Ganduri de moment.

Iulie 4, 2009

Stimate cetitor! E weekend. Nu si pentru mine, asta e partea a doua, dar pentru tine presupun ca e. Prin urmare, daca citesti in timpul weekendului asta ce scriu eu aici am doua vorbe sa-ti spun : mai iesi dracului afara si bucura-te nitel de aer poluat.
Da, inca ma joc aci cu smoala. Incepand de saptamana viitoare o sa-mi iau o pereche de coarne, coada si furca. Macar de tot facem aci pe ghiavoli apai sa mai si aratam ca ei. Din cauza dezastrului din casa (renovari,deh) nu m-am sinchisit azi dimineata sa caut mancarea, prin urmare am ajuns aci fara o chiftea in stomac si fara o chiftea in stomac o sa salasluiesc pana pe la 13. Ce tzapa mi-am luat joi. Dupa o zi din asta de iad improvizat, urcam scarile agale spre usa apartamentului cu un singur gand in cap : ce somn bag, nu ma trezeste nici Harry Potter cu Valul Testoasei Blege. Si aud bocanituri, gaureli, ciocane si ciocane…si incep sa injur in minte „Care muma dracu’ iar v-ati apucat de spart, manca-v-as gainile de la tara”. Bineinteles, Vecinul Cel de Sus are un umor sarcastic si de cum am intrat pe usa, da, de la mine se auzeau. Apai numai odihna n-am avut. Mi-am cocarjit spatele si masina zilele astea. And guess what? The fun ain’t over!
Weekend placut.

3 Răspunsuri to “Ganduri de moment.”

  1. ana-maria Says:

    mersi… sper sa termini cu iadul si sa dai o tura cu codita ta si cornitele nitel prin rai.😀

  2. kOoDoO Says:

    Nici nu stii ce potrivire perfecta ai facut. Ca nr. la masina e RAI :))

  3. Ramona Says:

    asa ziceam si eu …;)) go and get some fresh air(sau poluat daca altu’ nu e)..
    ce bine de mine ca stau la tara..:x…aer curat ,prospetimea ierbii abia udate de roua ..dimmineataaaa e cel mai bine:x..de cateva zile mai mult pt asta mi-am pus alarma telefonului sa sune la 5.50 ;))


Lasă un răspuns

