Fallout 2 pentru idioti

Septembrie 9, 2009

Kudu a fost candva, putin mai demult un gamer inrait. Mai e si acum ocazional, dar parca nu cu aceeasi savoare si cu aceeasi privire de maniac in ochi. Jocul meu preferat din toate timpurile? Fallout. Si nu va ganditi acum la anostitatea de Fallout 3 (a brainless shooter), ci la primele 2 Fallout, aparute in ’97 si ’98. Jocuri adevarate. In fine, unde vroiam sa ajung? Ca sa va faceti o idee despre cam cum trebuie sa arate un joc in toata puterea cuvantului (de aia e JOC), am gasit pe net un nene care a jucat Fallout 2 cu un caracter idiot (dialogurile, actiunea si tot questul se schimba in functie de ce caracter iti creezi initial). Am ras o zi intreaga. Asta e jocul care-l stiam si stiam ca n-o sa fiu dezamagit.
fallout2aar020
Cititi toata povestea precum si imaginile din joc AICI!

4 Răspunsuri to “Fallout 2 pentru idioti”

  1. Myriam Says:

    Nu-mi pasa daca o sa par total pe langa subiect,dar eu habar n-am ca exista Fallout.Gata,am spus-o.E drept…sunt fata,dar…imi plac jocurile pe computer,desi cele nu tocmai violente
    P.S:Cand eram mica imi placea DOOM…de obicei ma dau in vant dupa GTA si NFS,dar nu dupa variantele noi:))

  2. kOoDoO Says:

    Normal, nu a fost asa cunoscut deoarece a fost lansat odata cu Diablo. Si Diablo a prins mai bine. Dar Fallout are o poveste mult mai solida si amuzanta in spate. De asta m-a atras initial. Apoi umorul din joc, care pur si simplu e irezistibil si neegalat de nici un joc pana in prezent…


Lasă un răspuns

