Recunosc

Iulie 27, 2009

Recunosc. Lenea mea patologica ma impiedica sa-mi deranjez vezica pentru a scrie ceva aici. Dar daca tot am fost de m-am pisat si am trezit-o, macar sa fac un mic efort. Cateodata, cand ma simt singur, bag mana in pantaloni sa vad daca-mi mai e prietenul acolo. Si e. Da’ bulangiul nu-mi da niciodata o idee ceva despre ce as putea scrie, deci tot pe baza aluia de sus tre sa ma rezem. Da’ macar e cald acolo, iar eu am mainile reci, ceea ce e un lucru bun pentru urmasii mei. In alte dati mai bag degetul in nas in speranta ca mai scot niste idei d-acolo. Aiurea, nu, nu incerca, is numai muci acolo. Adica da, poti sa-i scoti si sa-i contemplezi cateva minute, dar nu o sa-ti transmita nimic. N-am scris niciodata in drafts. Nici nu stiu cum se traduce drafts. Adica stiu, dar prefer sa nu stiu. Scriu pe masura ce debiteaza cretul. Imi ziceam sa iau o agenda cu mine, ca sa scriu ideile acolo pe masura ce-mi vin si dupa vreo saptamana eram la pagina 1. Paragraful 1. Waste of money. Nu stiu ce am vrut sa transmit pana acum, asa cum nu stiu de ce am scris fraza asta in care am vrut sa zic ce transmit.
De comentat vaz’ ca nu prea aveti chef, dar eu stiu ca va prefaceti neinteresa(n)ti doar ca sa-mi faceti o surpriza.

4 Răspunsuri to “Recunosc”

  1. kOoDoO Says:

    Dumnezeule, sunt cel mai fericit.

  2. Adda Ungureanu Says:

    nice…se pare ca desi incerci multe locuri din care sa scormonesti idei…nu duci lipsa de materie cenusie at all…

  3. kOoDoO Says:

    In primul rand, welcome! Scormonesc idei peste tot, chiar si prin materia cenusie. Si cum ziceam si intr-un comentariu la un articol precedent, nu-s niciodata in pana de idei. Trebe doaaaaar sa gandesti.


Lasă un răspuns

