Note to self II

August 24, 2009

_Callous__by_HomeBassAm sa te dezamagesc azi. O sa scriu ceva care nu e amuzant. Si ceva probabil total neinteresant pentru tine, ca si cititor, dar nu fac asta pentru tine.
Am un puternic caracter de autodistrugere. Adevarul este ca absolut nimeni nu ma poate afecta cu adevarat in lumea asta asa cum o pot face eu. Daca spun acum ca nu fac asta, mint. Fac asta cu buna cunostinta de cauza, deseori cand sunt singur si parca niciodata nu ajunge. E ca si cum as avea atat de multe bucatele ce fac parte din mine, incat merita terminate fiecare, una cate una pana in momentul cand cred eu ca termin si arunc o ultima privire de ansamblu asupra dezastrului propriu provocat. Si atunci cand fac asta, tot mai raman acolo intr-un colt cateva, care se inmultesc exponential si care nu le pot combate. Alea-s bucatile ce ma fac sa nu innebunesc de tot, sa nu turbez atunci cand sunt nervos, sa nu renunt atunci cand lucrurile nu au mers asa cum vroiam eu, sa las de la mine, sa fac diferente intre ce e corect si gresit. Intrebarea este, acum sunt inca tanar, pentru cat timp vor continua ele sa se regenereze in acest fel? Daca intr-o zi o sa se intample (inevitabil, totusi) ca eu sa fiu mai distrugator decat capacitatea lor de a se regenera? Ce-o sa se intample atunci? O sa innebunesc sau ma arunc in fata primului tren? O sa devin un stresat notoriu, un prost in life fara ambitii sau o leguma intr-un scaun cu rotile, cu scutec pentru adulti? E totul o chestie de extreme in cazul meu. Alb sau negru. Vreau un DA sincer sau un NU sincer. Stiu sa le respect si accept pe amandoua, dar daca e in dezavantajul meu (si aici ma refer la ceva concret, nu la prostii de zi cu zi) atunci sa fie clar ca incerc si pe la usa din spate. Si din NU devine DA.
Sunt…complex. Daca m-as duce acum la omul care cred ca ma cunoaste cel mai bine tot nu ar sti ce gandesc atunci cand vorbesc cu el. Raspund la foarte multe intrebari cu privirea. Cine ma cunoaste stie ca nu sunt prea vorbaret, ca nu incep sa indrug multe lucruri ca sa demonstrez ceva. 2 fraze bine gandite sunt de ajuns pentru a lamuri un lucru, oricat de complicat ar fi el si nu ma contrazic niciodata in declaratii. Pentru asta e gandirea inainte si vorba dupa. Cu multe persoane m-am inteles din priviri. Sincer sa fiu, acele persoane mi-au placut cel mai mult.
Vorbitul si arta de a manipula cuvintele sunt o arma, intr-adevar, pentru cine are nevoie de ele ca sa se faca inteles. Iar daca ma vezi pasiv cand ar trebui sa erup vulcanic, sa stii ca in interior e o eruptie mai puternica decat toti vulcanii adunati la un loc. Daca esti destept, ai sa o vezi si exteriorizata. Daca nu, iti faci o impresie gresita si tragi concluzii aiurea. Ceea ce imi place, fiindca eruptia se transforma brusc in batjocura. Si critic mai mare ca mine, mai rar. Momentan mi-e dor de niste oci verzi, fiindca mi-a placut ce-i in spatele lor, dar vor trece si ei. Intrebarea e daca mai devreme sau mai tarziu. Si incepe lupta.
Nu iti face griji, doar eu am inteles ce am vrut sa scriu aici. Tot ce vreau sunt ganduri bine gandite.

It’s all in the mind when you can’t see in the eye.

10 Răspunsuri to “Note to self II”


  1. Cate te-a calcat mai pe bataturi?

  2. kOoDoO Says:

    Absolut nimeni. I am at peace.

  3. Alex`andra Says:

    sa inteleg ca eu m`am dus dracu` de tot inca de pe acum daca eu , in momentu` de fata, nu mai am acele ultime chestiute care la tine inca`s regenerabile ?! hmm, tragica soarta am, iar asta o stiu bine😀

  4. kOoDoO Says:

    Pai…solutiile mele eu le-am scris mai sus. Extremiste, dar probabil reale. Ale tale care-s?

  5. Alex`andra Says:

    fix in momentu` asta sunt foarte mandra de mine😀 pret de cateva minute am reusit sa ma controlez, chiar daca sangele`mi clocotea`n interior. nu stiu cum s`a produs minunea ( probabil pt ca era mama langa mine si mno, de dragul ei, am evitat o scena in care eu sugrumam pe careva si`i roteam pixu`n orbite)
    nimeni nu stie cum functionez eu, nici macar subsemnata. mda, trist, stiu :))


  6. Voiam sa scriu ceva absolut genial si lipsit de sens la prima vedere, dar mi-am stramutat atentia spre altceva si am uitat de ce voiam sa iti dau dreptate si de ce voiam sa las de la primele cuvinte comment.

  7. kOoDoO Says:

    Adi, try again. Chiar vreau sa-ti aud parerea.

  8. constiintaevei Says:

    la posturi de genul asta chiar e bine sa dai off la comenturi

  9. kOoDoO Says:

    Nu, e ok.

  10. Myriam Says:

    cred ca oarecum mai simt si eu starea asta pe care ai descris-o tu aici….e perfect inteligibila cel putin din punctul meu de vedere


Lasă un răspuns

