Căpetenie majordom la 18 ani

Octombrie 5, 2009

Cu ceva timp în urmă am fost la un bairam.
Fain bairam; striptease, alcool, sex…ce mai tura-vura, într-un cuvânt BUCEALĂ tată!
Nu știu când am adormit, știu doar că eram în mijlocul unei orgii. Eu și alte 2 febleți. OchiNegri și OchiVerzi.
Dimensiunile crevaselor pubiene deloc zgârcite revărsau din lichidul pasiunii peste Căpetenie.
Dimineață, ora 6:06, vântul bătea de la pupa.
O.V. nesățioasă cum e, adormi cu Căpetenie în gură, precum țâncii înțărcați, cu degetul mare în guriță.
Am încercat să mă întorc, zadarnic. O.N. gemea încet și-mi saliva pe sfârcuri. Atunci îmi dădui seama
că nu-mi simt și nu-mi pot mișca mâna stângă, deși ea își împingea bazinul în mine.
Simțise că m-am trezit…se mișcă puțin, sângele începuse să-mi curgă din nou prin mână. Puteam să-mi mișc mâna, dar ceva îmi curgea printre degete…

În timp ce simțul tactil își revenea mi-am dat seama c-am adormit cu dejtu-n stufăriș!
Aveam un rictus de hienă trântit pe față, în timp ce-n minte îmi debita un gând malefic. Am închis ochii și dintr-un motiv de jena, poziție m-am ghemuit cumva în brațele lor, cu mâinile sub cap.
M-am trezit deodată, străpuns în nas de-un miros de oțet și mortăciune parfumată.
Căpetenie era străpunsese o varză murată și în degetele de la mâna stângă era o murătură.
Morala: Aveți grijă cât beți și cu cine!

5 Răspunsuri to “Căpetenie majordom la 18 ani”

  1. saychese Says:

    bun sfat :)) … bafta cu noul blog😀 ….


  2. Mulțam!🙂
    Așa să ne ajute Dumnezeu! :)))
    Te mai așteptăm p-aci!

  3. kOoDoO Says:

    Dumnezeule, deci ai reusit sa termini povestea!!!!!

  4. DaddyOp Says:

    e fain la bautura ca nu mai tii minte nik dimineata … faza e ca daca te trezesti si ai vreo surpriza neplacuta … ai sa juri ca nu mai pui strop de bautura in gura😀


  5. Partea proastă e că tot ai să pui! :))))


Lasă un răspuns

