chiar daca…

Septembrie 9, 2009

Sworn to the dark,
a disease of the mind.
chocolate noir,
zen reflected,
dark clouds in a perfect sky
forever silenced…
Post apocalyptic underground…
Welcome to my nightmares.

And love said no!
Gone but never forgotten.

You came in, the air went out.
A veil of silent waters,
lullaby of the eternal sleep.
Whimsical wonderment,
I’ll drink your deadly poison.
Tears of tragedy,
Music for the storm,
My sea of tranquility.

My eternal heart awaits
between two worlds,
longing for the moon,
the dawn of the alive!

Intimate infection.
It was then that I carried you
in the midnight streetlight,
shroud of the midnight sun.

how to keep you caged with me?
no evil in our abbeys…
What are we?
His obsession or her protector.

––

Pauza. Indefinita. Nu stiu cat, cand. Poate ma mai gasiti pe la ea. Sau pe la altii. Poate nu.

26 Răspunsuri to “chiar daca…”

  1. d3vilbabe Says:

    speechless.and blubber.

  2. kOoDoO Says:

    No need for words.

  3. kOoDoO Says:

    Dimpotriva.

  4. Myriam Says:

    oo Koodoo,ce ti-am zis eu?;;)…ai un singur diagnostic.Indragostit pana peste cap…tine-o tot asa:))

  5. kOoDoO Says:

    Sa nu exageram totusi.
    E bine ca va ganditi ca mi-e bine. Si partial, imi e. Tocmai de asta nici nu o sa mai scriu pe blogul asta o perioada mai lunga sper. In caz ca nu v-ati prins cand am scris asta in post.

  6. Hubba Bubba Says:

    AdiCA CUm? Si atunci pe mine cine ma mai binedispune dimineata la cafea?

  7. kOoDoO Says:

    Nu stiu. Altcineva? :-s

  8. Nox Says:

    Draga koodoo
    Sa nu te lasi niciodata inselat de aparente.
    Puaza placuta, merci de coment, si un sfat pentru ceea ce va urma:
    Don’t look back in anger.

  9. Alex`andra Says:

    mă, dacă şi filozofu’ de mai sus şi-a făcut apariţia, ăla-i semn clar de la Domnu’ că tu tre’ să violezi una una tastatura, nicidecum să te culci cu capu’ pe ea😛 :))

  10. kOoDoO Says:

    @Nox – Anger towards who?
    @Alex – Am zis ca fac pauza, fac pauza. Poa’ sa vina si Cristos pe Pamant, nu conteaza. Nu m-a influentat absolut nimeni, e decizia mea personala pe care am luat-o privind anumite aspecte ale blogului asta in comparatie cu altele. Sa intru si mai tare in detalii?


  11. Eh, lasa ca nu-i raul chiar atat de rau🙂
    Faina poezia!😛

  12. Hubba Bubba Says:

    Altcineva?! Rusine sa-ti fie:))

  13. kOoDoO Says:

    Multamesc.
    Iar cu tine Gumitsa…I`ll see you around.

  14. hayliehayl Says:

    frumos. cere un titlu pe engleza;)

  15. constiintaevei Says:

    keep it to yourself, don’t share soo much, love sick puppies!:)

  16. kOoDoO Says:

    You ain’t seen nothing, lady.

  17. constiintaevei Says:

    needn’t see more, thank you!
    stii urarea aia de bine: sa fie la voi, acolo🙂

  18. DianaEmma Says:

    Eu iti urez sa nu fi gasit. :))
    Si sa stai mult cu ea. Dar sa nu uiti si de altii.

  19. kOoDoO Says:

    Stiu ca deja imi duceti lipsa si viata fara mine este insuportabila, dar mai rezistati putin.🙂
    Multam pentru toate urarile.

  20. saychese Says:

    koodoo,iti respect decizia da sa stii ca imi lipsesc povestile tale :))) …

  21. Me Says:

    Atunci vă doresc să adunaţi cât mai multe clipe frumoase şi apoi să le împărtăşiţi, măcar în mică măsură, cu noi!
    Să ne regăsim cu bine!:)

  22. kOoDoO Says:

    Va era dor de povestile mele? Na poveste!


Lasă un răspuns

