martorii lu’ Ebola, de vanzatori care-ti prihanesc popcornu’ care l-ai luat sa te uiti la film, de pitici toxici mormoni, de copchii cersatori care danseaza cand iti cer bani, … […]


Lasă un răspuns

