Melcii care i-am salvat pana acum.

Iulie 16, 2009

Nu, nu am uitat de campania „Târât macht frei!„, doar ca m-am implicat asa de tare incat nu am avut cand sa mai scriu despre melci. Tin sa va spun ca am salvat multi melci de la pieire, incepand cu plimbarile prin parc pana la plimbatul cu atv pe la serviciu. Peste tot am dat de ei si peste tot le-am dat o mana de ajutor. La propriu.
Am curajul sa spun acum ca unii din cei pe care i-am salvat s-au realizat in viata, iar eu ma simt ca un tata mandru care i-a aruncat in mana sortii crunte ca sa vada daca se descurca. Sa lasam totusi sporovaiala pentru ciocanitori si sa vi-i prezint :
3377910743_0cb2a1b404
Asta e Boloz. Datorita malformatiilor suferite in timpul incarcerarii sale a suferit niste atrofieri, iar acum datorita lor este un mare star rock. Din cate am inteles urla testoasele pe melodiile sale mai ceva ca o soprana ce-si prinde degetele in usa.

funny-pictures-snail-is-on-turtle
Acesta este Accelerel. Pasiunea sa de a preda, imbinata cu cea pentru condus s-au materializat atunci cand si-a luat licenta de instructor auto. Aici l-am surprins cand, docil, preda unei testoase.

Gary_the_snail
Aceasta este Pitzi. Pasiunea sa a fost shoppingul. Aceasta a degenerat, iar acum, precum bine puteti observa, a devenit o mica printesa multicolora. Dar nu am vrut sa intervin in ceea ce ii place, asa ca am lasat-o sa se desfasoare, chiar daca are toate culorile curcubeului pe ea acum. Mai trebuie sa va zic cate „victime” are pe hi5?

snail2hq6
Mai sus il avem pe Ochila Vedetot. Dupa ce si-a incercat norocul in anumite reclame (alea cu pateu Antrefrig, cu COMENTEEEEZI????!!!!111) si nu a reusit sa destituie porcul albastru, acum face parte din garda personala a presedintelui Basescu. A reusit sa suprime cu vederea sa scrutinitoare diferite atacuri teroriste Tariecenesti. Hihih, are Geoana o frica de el….

snail flame belch jared hindman
Acesta este Poftila Papric. Talentul sau l-am descoperit intr-o zi cu soare, cand i-am dat sa manance niste chipsuri cu paprika. Acum lucreaza cu mine, aici la statia de asfalt. Am desfiintat arzatorul statiei si l-am pus pe Papric sa manance chipsuri. Chipsurile sunt mai ieftine ca motorina.

snail
Aici il avem pe Dambuila. Ochii sai au luat o traiectorie anapoda intr-o zi cand eram la un casting pentru Pitzi la o televiziune si l-a mancat in cochilie sa se uite prin gaura cheii la cabina Nikitei. Si a vazut-o goala. Dambuila dintotdeauna a fost un mic ghinionist, recent nu isi poate controla nici miscarile cavitatii bucale din cauza faptului ca in campania pentru Consiliul European a fost sarutat pe gura de EBA iar el este alergic la silicoane. In urma procesului intentat insa, si-a asigurat fonduri ca sa traiasca bine pana la adanci batraneti. Da, cred ca sunt fonduri provenite din impozite.

turtle_6-22-06
Mai sus este Futila intr-o escapada de-a sa. Futila a stiut dintotdeauna sa puna testoasa unde-i e locul. Si cum ar trebui sa stea. E pur si simplu inepuizabil si isi da drumul foarte greu.

snail-postas
Asta e Curierila. El este responsabil pentru transportul banilor veniti de la UE, pentru transportul salariilor si a pensiilor. Intotdeauna poti sa ai baza in el.

Iar pe final, o poza de cand erau mai mici, in timpul mesei :
funny-pictures-nom-snails

9 Răspunsuri to “Melcii care i-am salvat pana acum.”

  1. daddyop Says:

    mda… instructorul e smecker rau … acuma preda la testoase si sta si calare pe ele sa invete … cat despre Papric … ma gandesc oare cand se duce sa se cace ? Se caca sa nu ca dragonu` ?

  2. kOoDoO Says:

    Ca butelia pe foc!

  3. Myriam Says:

    Ce familie numeroasa de melci:X
    bun,preferatii mei sunt Poftila Papric si Dambuila…Saracul asta din urma cu Nikita cu tot…ce sa observe gol la ea…un pixel?,asta cel putin inainte de a fi strivit sub tocuri?!Vai vai…melcii astia…iar Poftila Papric e bun la parlitul porcului,macar se face economie de butelie=))

  4. Ramona Says:

    ;)) foarte tare..credeam ca -virgula-chiar salvezi melci:|

  5. Hubba Bubba Says:

    Cand ti-ai facut ultima oara un control la cap?:))

  6. Hubba Bubba Says:

    [PE care, PE, Pe, maestre, Pe care i-ai salvat. Mai bin’ iti zic io decat sa vina unu’ arogant sa-ti fluture regulile gramaticii limbii romane pe la nas:)))]

  7. kOoDoO Says:

    @Myriam – Prin gaura cheii i-a vazut buricul. Si a fost prea mult pentru ochii lui sensibili sa vada atata genocid de ganganii dinauntru.
    @Ramona – Pai si nu i-am salvat? Uite unde-au ajuns!
    @Hubba – In 2004. Dar atunci nu fumam, nu beam, nu trecusem prin foarte multe experiente retardate, nu lucrasem la net, etc. Mersic pentru corectura. Si gandeste-te ca tot ce scriu aici scriu cand is treaz, ca deh..programul la serviciu e lung si mereu cu masina. Dar reintru eu la program normal si sa vezi atunci. =)

  8. d3vilbabe Says:

    Sotia insarcinata se trezeste in miez de noapte: – Barbate vreau melci! Barbatul pleaca in parc, gaseste cativa melci pe care-i pune in buzunar si in drum spre casa se intalneste cu o fosta iubita care il invita la ea pt a face amor. Barbatul accepta si se trezeste dimineata ca a uitat de sotie. Ajunge acasa si scoate toti melcii din buzunar asezandu-i in fata usii. – Unde ai fost nenorocitule? – Hai, baieti, hai ca mai aveti un pic!!


Lasă un răspuns

