Zelist

August 20, 2009

Zelistul e un site misto. Are niste animalute dragalase undeva, spre josul paginii si un pic mai jos de ele sunt scheletele animalutelor dinainte. Ceea ce descrie in mod perfect site-ul. La fatada e gingas si roz, face un clasament al blogurilor pe care toata lumea il ia de bun si e putin contestat. Dar daca dai la o parte panzele de paienjeni ai sa observi „scheletele”. De fapt, Zelistul claseaza blogurile in functie de cati linkeaza catre ele. E ceva gen pozitia 69. Eu ling un blogger (bine, de preferinta feminin) si alt blogger ma linge pe mine si asa ridicam barele de striptease in Zelist. Ceea ce reprezinta un floc din parul pubian neepilat al realitatii dure, crunte si nemiloase. Pai daca eu ma duc la sediu la net si fac un mic giumbusluc si intra, per exemplu, 1200 de utilizatori deodata pe blog la mine si am trafic imens, autostrada WordPress-ului devine aglomerata spre busculada, Zelistul nu stie, ca el vede doar pe aia doi de pe banda de urgenta care se ling. Nu, nu ma luati cu faptul ca te ia si dupa numarul de comentarii, ca nu-i asa.
Oricum…sunt mai tare decat 100% din bloggeri. Chiar si decat mine.

13 Răspunsuri to “Zelist”

  1. Hubba Bubba Says:

    Evident ca esti mai tare chiar si decat tine. Fara doar si poate. :))
    Si eu una nu cred in clasamente, topuri de genul. Am renuntat de mult sa acord atentie cifrelor din trafic. Spuneam eu nu de mult ca ‘nu ele ma asigura ca sunt citita de oameni buni, frumosi, curati’. Eu primesc mereu reactii,parereri,sfaturi de la cateva persoane si asta ma ajuta enorm. Si intr-un final astea-s lucrurile cu adevarat importante. Nu sunt Zoso, nu fac bani din blog, incerc doar sa supravietuiesc, pe ici, pe colo, si am cititori care-mi dau uneori un sut undeva sa pot sa merg inainte. Asa ca tine:))

  2. kOoDoO Says:

    Stiu, cand ai spus oameni buni, frumosi, curati de fapt te refereai la toti ceilalti in afara de mine. E mai greu sa faci un lucru bun prin rautate decat invers.
    Hai sa ridicam statisticile!🙂

  3. maya Says:

    acum pricep treaba aia cu link exchange sau cum se zice.totusi,cum zice zelist,are destui de executat inaintea mea😛

  4. kOoDoO Says:

    Dar o sa vina si randul tau!!!🙂

  5. saychese Says:

    Si eu mi-am dat seama zilele astea ca Zelist nu claseaza blogurile dupa trafic ci dupa link-uri.Te caci si te stergi cu el :-j.Eu la inceput credeam ca el le claseaza dupa trafic :)) .Ce cruda e viata asta cateodata :)))))) nu te lasa omul sa se amageasca cum vrea el :)))

  6. DianaEmma Says:

    Link exchange, link exchange, dar face ca domnul google? Adica mai si conteaza cu cine ai link exchange?

    Am fost si eu faza cu executarea… Daca se incepe, prefer sa fiu prima sau macar printre primii. La executare. :))

    De fapt, nici nu sunt inscrisa pe acolo.

    Daca intereseaza pe cineva valoarea, e topul de pe wordpress, sunt page rank-urile. Mi se par mai relevante.

    Eu traiesc in continuare fara topuri, cu alea 100 de vizite zilnice si cu bucuria ca vreo 10 oameni stau si citesc, se chinuie sa vada ce scriu, se interesea, comenteaza… nu intra si pleaca parca-r trece prin branza.

  7. Alex`andra Says:

    tu esti mai ceva ca fantoma lui Chuck Norris =))

  8. kOoDoO Says:

    @DianaEmma – page rank-urile se fac dupa aceleasi criterii. Cate linkuri ai spre tine, in functie de valoarea lor. Si da, tot pentru cei 100 din care comenteaza cativa mai scriu. Of course si pentru mine. (conteaza cu cine ai link exchange).
    @Alexandra – Odata, Chuck Norris a numarat pana la infinit. De 2 ori.

  9. daddyop Says:

    koodooletz… da stii tu … ca toata lumea crede in Dumnezeu, iar Dumnezeu crede in Chuck Norris

  10. kOoDoO Says:

    Nu,nu, toti copiii au pijamale cu Batman. Batman are pijamale cu Chuck Norris.

  11. DianaEmma Says:

    koodoo, eu nici macar n-am blog roll. :))

  12. kOoDoO Says:

    Chestia asta e cu avantajele si dezavantajele ei. Avantajele tind sa fie mai putine, in opinia mea. Dar opinia mea nu are nici o importanta in gandirea ta si presupun ca ai motive bine intemeiate pentru care nu il faci.

  13. DianaEmma Says:

    Ideea e ca eu citesc multe bloguri… unele zilnic, altele la doua zile, altele la luna. Depinde. Am citit bloguri un an sau doi si apoi am rupt legatura cu ele brusc si fara motiv. Ce citesc… e pe moment. Si daca e cineva citit de mine, observa. :))


Lasă un răspuns

