Model CV

August 6, 2009

Curriculum Vitae

Nume : Deflorescu
Prenume : Lucian Laviniu
Adresa : str. Opincii, nr. 69 bis. Si iar bis.
Sexul : zglobiu, dar intotdeauna cu cap.

Obiectiv profesional : Sa am salariu mare pe munca putina. Dar de calitate. Sa-mi dezvolt aptitudinile la Silkroad in timpul programului.

Experienta : Aprilie 2007 – prezent – S.C. Coasa Tehnologica SRL
Responsabil de calitatea si testarea coasei tehnologice produse in atelierele noastre, folosind tehnologia cea mai complexa pe gatul puilor de gaina. Forta imprimata de coasa catre puiul ce nu suspecta absolut nimic pur declarata de forta mainii ce detine coasa, cu un avant al traiectoriei ce venea tocmai din paleozoic facea ca partea superioara a puiului, in speta capul, sa sara ca dopul la o sampanie agitata.
Rezultate obtinute :
– in fiecare vineri, am format programul all the chicken you can eat ;
– in fiecare sambata, am format programul quick recovery afterparty, dupa ziua de vineri ;
– obtinut contract cu KFC (Kill the fucking chickens) pe termen nelimitat ;
– cu ajutorul asigurarilor medicale contractate de subsemnatul (am facut un ban cinstit, ca omul) am reusit sa fac 2 lucruri deodata : reatasat toate degetele angajatilor neatenti cu coasele si reusit falimentarea firmei de asigurari.

Noiembrie 2005 – Aprilie 2007 – A.F. Parincea Vasile
Responsabil satisfacerea A.F., in speta partea feminina. Sub indrumarea (propriu-zis sub) partii feminine a A.F. am sprijinit in nenumarate ocazii cresterea contributorilor A.F.-ului. Ceea ce patronul, Vasile nu stia, dar acum stie. Din aprilie 2007. De asemenea aici mi-am dezvoltat experienta in domeniul muncii asidue.

Educatie :
Licenta, Inginer Silvicultor (din pacate am pierdut diploma, deci nu va pot demonstra) ;
Cursuri de operare : Solitaire, MsWord, Silkroad, Start, Windows Xp.

Abilitati :
Informatice – MsWord, nivel de save, yes, exit ;
– Solitaire, nivel avansat (terminat Spider Solitaire in 3:01) ;
– Browsing internautic, cautari Google ;
– Counter-Strike.
Lingvistice – limba engleza (nivel avansat – are you sure you wish to format C:\ ? YES) ;
– limba franceza (nivel mediu – qui,qui, ca va) ;
– limba germana (nivel mediu – eins, zwei, polizei, drei, vier canta si tu!) ;
– limba romana (ni-vel a-vansat).
Hobbiuri : – pescuitul in parc;
– scos pisi in oras, la veterinar;
– dat cu mobra-n gaste;
– vizite nocturne la A.F. unde am lucrat mai demult.

Referinte : se pot furniza la cerere, desi nu le vad rostul.

3 Răspunsuri to “Model CV”

  1. saychese Says:

    Genial mosule ! :))) =))) …. =))))

  2. daddyop Says:

    domnu` … vezi ca maine seara e patronu` AF acasa… sa nu dai pe acolo …😀


Lasă un răspuns

