Got shit to do!

Iulie 21, 2009

Stiu, este luni dimineata si te-ai fi asteptat sa mai citesti ceva nou p-aci. A, stai, e marti. Stiu ca ai intrat aci ca sa citesti ceva amuzant de dimineata, dar am sa te dezamagesc si azi. Si maine, probabil. Si poimaine, probabil. Tara cere asfalt!!!
Asa ca luati de cititi articolele de pe aici mai vechi nitel. Ca sigur nu le stiti pe toate. Si da, inca va citesc, nu stiu daca o sa am timp sa comentez. Cheers.

7 Răspunsuri to “Got shit to do!”

  1. Ramona Says:

    nu esti singurul in asa zisa „pana de idei”..relax..totul va fi bine..:)

  2. kOoDoO Says:

    Eu nu sunt niciodata in pana de idei. Nu stiu ce inseamna pana de idei.

  3. Ramona Says:

    am vazut:)…ma bucur

  4. Hubba Bubba Says:

    Koodoo, esti arogant cu comentariul de mai sus:))
    Bai deci sa nu zici k am copiat de la tine faza, am un articol in drafts in care fac o invitatie la citit articole mai vechi pe care sigur unii nu le-au citit pentru ca nu ne ‘cunosteam’ pe vremea aceea. Deci nu te-am copiat, pur si simplu geniile gandesc la fel:))

  5. kOoDoO Says:

    Micule geniu gumos, imi dai linkurile tale si eu ti le dau pe ale mele? De la articolele mai vechi adica…:)

  6. Hubba Bubba Says:

    O sa le primesti intr-un articol. Maine.:p Si-mi pare rau, tu mi le dai in 20 august pe ale tale.

  7. daddyop Says:

    geniilor… aveti nevoie de cineva sa va pazeasca inteligenta ? contactati-ma :D:))


Lasă un răspuns

