Inseparabili. Sau un alt fel de poveste de iubire

August 27, 2009

De unde sa stiu, eu, in inocenta mea, ca ma pot indragosti asa de usor si asa dintr-odata? Pur si simplu mergeam pe strada, undeva in centrul orasului, descumpanit. Fiindca aveam tot ce imi trebuie, doar pe ea nu. Si incepusem deja sa ma plictisesc de cautat, atata timp pierdut si pus suflet in toate cautarile aferente. Si a aparut dintr-odata in fata mea, mai maiastra decat o pasare de poveste.
I-am dat la inceput cateva tarcoale. Mi-a placut in intregime de ea, pur si simplu nu aveam ce reprosa. Si am hotarat sa merg mai departe. Asa ca mi-am facut curaj si am iesit in oras cu ea. Nu ma asteptam sa-mi placa asa tare si in comportament. Din partea mea, cel putin, a fost dragoste la prima vedere.
I-am cunoscut parintii, oameni foarte ok. M-au ajutat cu diferite probleme ce le-am intampinat cat timp ce inca o mai considerau a lor. Dar apoi le-am furat-o cu totul. Si din cand in cand, ma mai suna taica-sau sa ma intrebe ce mai face. Mereu ii spun ca foarte bine si nu mint.
Avem un an si 2 luni de cand suntem impreuna. Cu bune si rele. Recunosc, prin cele rele m-a durut mai tare pe mine decat pe ea, dar am incercat sa o protejez de tot ceea ce ar fi insemnat despartire. Nu pot renunta la ea, e asa de simplu. Imi place prea mult ceea ce am creat cu ajutorul ei si prin cate am trecut impreuna, incat mi-e imposibil chiar gandul de a nu ne mai vedea. Sper ca, odata cu trecerea timpului, sa imi poarte acelasi respect pe care i-l port si eu.
Te iubesc, Bora mea neagra.

P.S. Pentru discutia matinala de azi, dati un click cu incredere aici.

15 Răspunsuri to “Inseparabili. Sau un alt fel de poveste de iubire”


  1. Fix la masina m-am gandit =))

  2. Hubba Bubba Says:

    Stiam eu ca era ceva dubios la articolul asta:)) Siiiii articolele comandate de mine is tot pe pauza, inginere?

  3. kOoDoO Says:

    Ei na, fix la masina! Nu e masina,e Vijelia Neagra.
    De ce dubios ma gumitsa? Ce, eu n-am voie sa ma indragostesc? O sa vina si articolele de la tine, dar cand o sa vreau eu.🙂


  4. =)))) Eu stiam de ieri. Io i-am dat ideea.😀 Nu stiam ca va produce atata umezeala🙂

  5. kOoDoO Says:

    Ba handicapatule, eu am scos ideea tu doar ai ras.🙂


  6. Wa, SandyBell.🙂 Las’ că-ți zic la 4 ce si cum.🙂 Nu ne certăm aci așa de dragul amorului ghebos ingineresc…

  7. kOoDoO Says:

    Bine ma socat. Ai jale la stomac?🙂

  8. Cipita Says:

    Si totusi o iubire interzisa … saracul baiat ,,, a ales una profitoare … de fiecare data cand iese cu ea in oras consuma . si cate o data mai face si pagube de milioane intregi.

    PS „IUBITZI-VA MULT”

  9. kOoDoO Says:

    Da, ne folosim reciproc.
    Ba Cipita, ti-o luat frat-tu tigara si bricheta? Te-o facut copchil trist?🙂

  10. Myriam Says:

    suuuper…ce mai…dragoste din asta gen happily ever after.sa o tii sanatos si vezi sa nu o enervezi:))

  11. Myriam Says:

    nu de alta,dar poate-ti da papucii=))

  12. saychese Says:

    =)) si eu am crezut ca e o fata, incepusem sa imi fac griji =))) …. Bora, mdaa..:X… defapt tot ce scrie vw si e negru( ca a ta :X ) garda jos, ce sa mai…. :D…. frumusete de masina….
    ai si tu grija de ea , ca si ea o sa aiba grija de tine :)) …

  13. DianaEmma Says:

    Ce tatic grijuliu…

  14. Alex`andra Says:

    puteam sa bag mana`n foc ca vorbesti de ceva „trotineta” :))

  15. kOoDoO Says:

    Bai, sunteti culmea, toti v-ati prins ca vorbesc de masina?🙂 Daca nu scriam ultima fraza, acum ma intrebati toti despre cine e vorba. Bine, puteam face un post mai lung in care sa va bag in ceata si mai tare, dar mi-a fost lene. Ce Dumnezau, nu mai am puterea sa va surprind? Eeeeeeee!


Lasă un răspuns

