Apartenenta.

Iulie 2, 2009

Astazi ma simteam singur. Singur in aceasta mare lume a bloggingului, unde nu sustin si nu apartin de nimic. Si cum browsuiam eu, am dat de un grup care sincer mi s-a parut deosebit. Asa ca incepand de azi apartenenta mea mintala si sufleteasca va depinde de :
„Borealul antropic tiroidian shaolin intitulat factiunea uzurpatorilor tirani care amortizeaza masinariile amorfice sindrilitoare interesate neghiobesc artistic deontologic evlavistic [din] capul uscatorului senil urzit tandru.”

Tema pentru acasa : Care ghiciti cum se prescurteaza, aveti o bere de la mine cu prima ocazie. Sau suc sau ce doriti voi de la bar. Pupici roz sclipitori.

22 Răspunsuri to “Apartenenta.”

  1. d3v Says:

    si nu te doare mana de la viteza de batere?:))


  2. BATSIFUTCAMASINADECUSUT AIA EEEEEEEEEEEEEEEEE yuhuuuuuuuuuu:)))

  3. kOoDoO Says:

    Deci Oana si Iris au o beutura de la bar din partea mea. Si bineinteles, pupici rozi sclipitori. Bautura Oanei cu niscai otrava, ca simt o mica ironie la commentul ei. >:P =)


  4. pupici roz sclipitori..ah cat imi doream..:))

  5. ankisha Says:

    Iti dai seama cate pitipoance vor ajunge la tine pe blog cautand pupici roz sclipitori? :))

  6. kOoDoO Says:

    Hahah, fix asta e intentia mea. Sa le umilesc gandirea prea putin existenta si asa prin controversele mele de zi cu zi. Iti dai seama ca unei pitipoance i-ar lua cateva vieti sa descifreze mesajul meu ascuns din textul de mai sus. Pacat ca ma dau de gol commenturile🙂

  7. Ramona Says:

    PAI EL CE intentioneaza?;))…sa agatze:P/…glumesc😛

  8. kOoDoO Says:

    Hei, inca nu am coborat standardele.🙂


  9. si eu care credeam ca oferi pupici pufosi…daca is numai roz si sclipitori nu ma mai joc

  10. kOoDoO Says:

    Welcome back, Cire. Pupici pufosi nu ofer, aia-mi irita buzele. Doar roz sau umezi.

  11. Myriam Says:

    E…am ajuns prea tarziu pe aici.Dar oricum…pentru mine o varza poate,pentru ca nu mai beau bauturi carbogazoase.Gata!Sunt la purificat.Numai salate=))

  12. kOoDoO Says:

    Da` gasim salata la bar?


  13. Neaaahhh…prefer aia pufosii…is mai cul😀


  14. Care este….vreau si eu o bere. Nu e corect…🙂 Si niste pupici, dar de la fete😀
    Am propus o miscare blogareasca de bun simt zic eu la mine pe blog… care sustine, bine. Nu dau bere, doar pupici si promit sa va mentionez in acatiste, rugaciuni, particele la biserica atunci cand voi incepe sa cred cu adevarat in Vecinul de Deasupra mea!🙂
    Tine-mi pumnii bah colegu’ la restanta ca te ia mama lu’ proces verbal… DA? :))

  15. kOoDoO Says:

    Ti-i tin ma. Si cand vii inapoi ti-i dau peste bornau, da?

  16. Hubba Bubba Says:

    Aha, deci asta era prescurtarea=))


  17. Bah, am luat 5. ii bun si ala macar intru la licenta…:D
    acuma poti sa mi-i dai inapoi dar sub alta forma :)))

  18. kOoDoO Says:

    5? Pfff, mult prea bine, avand in vedere scopul final. Ti-i dau inapoi, pupici roz sclipitori e bine? (PS Cand mai faci o pizza den aia smechera? Is la serviciu si nu mi-am luat pachet si mi-o foameeeeeeeeee)


  19. Nu stiu frate cand mai fac o pizza. As fi facut azi dar nu mai am bani …

  20. d3v Says:

    un comentariu e ironic numai daca tu vrei sa intelegi asta din el.sa inteleg ca am surprins o mica esenta de adevar?:P

  21. kOoDoO Says:

    Da, ma doare deja mana de la viteza cu care am sa te bat.🙂

  22. d3v Says:

    mhhh…kinky :)))


Lasă un răspuns

