Deci

Septembrie 6, 2009

Ba, daca io-s plecat pe undeva, asta nu inseamna ca nu puteti intra aci sa mai comentati. Am asa o presimtire ca nu s-au epuizat toate subiectele de conversatie la articolele expresive prin genialitatea lor de mai jos. Pana mea, ma mai duc si eu sa vad pe MuscaTare din cand in cand, n-am timp sa va mai vrajesc pe voi ca ea cere toata atentia mea, dar revin pana la urma.
p.s. Nu va luati LovePlus cand o sa fie timpul propice. Is mici si se rup repede.
Eu prefer Durex Arouser, voi ce dracu’ mai recomandati?
Na, subiect. Bagati.
p.s.2 Azi am ce sarbatori : 176 posturi, 1432 comentarii si 13193 vizite. Pun pariu ca niciunul din voi nu o sa le aiba pe toate odata asa cum le am eu.

Love this song. Tot de la MuscaTare.

13 Răspunsuri to “Deci”

  1. saychese Says:

    Si asa Imparatul Koodoo mai atrage cateva sute de cititori :)) prin articolul asta..:)) . Cat despre prezervative, sunt de acord cu tine, cele mai „strasnice” si” trainice” sunt alea de la durex.Acum vine eu ..:)) :stii ca primele prezervative au fost facute din lemn?:))😀 …. nu ca acum din nailon :)) , nici nu apuci sa il pui si se rupe.Nici prezervativele frate nu sunt cum erau odata.:)))))

  2. kOoDoO Says:

    Si..iti bagai sabotul pe pula sau cum?
    O futut unu’ o scorbura si i-o ramas lemn pe pula si i-o venit ideea?
    Dar Pinocchio cum se fute cu prezervativul de lemn?

  3. saychese Says:

    deci asta nu stiu :)) la astea cu lemnul nu stiu..:)) …
    Pinocchio nu cred ca are el nevoie de prezervativ:)))) …

  4. Hubba Bubba Says:

    Esti un arogant si jumatate. Nu stiu zau ce vede fata aia la tine, magarule:)):)))

  5. kOoDoO Says:

    Hai s-o intrebam!

  6. Hubba Bubba Says:

    „Is mici si se rup repede”=>Lucian[am aflat acum 30 de secunde cum il cheama] e ‘inalt’ si agitat?=)))=))

  7. kOoDoO Says:

    Nu v-am zis ma ca umbra lui acopera jumate din Roma?

  8. Hubba Bubba Says:

    Saaaaraca MuscaTare:)) E MuşcăTare, nu MuscăTare nu?=)) Glumesc, mai, sper ca ti-a lasat o urma zdravana, ca meriti. Scorpion ingamfat, arogant si egocentric ce esti!😛

  9. DianaEmma Says:

    PS: Si eu pe alea le recomand. =))

  10. d3vilbabe Says:

    Musca/Muşcă … se potrivesc amandoua… mi-s rea de musca si numai Dumnezeu cu mila cand mi se scoala cheful de infipt caninii in jugulara :)) De aici vine si raspunsul la „Oare ce-o vedea fata la tine” … eh, scorpionii astia … ah, si atentia si trandafirul rosu pe care mi l-a adus cand a venit prima oara la mine… magarul!( magarii daca se chinuie putin fac si ei umbra la cealalta jumatate de Roma, NU? ah, refacem ritualul asvamedha… mmmm )

    Eu cred ca din folosirea unui LovePlus de lemn a luat nastere Pinocchio . Oare cum faceau cu aschiile? De aici cred ca s-a nascut si proverbul ala cu ” atunci cand ai ghinion gasesti aschii si-n p*zda”
    Durex Fight The Way !!!!

  11. Nox Says:

    durex, loveplus, masculan etc etc… sa vezi cand n-ai de nici unu si cand cel mai apropiat non stop e la 40 de km departare cum nu mai strambi din nas. Si daca o mai lasi si bortoasa iti pare rau si dupa ala de lemn.

  12. Nox Says:

    anyway, Durex For The Win, merge si Fuck The World, numa FTW sa iasa.

  13. kOoDoO Says:

    @Oana – Numa’ Pinocchio e fericit cand da de aschii in p**da. Ii ghighila batul intr-un mod placut.
    @Nox – Pai faci si tu oleaca de planning acolo, nu te risti fara condo’ cand primul magazin e la 40 de km. E greu sa calatoresti atata cu 3 picioare care nu se inteleg.


Lasă un răspuns

